Gran Turismo on bikes?

Sigma

MF veteraan
4 feb 2002
19.474
73
Antwerpen
Het lijkt alof er eindelijk een deftig motorgame gaat uitkomen op de consoles, check even hier voor leuke details en screeshots.
 
kijk een gixxer :P

screen04.jpg
 
ik heb net even de trailer bekeken, maar beweging zag er niet echt goed uit. Natuurlijk was het weer een echte Console trailer, 10 sec ingame beeld en 1 minuut FMV :)
 
Ik kan maar een ding zeggen... Wanneer komt ie in nederland??? (als ie komt, ze hebben een talent om de beste games niet in Europa uit te brengen.)
 
Brrrrr..

RS - Riding Spirits ZUIGT !!

Collega van me (ook een biker!) 2 weken geleden dat spel besteld bij play.com , wij in spanning wachten op de grote dag.... Was \'ie eindelijk binnen , hebben we het niet meer dan een uur gespeeld alvorens we besloten dat het een enorm k*t-spel was.

Staat overigens te koop op marktplaats.nl , voor de mensen die me niet geloven.

MotoGP 2 (ps2/xbox) en gp500 (pc) blijven (helaas) de beste motor spelen.

gr,

Lars
 
jip, ik ook. Staat al maand of twee aan de kant. Sinds de intrede van de pc bij mij thuis. Spelletjes spelen op de pc gaat me echter minder af. Ik mis die knuppeltjes. Sturen met een toetsenbord vind ik maar niks.
 
waardeloze kut game
ik had m gehuurd bij de videotheek 4 weken geleden...vol verwachting klopt mijn hart...

de computerspelers zijn niet teverslaan...
de gameplay zuigt...
besturing is klote
graphics zijn lelijk en blokkerig
sound is net zo verrot...

dus...1 tip NIET KOPEN >>NIET SPELEN>>>gewoon lekker laten liggen in de winkel... :r
 
Terug
Bovenaan Onderaan