17 juli Klassieker races in Barneveld

We zijn weer terug van een gezellig evenement.
Sfeer was heel erg aangenaam, zal wel door het prachtige warme weer komen.
Een aantal motoren gezien met een MF sticker, maar niet de personen die erbij horen :)
Volgende keer beter!
 
Sow :P

[me]Phr3ak is weer terug van een geslaagd, maar HEET dagje ;)
[/me]

Enne, wie zei er ook alweer dat het er niet drukkig zou zijn :?

full


Ziet er aardig drukkig eruit na mijn idee :P
 
Was erg mooie race. Als je een plekje in de schaduw had gevonden was het goed te doen.

Als ik een server gevonden heb zal ik een geluidsbestandje posten

CTRL-C

full
 
Ja ook alweer even thuis. Het was erg leuk en druk en vooral ook warm..mooi kleurtje opgelopen vandaag. Ik weet niet of mijn foto's wat zijn, sluitertijd was een beetje te traag..en heb 2 filmpjes, als ik er wat van gemaakt krijg, dan post ik ze wel. Vele motoren gezien, eentje maar met MF sticker, een blauw witte Gixxer en geen MF-ers gespot.
 
Ja ook alweer even thuis. Het was erg leuk en druk en vooral ook warm..mooi kleurtje opgelopen vandaag. Ik weet niet of mijn foto's wat zijn, sluitertijd was een beetje te traag..en heb 2 filmpjes, als ik er wat van gemaakt krijg, dan post ik ze wel. Vele motoren gezien, eentje maar met MF sticker, een blauw witte Gixxer en geen MF-ers gespot.


Trust me, heb jou wel gespot ;) :P
 
Was zekers geslaagd, geen MF'ers gezien in levende lijven.
Maar wel een aantal motoren gespot (zie ook topic MF'ers gespot).

Koud was ut in elk geval niet :P

Pakkingsset gehaald bij René, handschoentjes gekocht en een momentsleutel voor weinig.
 
Ik was ook van de partij! Het was warm en gezellig, supergave motoren gezien en
een geluid dat die machines maken, :} alleen daarom had ik het al niet willen
missen...
Maar afgezien van de racers heb ik ook nog even rondgekeken op verschillende
motor-parkeerplekjes. Ook daar stond prachtig spul!
Dat was weer een geslaagde dag.
 
Was leuk, goede onderdelenmarkt met voor "elck wat wils". Wat klein spul gekocht voor mn cr450 racer in aanbouw en een adres gevonden voor een smith toerenteller voor mn Laverda SFC replica. Ook iemand gevonden die me waarschijnlijk een 230mm Grimeca remtrommel kan leveren, maar gezien de prijs is de aanschaf van een complete trommel ook weer een optie geworden. Eigenlijk maar heel weinig van de wedstrijden gezien (3 manches ) maar ik kwam dan ook voor de onderdelenmarkt. Bij de uitgang nog even staan kwijlen bij een originele Laverda SFC waar helaas net iets te veel modern spul aangebouwd was...
 
Ik heb het ook samen met vrouw en dochter erg naar m'n zin gehad.

De animo voor CB onderdelen was erg laag, maar ik heb tientallen visite kaartjes meegegeven, dus er komt wel naloop.

Overigens was de -enige- race die ik wilde zien weer een topper: de zijspan klasse! Geweldig om te zien hoe die jongens driften in de haakse bocht vlak na de start. Helaas geen foto's, maar als iemand ze wél heeft, svp mailen naar info@honda4.nl. Thanks!
 
Helaas zijn 't er niet zoveel geworden, een hoop mislukt vanwege de sluitertijd '( hier alvast 2 stuks

005.jpg


011.jpg
 
Helaas zijn 't er niet zoveel geworden, een hoop mislukt vanwege de sluitertijd '( hier alvast 2 stuks

(Afbeelding)

(Afbeelding)
Hey Chantay,

Die Armmacchi heeft wel een erg mooie stroomlijn!

> Ben vanmiddag nog even over het circuit gereden met m'n 500f. De jongens van de club daar hebben een goede job gedaan! Alles was al weg, nauwelijks meer een spoor te bekennen van de dag van gisteren! Complimenten!
 
Hey Chantay,

Die Armmacchi heeft wel een erg mooie stroomlijn!

> Ben vanmiddag nog even over het circuit gereden met m'n 500f. De jongens van de club daar hebben een goede job gedaan! Alles was al weg, nauwelijks meer een spoor te bekennen van de dag van gisteren! Complimenten!

Is maar goed ook dat alles al weer weg gehaald is daaro :+

[me]Phr3ak wil morgen wel op ze werk aankomen ;) [/me]
 
Terug
Bovenaan Onderaan