17 mei Gixxerday 2003 Rogat te Meppel

A 28 Zwolle - Meppel - Hoogeveen afrit De Wijk.

Gisteren een oude GSX 1100 van 81 erbij gekocht, het is mijn achtertuin, als ik tijd heb kom ik kijken

Groeten Hulzie out Staphorst
 
Helaas voor degene die wilden gaan, kreeg zojuist deze mail:
--------------------------------------------------------------------------------
Hallo allemaal,

Eerder deze week heb ik van BV Nimag, de Nederlandse Suzuki importeur, te horen gekregen dat ze op zondag 11 mei aanstaande weer de Nationale Suzuki Clubdag organiseren. GSX-R House is hier, als enige serieuze vertegenwoordiging van GSX-R liefhebbers in Nederland, natuurlijk ook voor uitgenodigd en tezijnertijd zal ik meer info over deze dag op m'n site publiceren.

Onbedoeld maar direct gevolg van de overwachte keuze voor de datum 11 mei is dat er dus een streep door de geplande Gixxerday op 17 mei gaat; immers we gaan niet week-in week-uit allerlei evenementen af. Iets naar achteren schuiven heeft geen zin want achtereenvolgens vindt de 200 mijls Endurance race op Assen plaats, is er het lange weekend van Hemelvaart wanneer heel Nederland op vakantie gaat, is er het MotoacXtion evenement van Kicxstart op Zolder, gevolgd door de Dutch TT.

Daar komt helaas nog bij dat de belangstelling voor Gixxerday dit jaar enorm tegenvalt; minder dan een-vijfde (!!!) aan inschrijvingen t.o.v. voorgaande jaren. Geen flauw idee waardoor dit komt, maar het is keihard, treurig feit.... De opkomst van de honderden GSX-Ren in 2001 en 2002 rechtvaardigen echter geen afstel van Gixxerday maar eerder uitstel. De gedachten gaan thans uit naar eind Augustus, begin September. Over het feit of Gixxerday in z'n huidige vorm echter doorgang zal blijven vinden, zal ik me de komende weken beraden.

Zo lichtzinnig als eea wellicht overkomt, is echter geenszins het geval. Het afgelasten van Gixxerday op 17 mei was géén gemakkelijke beslissing!!

Een copy van dit bericht heb ik op het nederlandse forum van www.gsxrhouse.nl geplaatst. Voel je vrij om daar je reactie achter te laten.

Vriendelijke groeten,


Jasper Schouten
 
Nou, daar wordt Sinterklaas niet zo vrolijk van... :(

Ik denk dat een Suzuki clubdag in schril contrast staat met een Gixxer day wat sportliefhebbers betreft.

Ik had al gezegd tegen de dominee dat ze op die zondag een ander achter het orgel moesten zetten.. :?
 
wat is nou het verschil?
alles wordt toch alleen maar een weekje naar voren geschoven?
of heb ik het nou mis :?
ik kom gewoon en neem nog 4 man mee met een gixxer die geen m forummers zijn.
 
Terug
Bovenaan Onderaan