XT660X Topic - Part 2

Status
Niet open voor verdere reacties.
full
 
hey heren,op de site van off-the-road staan voorspatborden van acerbis in alle kleuren.heeft er iemand zo een spatbord en is er niet teveel verschil in kleur met het rood van mijn yammie?
 
Hey amderke!
Om even terug te komen op het 'oude' topic: Waar ben je gaan monobiken? antwerpen?
Heb dat daar namelijk eens gedaan. weet alleen niet precies wat voor brommerkes ze daar hebben. was wel ontzettend gaaf. tot 3 keer op me plaat gegaan. allereerste bocht: klabam, owja, koude bandjes. de andere 2 keer wilde ik te hard, maar dat ging nie. maar tis wel leuk!
 
hey jazzy,
nee wij gaan wekelijks monobiken in st.niklaas bij jpr karting(effe googlen).da is echt de moeite,doe dat nu enkele maanden en ben toch al 7 sec sneller dan de eerste keer per ronde.die brommerkes gaan echt hard.
 
hey jazzy,
nee wij gaan wekelijks monobiken in st.niklaas bij jpr karting(effe googlen).da is echt de moeite,doe dat nu enkele maanden en ben toch al 7 sec sneller dan de eerste keer per ronde.die brommerkes gaan echt hard.

hey AMBERKE
vanwaar ben je in beveren?
ikzelf ben van haasdonk

grts xteetje
 
Laatst bewerkt:
Hey daar mannen, vertel mij nu eens wat de beste uitlaten zijn ,filters etc om mijn nieuwe
Yamaha xt660x 2007 de meeste pktjes te geven..

Er zijn zoveel uitspraken van iedereen maar wat is nu het beste?????????
 
Hey daar mannen, vertel mij nu eens wat de beste uitlaten zijn ,filters etc om mijn nieuwe
Yamaha xt660x 2007 de meeste pktjes te geven..

Er zijn zoveel uitspraken van iedereen maar wat is nu het beste?????????

Hallo Peter, net nieuw op het forum zie ik en nog wel met een XTX. Dat heb je goed gedaan en de uitlaten, ja da's nie zo simpel. Nee hoor, het maakt niet zo veel uit als je de orgineele maar vervang voor exemplaaren die de uitlaatgassen beter kwijt kunnen. Wil je ze niet te duur dan zijn Leo's een optie. hab je meer te besteden zijn akra's erg mooi. Zelf rij ik met lazer's ik vind het model hiervan erg mooi en ze zijn vrij kort. En ze zaten in een paket bij de motor toe ik die kocht :+ .
Verder kan je:
de co wat opschroeven
een K&N luchtfiler plaatsen
en een Power Commander plaatsen.
Alles even goed (laten) afstellen en je XTX rijd super })

suc6 er mee en plaats eens een foto van je nieuwe XTX

gr, Look.
 
Mensen die de topic al langer volgen weten misschien wel dat ik niet z'n voorstander ben van een Power Commander. Maar wat wil nu. Ik was vandaag even bij m'n dealer aangegaan en die heeft ze nu in de aanbieding (TT aktie) met 15 % korting. Hij gaat nu dus 289 euro kosten. Nu gaat deze jongen toch wel twijfelen. Als we de achterbrug even vergeten dan valt de PC wel mee. De verkoper daar heeft me toch wel een beetje omgelult.
De vraag is nu, is dit een mooie prijs voor zo'n PC of levert iedere motorhandel zo'n ding met 15 % korting.

Oh ja, ook kreeg ik de aanbieding om (gratis) een persoonlijke mapping te gaan maaken als geen een van de bestaande geschikt is voor mijn motor.

gr, Look.
 
Laatst bewerkt:
@ tradecenter :W of je neemt superpole dempers zijn erg uniek ik ben volgens mij de enige die er in NL mee rondknalt }) (handmade ;) )
full











DEEL 2 :] XTX660X TOPIC *O* *O* op naar deel 110000000 _O-
 
Laatst bewerkt:
He mede xtx rijders wat zou een setje 2007 kappen kosten in de kleur zwart of oranje ?? kan ik zo af en toe eens wisselen :P iemand een idee?
 
Mensen die de topic al langer volgen weten misschien wel dat ik niet z'n voorstander ben van een Power Commander. Maar wat wil nu. Ik was vandaag even bij m'n dealer aangegaan en die heeft ze nu in de aanbieding (TT aktie) met 15 % korting. Hij gaat nu dus 289 euro kosten. Nu gaat deze jongen toch wel twijfelen. Als we de achterbrug even vergeten dan valt de PC wel mee. De verkoper daar heeft me toch wel een beetje omgelult.
De vraag is nu, is dit een mooie prijs voor zo'n PC of levert iedere motorhandel zo'n ding met 15 % korting.

Oh ja, ook kreeg ik de aanbieding om (gratis) een persoonlijke mapping te gaan maaken als geen een van de bestaande geschikt is voor mijn motor.

gr, Look.

Ik heb er 1 gekocht voor €265,- Dus die prijs is wel goed maar niet speciaal.

gtz
 
He mede xtx rijders wat zou een setje 2007 kappen kosten in de kleur zwart of oranje ?? kan ik zo af en toe eens wisselen :P iemand een idee?

Toevallig heb ik dat een tijdje geleden ook eens bedacht en bij m'n dealer gevraagd wat dit ongeveer moest gaan kosten. Nu denk ik dat het 2006 model kwa prijs niet zoveel zal schelen met het 2007 model

Koplamp unit 43,-
rechter tank kap 47,-
linker tank kap 43,-
achterkantje 46,-

Orgineel voorspadbord is bij alle modellen zwart. en je moet even rekening houden met je buddie. Volgens mij zit daar bij jou blauw aan.

gr, Look.
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan