17 juli Klassieker races in Barneveld

Ook omstreeks die datum: klassieke races in Hengelo (Gld). Lekker door het dorp & over de kasseien 8-) .
 
Laatst bewerkt:
Ook omstreeks die datum: klassieke races in Hebgelo (Gld). Lekker door het dorp & over de kasseien 8-) .


Waar?? Hebgelo? :+

wbt Barneveld: is idd leuke beurs, nog leukere races, maar zonder mij dit jaar, helaas....
 
Laatst bewerkt:
komen een boel CB mensjes niet, want die zitten in gendt!! waar natuurlijk HET event van het jaar plaats vind!!!

groeten

theo
 
[me]Brainz gaat wel !
[/me]


Blijft een leuk evenement.
En voor mij lekker dichtbij.

Das lekker ben ik net reply op jouw post aan het geven in het andere topic wordt tie op slot gehangen :+

Maarre je kan tegenwoordig idd al niet meer boodschappen halen zonder met MF om de oren te worden geslagen :P

Wie weet tot morgen *D
 
Das lekker ben ik net reply op jouw post aan het geven in het andere topic wordt tie op slot gehangen :+

Maarre je kan tegenwoordig idd al niet meer boodschappen halen zonder met MF om de oren te worden geslagen :P

Wie weet tot morgen *D

Gaat goedkomen. Gaat je wederhelft ook mee ??
Of is ie niet zo in voor klassieke ellende ?
 
Leuk .... weer verschillende die roepen, "ik ga ik ga" en vervolgens alleen nick namen kennen en geen gezichten kennen.
In het kader wie spot wie :P :P
 
Leuk .... weer verschillende die roepen, "ik ga ik ga" en vervolgens alleen nick namen kennen en geen gezichten kennen.
In het kader wie spot wie :P :P
Daar zijn nou die foto topics voor... of je gaat naar de evt website waar je even in kan kijken ;)

Ik ben zelf erg slecht in gezichten, maar word op de een of andere manier telkens herkent B|

;)
 
Terug
Bovenaan Onderaan