Honda CBR 600RR/1000RR SBK-meeting 29 april 2007

Pieterrrr

MF veteraan
21 feb 2006
13.953
0
Aangezien de vooruitzichten voor zondag a.s. goed zijn ga ik zeker naar de WORLD SUPER BIKES 2007 in Assen. *O* *O* *O*

mdmidden.gif


full


Voor allen die graag mee willen, post maar raak!!!!! :Y :Y

Graag ff aangeven welk punt je wilt aansluiten zodat we makkelijk weten op wie we waar wel/niet moeten wachten })


Je kunt aansluiten bij de volgende 3 punten:

1) Om 8 uur verzamelen bij de Shell-Kriterion, bij de Zeeburgertunnel, langs de A10 Amsterdam. Uiterlijk 8.15 rijden richting Hoevelaken.

2) Om 8.45 verzamelen bij het 1e tankstation aan de A28 na knooppunt Hoevelaken. Gooi hier je tank vol, want er wordt niet meer getankt tot Assen. Om 9 uur rijden we richting "De Markte".

3)"De Markte" (parkeerplaats) Hier rijden we om 9.30 uiterlijk verder want er is toch niet veel te beleven daar :P :9

:] :] :] :] :] :] :]


Wie rijden er mee vanaf welk punt:

1: Amsterdam:
Pieterrrr
Lex (GSX-R750)
-

2: Tankstation A28
the_Bladerunner (?)
Cbrrrtje + maatje (?)
-

3: De Markte
Hannus (& Friends)
Dr.Zaadhoopie
Maatje van Zaadhoopie
Soup
GeeRRt
-
 
Laatst bewerkt:
Ik ga zaterdag..

Eerst met de motor naa Ten Kate voor oa de 12k beurt, dan met de wagen verder naar Assen(aangezien ik toch al op de helft ben) en dan op de terug weg me fiets weer ophalen bij Ten Kate :Y

Mooi daggie lijkt me zo
 
Bidden/duimen dat t droog blijft komend weekend.
Ik rij over utrecht en ben daar om + 7 uur op de wedstrijddag.
Wel altijd een stop halverwege in Staphorst.
 
Laatst bewerkt:
Bidden/duimen dat t droog blijft komend weekend.
Ik rij over utrecht en ben daar om + 7 uur op de wedstrijddag.
Wel altijd een stop halverwege in Staphorst.

Dan zou je bij het tankstation op de A28 kunnen aansluiten :Y
Moet je alleen wel ff geduld hebben aangezien we er pas rond 9.00 zullen wegrijden ;)
 
Ik ga dit keer met mijn "andere vrienden"

De motorvakantie club heeft reeds kaartjes voor de hoofdtribune geregeld *O* *O*

Mochten we elkaar daar nog tegen komen...gezellie :Y :Y
 
Dan zou je bij het tankstation op de A28 kunnen aansluiten :Y
Moet je alleen wel ff geduld hebben aangezien we er pas rond 9.00 zullen wegrijden ;)

Klinkt goed maar ik krijg de overige koffie-met-appelgebak-gebruikers vast niet zo gek. Die traditie herhaalt zich op SBK en TTdagen elk jaar.

Of jullie stoppen ook in Staphorst. ;)
 
Ik ga dit keer met mijn "andere vrienden"

De motorvakantie club heeft reeds kaartjes voor de hoofdtribune geregeld *O* *O*

Mochten we elkaar daar nog tegen komen...gezellie :Y :Y

:N :N :N :N :N slecht hoor :X ;)

als we je dan maar NIET tegenkomen :9 :+
 
Klinkt goed maar ik krijg de overige koffie-met-appelgebak-gebruikers vast niet zo gek. Die traditie herhaalt zich op SBK en TTdagen elk jaar.

Of jullie stoppen ook in Staphorst. ;)

Als dat goed op de route ligt (afritje af en weer op) EN je hebt voor mij een stukkie appelgebak ;)
 
Ik rij zelf met een groepje, na verschillende verzamelpunten gaan we om ca. 08.00 u uit Epe weg en stoppen dan zo'n beetje wel bij iedere pomp onderweg. Zal er voor zorgen dat we tussen 0915 en 0930 bij de Markte zijn om aan te sluiten
 
Ik rij zelf met een groepje, na verschillende verzamelpunten gaan we om ca. 08.00 u uit Epe weg en stoppen dan zo'n beetje wel bij iedere pomp onderweg. Zal er voor zorgen dat we tussen 0915 en 0930 bij de Markte zijn om aan te sluiten

Gezellig Hannus, we zien jullie bij De Markte *D
 
En dan nog ff om te spammen, de vooruitzichten voor zondag:

full


Goed dus!!!! *O* :] :] *O*
 
Kneem aan vanaf De Markte (of vanaf Hoevelaken al?)

wij komen vanaf de A50 de A28 op, net voor Zwolle... knooppunt hattemerbroek is dat volgens mij... ik kan hier op het werk niet fatsoenlijk op de routeplanner kijken, omdat het internet niet al te snel is |(
 
wij komen vanaf de A50 de A28 op, net voor Zwolle... knooppunt hattemerbroek is dat volgens mij... ik kan hier op het werk niet fatsoenlijk op de routeplanner kijken, omdat het internet niet al te snel is |(

Volgens mij kan je dus aansluiten bij De Markte, ligt NA Zwolle en VOOR Nieuwleusen volgens W.W. post in 600RR-topic

Kzet jullie allebij bij De Markte
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan