Blade SC28 project

sjg

MF veteraan
24 okt 2005
1.751
0
Mundoolun, QLD Australie
Hé vechters,

Heb ik net m'n Blade klaar (groot onderhoud en een beetje alles geoptimaliseerd), wat denk je: soort van high-sidertje!

Meteen een goed excuus om te gaan fighteren, altijd al gewild. De schade viel eigenlijk wel mee maar wil toch een keer een street-fighter maken. Dit had ik er allemaal aan gedaan:

Onderhoud aan Blade (SC28)

Motorisch dus alles dik in orde (nadat ik de carterdeksel monteer die vandaag binnen komt). De schade is aan de linkerkant, rechts niks.
Ik zoek dus om te beginnen een kroonplaat met stuur voor een fighter...... Heeft iemand die nog, voor een Blade? Verder weet ik nog niet veel van fighters, dus als iemand tips o.i.d. heeft: ze zijn van harte welkom! Meteen maar even een vraagje: hoe zit het met de koppelings en gaskabels, zijn de originele lang zat of moeten hier ook langere exemplaren voor komen?

Oké, eerst ff wat pics..... altijd leuk.... 8-)

greetzzz.
Sammy.
 
Laatst bewerkt:
Hier ging het nog goed......... 8-)
full
 
Damn gast, je frame :o Zonde! Dat word coaten ipv polijsten dus? :P

Mooie blade hoor :Y

Ik kwam trouwens weg met de standaard gaskabels en koppelingskabel. Maar ik heb ook vaak genoeg gezien dat ze verlengt moeten worden.
 
Ben zo wat ideetjes aan het opdoen...........Heb nog een koplamp liggen van een GSX1100G............ mooie grote chromen old-skool-look-lamp......... 8-)

Ik was eerst van plan een café-racer te maken, vóór het 'uitstapje' ....... Ben wel een beetje van de 'old-skool' - look........maar niet voor dit type motor ben ik bang......... we zien wel waar het schip strandt........ 8-)
full
 
Terug
Bovenaan Onderaan