Wie rijdt er al met de nieuwe Honda Hornet 2007 ?

Ik heb gekozen voor :

  • Zwart

    Stemmen: 25 39,1%
  • Goud

    Stemmen: 16 25,0%
  • Blauw

    Stemmen: 12 18,8%
  • Bordeaux

    Stemmen: 11 17,2%

  • Totaal aantal stemmers
    64

Atsui

Die hard MF'er
2 apr 2007
919
0
Brugge
Honda Hornet 2007 topic :]

Hier kan je alles kwijt over de 2007 Hornet : accesoires , ervaringen , problemen ...

De testen :

TransIP - Reserved domain

De gelukkigen : *O*

Atsui
DoeMijDieMaa
erixx
Nick1966
Gilera Runner a.k.a. Hornet X-treme
A'n F Racing
Black Hazard
Rush Hornet
der_roedie
motor2008
Honda_Dre
Honda%20CB600FA%20Hornet%202008%20Cool%20Pearl%

The Green Peril
image.html

Foto's volgen :P

Foto's van de accesoires :
page.html
 
Laatst bewerkt:
Hoi, het me leek me wel een leuk idee om een apparte topic te maken *D
Ik ben momenteel op zoek naar een leuke sportuitlaat voor mijn hornet :] verder heb ik een schermpje en valblokken erop gezet.
Ik vind vooral dat schermpje wel een aanrader zeker boven de 180km/u voel je toch wel een groot verschil. :Y
 
Niet mis maar ik heb een lazer gezien die me toch wel knapper leek .
 
Zeg beetje flauw is het wel, net of wij hornet rijders te min zijn. Je mag je meningen en ervaringen best op het enige echte hornet plaza delen hoor. Dan kenne we ook wel onderschijt maken tussen t/m '98 en dan nog 1 tot '02 en dan voor 2003 en 2004. :?

maar goed even goede vrienden hoor. Maar al dat geklikker de klik. En het forum word er alleen maar voller van.

suc6 hier verder :Z


het is alerug druk zo te zien
_O-
 
Laatst bewerkt:
Hoi, het me leek me wel een leuk idee om een apparte topic te maken *D
Ik ben momenteel op zoek naar een leuke sportuitlaat voor mijn hornet :] verder heb ik een schermpje en valblokken erop gezet.
Ik vind vooral dat schermpje wel een aanrader zeker boven de 180km/u voel je toch wel een groot verschil. :Y
Doe eens een ploatie van je 2007 Hornet, ben benieuwd naar je windscherm en doppen!
 
Ga de mijne begin juli maar kunnen testen, ben benieuwd en heb dus ook al aanpassingen in de maak, zoals andere spiegels , pinklichten en een laser X-treme demper.
full
 
Zeg beetje flauw is het wel, net of wij hornet rijders te min zijn. Je mag je meningen en ervaringen best op het enige echte hornet plaza delen hoor. Dan kenne we ook wel onderschijt maken tussen t/m '98 en dan nog 1 tot '02 en dan voor 2003 en 2004. :?

maar goed even goede vrienden hoor. Maar al dat geklikker de klik. En het forum word er alleen maar voller van.

suc6 hier verder :Z


het is alerug druk zo te zien
_O-

Sorry hoor maar als ik daar iets tussen zet over accesoires van de het nieuwe model dan gaat het gewoon verloren tussen al de rest en de meesten onder jullie vinden de nieuwe hornet niet eens een "echte" hornet dus heb ik dit geopend om specifiek over die accesoires te praten.
In 1 dag heb ik hier toch al meer info verzameld dan in 3 maanden hornet plaza... B|
 
Zal vandaag eens een fotoke trekken van dat windscherm, ik vind dat die overgang naar de instrumentenkop die me een beetje stoorde helemaal wegvalt.
Die fotos op de honda site trekken wel op niet veel, veel wijzer geraak je er niet uit als het wel of niet zou passen...
 
Zal vandaag eens een fotoke trekken van dat windscherm, ik vind dat die overgang naar de instrumentenkop die me een beetje stoorde helemaal wegvalt.
Die fotos op de honda site trekken wel op niet veel, veel wijzer geraak je er niet uit als het wel of niet zou passen...
Vind dat het schermpje iets heeft van een mijter.
Staat zo hoog op de lichtpartij.
Met enige aanpassingen zou dat wel wat korter kunnen denk ik als het alleen bedoelt is om de tellerpartij weg te steken en niet voor wat het eigenlijk dient, de luchtdruk van je borst houden.
 
Zal vandaag eens een fotoke trekken van dat windscherm, ik vind dat die overgang naar de instrumentenkop die me een beetje stoorde helemaal wegvalt.
Die fotos op de honda site trekken wel op niet veel, veel wijzer geraak je er niet uit als het wel of niet zou passen...
Dit schermpje toevallig?
full

[me="Hornix"]denkt nog even over zijn standpunt betreffende het stuk plastic *O* -O- :Y :N [/me]

~[edit] ik ben er uit *O* ding moet een 2 kleuren paintjob hebben :Y
 
Laatst bewerkt:
Ja inderdaad zo een scherm, ik vind wel dat die in het echt er toch wel veel beter uitziet :Y .
Het nadeel was wel dat ik de eerste was in mn garage die zo een scherm vroeg dus zaten ze daar wat aan te prutsen en gisteren ging mn licht van voren opeens niet meer.
Ze hadden de draden in kortsluiting gebracht en daardoor was er een zekering gesprongen ... |(
Het kan wel eens gebeuren maar ik heb toch het gevoel dat ze daar veel moeten zoeken hoe die motor juist in elkaar zit :X
 
Ja inderdaad zo een scherm, ik vind wel dat die in het echt er toch wel veel beter uitziet :Y .
Het nadeel was wel dat ik de eerste was in mn garage die zo een scherm vroeg dus zaten ze daar wat aan te prutsen en gisteren ging mn licht van voren opeens niet meer.
Ze hadden de draden in kortsluiting gebracht en daardoor was er een zekering gesprongen ... |(
Het kan wel eens gebeuren maar ik heb toch het gevoel dat ze daar veel moeten zoeken hoe die motor juist in elkaar zit :X
kan je niet wat piccies pakken?? evt van het zicht dat je krijgt terwijl je erop rijdt??

zou graag weten of het veel van dat lage zicht net boven de teller verliest want vind dat wel leuk aan een naked! en of je de bevestiging niet te veel ziet langs de kant dat je er op kijkt...

ik veronderstel als je het schermpje afneemt dat je dan gaatjes in die plastic hebt zitten of wordt het allemaal met bestaande bouten/gaten bevestigd??
 
Terug
Bovenaan Onderaan