170 km/ph ....en denken dat we geflitst zijn>&g

luuk

MF'er
19 jul 2001
135
0
brommers(kieken)
heee ik was van het weekend met een paar motormaten in apeldoorn wezen karten(best leuk) :)

op de terugweg de snelheid er goed inzitten op de snelweg naar huis , kijk je opeens in je spiegel en..................FLITS!! we konden niet goed zien wat het was.

wat zou ons dat grappie gaan kosten!!!! SLIK!! :(


als het een flitser was. kan ik me alvast voorbereiden hehehehe
 
Ik ben met een groepje es een keer van het circuit in Lelystad afgekomen. We hadden de adrenaline nog in het bloed zitten, en werden geflist. Nooit weer wat van gehoord :) We haalden net een auto in en reden vlak bij elkaar. Dus ik gok er maar op dat er meerdere kentekens op de foto stonden :}
 
Laatst kwam ik met 130 op een flitspaal af waar ik maar 70 mocht, zag hem gelukkig nog net op tijd en vol remmen, ging weer net goed. ;)
 
maar als het op jou teller 170 is gaat er echt wel een stukje vanaf, dus misschien dat je net op die 160 zit... dan zit je dus net op 40, en dat is \'maar\' 330 piek...

succes :)
 
heb er net een betaalt van 220 piek.
en heb er nog een in behandeling van 157 waar je 80 mag, maar is over 10 dagen precies een jaar geleden dus die kan ik wel vergeten hoop ik........ :} :} :}
 
Ik ben ook geflitst toen ik 120 reed waar je maar 70 mocht. Alleen het was in Duitsland en werd van voren geflitst. Helaas heb ik niet gezwaaid. :)
 
Ook in Duitsland gehad... Zo\'n klein dorpje tussen Kleve en Kranenburg... Reed 130-140 waar je 50 mag... Flits... van voren :j

Tot nu toe alleen met de auto een bonnetje of 2 gehad... 170 piek voor door rood... Nog steeds onderweg (sinds \'95) en een bonnetje van 60 piek voor te hard rijden *D ...

Vond die wel komisch... de hele weg minimaal 30 te hard gereden, tot daar })

En voor de agenten onder ons: Ik ben een reusachtige opschepper ;)
 
And now for something usefull:

Overdag? Kan ook wel eens reflectie in een autoruit zijn geweest... Zelf ook weleens gehad... Zagen je vrienden ook een flits?
 
als je meer dan 40 km/ph te hard rijd moet je dan niet voorkomen + een procces verbaal of is dat met een nog hogere snelheid hehehe en dan MOTOR in beslag!!!!
 
Win ik deze ronde?
70 km te hard, moest voorkomen kwam weg met een schikking van 950 gulden :(

En ook nog eens met de auto |(
 
Ook in Duitsland gehad... Zo\'n klein dorpje tussen Kleve en Kranenburg... Reed 130-140 waar je 50 mag... Flits... van voren :j

Die weg ken ik! Die Deutsche politie heeft daar ook al een fotootje van mij gemaakt 8-) .
Staan meer als genoeg palen op de route Goch, Kleef, Emmerich. En allemaal flitsen ze dacht ik van voor *D
Je moet alleen uitkijken voor automobilisten die vol in de ankers gaan voor de flitspaal :(
 
overschrijding 46 t/m 50 km/h 575,- au dus...
en als het tegenzit mag je voorkomen...maar als het de eerste is niet...

heee ik was van het weekend met een paar motormaten in apeldoorn wezen karten(best leuk) :)

op de terugweg de snelheid er goed inzitten op de snelweg naar huis , kijk je opeens in je spiegel en..................FLITS!! we konden niet goed zien wat het was.

wat zou ons dat grappie gaan kosten!!!! SLIK!! :(


als het een flitser was. kan ik me alvast voorbereiden hehehehe
 
Win ik deze ronde?
70 km te hard, moest voorkomen kwam weg met een schikking van 950 gulden :(

En ook nog eens met de auto |(

Ik win qua geluk..
constant 195 aan\'t doen (me auto toen kon net zo hard) opgeschreven aan 160/uur
:} aan die flik
 
Terug
Bovenaan Onderaan