17 juni RWP/Motormate.nl Stuntshow

Da Liks

MF veteraan
26 dec 2003
10.729
4
Rotterdam
op 17 juni geeft RWP gedurende de officiële opening van www.Motormate.nl enkele stuntshows! Motormate bevindt zich in de Zoutverkopersstraat in Zwijndrecht! Komt dat zien, komt dat zien!
 
i zeg alvast dat ik er niet bij kan zijn....


work goes on....




and on.....


and on....


and on
 
op 17 juni geeft RWP gedurende de officiële opening van www.Motormate.nl enkele stuntshows! Motormate bevindt zich in de Zoutverkopersstraat in Zwijndrecht! Komt dat zien, komt dat zien!


Ga je het zelf nog wel redden _O- _O- _O-

Ik las dat je stuur krom was. :N Maar liever je stuur dan jij zelf.

Laterzzzzz,
Riekky


P.S.
Als ik een gaatje heb, dan kom ik zeker even kijken naar jullie skills.
 
Ik kom zeker kijken, maare hoelaat rijden jullie :P

Wel jammer trouwens dat Howard zijn PPP stekkie heeft ingeruild voor elders, we missen hem wel op peulwijk, het is er erg stil zonder zijn oefen praktijken '(
 
Je hebt niet dubbel gepost hoor Lex :N
Óf ze hebben ons geouwehoer verwijdert óf het ligt simpelweg aan t feit dat MF er weer n tijdje afgelegen heeft. :)

Ff kijken of ik m'n reactie nog terug kan vinden...


Quote:
Op vrijdag 09 juni 2006 23:14 schreef Da Liks het volgende:
we missen je trouwens leen, dikke kus van saaf ook! kom anders ook gezellig de 17e!

NOG een reden voor iedereen om te komen!







Quote:
Op zaterdag 10 juni 2006 00:05 schreef Switch het volgende:
[...]



de gangbangs zijn gewoon niet hetzelfde zonder jouw erbij





Aaaaaaaaaaaaaaah jullie zijn vet lief :} Mis jullie ook hoor!!
Ik kom snel weer die kant op hoor, dat beloof ik *D

De 17e heb ik 's avonds een verjaardag, dus dat wordt heel lastig, maar geloof dat de Parking Crew 1 juli nog wat wou organiseren, dus misschien is dat dan wat?

Saaf: dikke kus terug!
Vraag anders ff m'n msn-adres via Paul of Vin, dan kunnen we iig nog met z'n allen dom ouwehoeren via de pc :+
 
we rijden meerdere shows over de gehele dag als het goed is. als het lukt om op het stelcomplatenterrein ernaast te mogen rijden dan wordt er veel gereden!
 
kickeeee! er is overleg gaande met het buurbedrijf, die heeft een grote plak stelcomplaten waarop we goed zouden kunnen rijden. voor de deur is nl verzakte klinkerweg, dat zou jammer zijn!
 
Hé Alex kan mijn vrouw niet ff achterop voor een leuke foto :}

Ik kom zaterdag met z,n drieen zeker langs om een uurtje of 13.00 , is Howard er ook :? die ik ook wel ff zien *O*

Groetjes Kokkie
 
ligt eraan of we op de stelcomplaten mogen rijden, of op de klinkerweg..
ik ga om 12 uur van huis weg, half 1 daar maar hoe laat we gaan rijden ligt aan hoe de dag verloopt. meerdere keren zeker weten, maar hoe lang enzo ligt van de ondergrond af!
 
was leuk man

howard ben je al weer een beetje *O*
ben benieuwd of er fotoszijn



op de terugweg heeft de husk al zijn olie eruit gegooid :(
morgen maar eens kijken waar het aan ligrt
 
geen idee, huisfotograaf Switch was zn camera vergeten. denk dat mn meissie nog wel enkele fotos heeft gemaakt.
 
Terug
Bovenaan Onderaan