Filmpjeswedstrijd: Kies je favoriet!

Status
Niet open voor verdere reacties.

Slip

MF veteraan
23 mrt 2005
4.838
37
Tiel
Miertje heeft met 135 stemmen de wedstrijd gewonnen!

Kom 23 September naar de: MF Megameeting 2007 2nd edition! voor de uitreiking.
Wat valt er dan te winnen?

www.X-sportscam.nl heeft een helmcamera-pakket ter beschikking gesteld. En degene met het mooiste filmpje zal deze prijs in ontvangst mogen nemen.
full


De uitreiking zal zijn achteraan het parkeerterrein van de MC Donald's (dus aan de wegzijde) Om 12:15 zal de prijs worden uitgereikt. Dus de winnaar zal op de aangegeven plaats verwacht worden.

Dit is het pakket: X-Sportscam 420 + SD mini Camcorder 8900.
Winkelwaarde: 369 euro

De uitreiking is tijdens de MF Megameeting door X-sportscam zelf.

Elk jurylid heeft zijn favoriet gekozen en over de overige plaatsen is gediscussieërd.

En dit zijn de uitverkorenen!
  1. Miertje Mooie afwisselende beelden, goede keuze van muziek en op de beat gemonteerd.
  2. P-BarryGoede camerahoeken, goede muziek en verveelt geen moment.
  3. MIOB Zeer goede beelden en camerahoeken. Verder alles in zijn eentje gedaan.
  4. Insane J Mooie beelden en zeer knap montagewerk.
  5. Johnnie DO 1 man, 1 motor, 1 camera en hele gave stunts. De beelden zijn op een rustige manier gemonteerd en zodoende prettig om naar te kijken. Ook de muziek past bij het filmpje.
 
Laatst bewerkt:
leuk initiatief! helaas ligt (EDIT; lag) youtube er op het moment ff uit..
 
Laatst bewerkt:
Ik werk niet bij X-cam. Maar ik liep rond met het idee om een soort van wedstrijd te organiseren. Ik heb vervolgens X-sportscam benaderd om te vragen of ze een pakket beschikbaar wilden stellen en daar hadden ze wel interesse in, dus vandaar.
 
Ik werk niet bij X-cam. Maar ik liep rond met het idee om een soort van wedstrijd te organiseren. Ik heb vervolgens X-sportscam benaderd om te vragen of ze een pakket beschikbaar wilden stellen en daar hadden ze wel interesse in, dus vandaar.


:}

maareh wie zit er in de jury :P
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan