Afmelden

OK bij deze gedaan. Nu gewoon niet meer www.motor-forum.nl intikken, komt het verder goed :)
Of bedoel je uitloggen? :o
 
Laatst bewerkt:
Alles wissen wat je ooit geschreven hebt...uitloggen en niet meer inloggen *O* *O* :W
 
Is de vraag nou zo moeilijk? Ik wil me afmelden. Kan dat?
 
Die mogelijkheid zit niet in de software. Bovendien heeft gewoon niet meer posten hetzelfde effect dus is het in feite ook overbodig.
 
Al, wat zou volgens jou de toegevoegde waarde van afmelden zijn?

Ik snap niet zo goed waarom je dat zou willen?
 
Die mogelijkheid zit niet in de software. Bovendien heeft gewoon niet meer posten hetzelfde effect dus is het in feite ook overbodig.
Nee, dat is niet hetzelfde effect. Daarom wil ik ook geen ban, maar me gewoon afmelden/uitschrijven/laten verwijderen of weet ik veel wat. Dus geen verwijzing meer in MF.
 
je bent zeker koekblikker geworden ofso?

of snot werd voor je ogen weg gereden door brommers?

je hebt iedergeval een trauma,

(weg van MF.nl ben je wel lekker bij je hoofd?) :+


EDIT:
never mind ik zie je vorige reacties, ik denk dat het iets met zn jeugd te maken heeft
 
Laatst bewerkt:
je bent zeker koekblikker geworden ofso?

of snot werd voor je ogen weg gereden door brommers?

je hebt iedergeval een trauma,

(weg van MF.nl ben je wel lekker bij je hoofd?) :+


EDIT:
never mind ik zie je vorige reacties, ik denk dat het iets met zn jeugd te maken heeft
Zeg randdebiel, waar bemoei jij je mee? Kom je hier alleen maar een beetje de infantiele mongool uithangen of gaat jouw opmerking ergens over?
 
Zeg randdebiel, waar bemoei jij je mee? Kom je hier alleen maar een beetje de infantiele mongool uithangen of gaat jouw opmerking ergens over?
nounou. het kan niet dus punt. Je kan er nog dagen over doorvragen.
Of je moet de server van M-F de plomp in mikken, dan heb je kans dat je account niet meer bestaat
 

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan Onderaan