17-27 januari 2002 een show in Brussel. Is dat wat

Dion Cocx

Rookie
28 nov 2001
4
0
Rijswijk (ZH)
17-27 januari 2002 een show in Brussel. Is dat wat? of is het net zoals in Essen (D) 99% auto en 1%motor (net zoals het programma Cars en Bikes)

zie evt link:
http://www.febiac.be/motorshows/nl/amc/default.asp (www.febiac.be/motorshows/nl/amc/default.asp)
Als je de deelnemers ziet, dan kan je verwachten dat er toch meer te zien is dan alleen koekblikken.

Dion
 
Ik ken het helemaal niet eigenlijk, ben wel benieuwd.

En welkom trouwens!!! Jeb begint zelfs met twee vragen!!! :+
 
Ga er naar toe en je komt er vanzelf achter :)

Zover ik weet komt er begin maart pas weer een grote beurs voor motoren hier in nederland. Daar kun je je ogen wel uit kijken.
 
pub_2002b.jpg
zegt \'t al... auto dus
 
Ga er naar toe en je komt er vanzelf achter :)

Zover ik weet komt er begin maart pas weer een grote beurs voor motoren hier in nederland. Daar kun je je ogen wel uit kijken.
EEEuh, motorbeurs in Utrecht is toch van 21 tot 24 feb.
 
Kheb de titel effe aangepast. Dekt de lading iets beter.

En het verplaatst naar \'Waar is wat te doen\'
 
Motorsalon Heizel zijn 2 grote paleizen motors en toebehoren.
Ik ga er zelf ook heen. Misschien eens afspreken met een paar MFers?
 
Ik vind het persoonlijk wel de moeite om te gaan.
Jammergenoeg is België niet belangrijk genoeg om zo van die speciale machines naar hier te brengen.
Zou wel graag bv den suzuki b-king zien in het echt...of andere modellen.
Is wel leuk.
 
Op een zaterag ?? Wat op de koppen gaan lopen ?
Nee hoor, mij niet gezien ! Een gouden raad, neem ofwel een half dagje vakantie en ga in de week of ga op een vrijdag direkt na het werk. Dan is het toch nocturne (langer open) en dan is er het minst volk aanwezig. ;)
BTW denkelijk moet ik toch enkele dagen op het salon gaan staan, ik zal er dan wel van profiteren om tegen sluiting eens de motortjes te gaan bekijken... :P
 
Terug
Bovenaan Onderaan