17 juli Klassieker races in Barneveld

Ik heb het ook samen met vrouw en dochter erg naar m'n zin gehad.

De animo voor CB onderdelen was erg laag, maar ik heb tientallen visite kaartjes meegegeven, dus er komt wel naloop.

Overigens was de -enige- race die ik wilde zien weer een topper: de zijspan klasse! Geweldig om te zien hoe die jongens driften in de haakse bocht vlak na de start. Helaas geen foto's, maar als iemand ze wél heeft, svp mailen naar info@honda4.nl. Thanks!


Heb anders toch aardig lopen plunderen in Tria's voorraad, sensortje hier, extra ringetje daar :+


Deed het wel weer ;)
 
Zoals elk jaar weer in Barneveld,

het was gezellig....
het was mooi weer.....
voor sommige zelfs te warm....
de races waren een genot om te zien en te horen....

dus tijd voor een kleine foto impressie van deze jaarlijkse gezellige dag

hr046.jpg


hr057.jpg


hr007.jpg


----------------

Voor diegeen die het albumpje willen zien: http://www.triker.nl/events2004/barneveld/index.htm

Voor deelnemers die zichzelf terug willen zien, stuur me een mailtje via het album en de link met een zip bestand (zo'n 60 foto) zal toegestuurd worden.
 
Hey Chantay,

Die Armmacchi heeft wel een erg mooie stroomlijn!

> Ben vanmiddag nog even over het circuit gereden met m'n 500f. De jongens van de club daar hebben een goede job gedaan! Alles was al weg, nauwelijks meer een spoor te bekennen van de dag van gisteren! Complimenten!

en het mooiste er van is dat je ze nog compleet nieuw kan(laten) bouwen. Bedrijf in Steenwijk.
 
Hey Ralfie *D

Lang geleden kerel, wij moeten het nog effe hebben over de Dierenvoertoer ;)
Wil je mij een mailtje sturen via m'n site met je telnr, tnx
 
Terug
Bovenaan Onderaan