Blade
MF veteraan
Deel V
Laatst bewerkt:
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
zal het nog maar een keer vragen,
ik ga 30/7 naar zolder... 't circuit...
wie heeft daar gereden en wat waren jullie rondetijden? En.. Op welke motor
Deeltje 5
De OP doe ik wel als ik weer terugben van vakantie
jij wilt niet weten hoe hard die andere topics lopendeze blijft wel bovenaanstaan hoor zorgen wij wel voor haha
jij wilt niet weten hoe hard die andere topics lopen
MF-ers omgeving utrecht gaan met een topicdeel per maand!
Deeltje 5
De OP doe ik wel als ik weer terugben van vakantie
wow das wel erg hard zeg haha
jongens beter ons best doen dan he
ik ga zo naar bedje toe
het verbruik van een blade hangt af van je rechterpols. ik heb ooit eens met mijn sc44 210km gehaald voordat het reserve lampje aanging.
gemiddeld tank ik ong bij 170 a 180km. dan brand het lampje nog niet.
hangt dus vanaf hoe ver jij het gas opentrekt.
nou mensen tot morgen.
bij die van mij haal ik gemiddeld 1:15,5
jij wilt niet weten hoe hard die andere topics lopen
MF-ers omgeving utrecht gaan met een topicdeel per maand!
bij die van mij haal ik gemiddeld 1:15,5
was zelfs 1 topic bij wat er in 2 weken al aan moest gelovenwow das wel erg hard zeg haha
jongens beter ons best doen dan he
int utrecht topic is elke week wel wat te doenhey mac real...we zitten er ook niet ver vanaf hoor....wij hebben het vorige topic er ook in 39 dagen doorheen gejaagd...is maar iets meer dan een maandje...
en ook nog een leuke m & g gepland...
leuk!!!
mzzl sasje..ik denk dat ik zo ook maar mijn pctje uit ga zetten...en ga relaxen op de bank... hey truste voor iedereen....en morgen gezond weer op, hebben idd weer genoeg valpartijen gehad hier... hey voor morgen iedereen veel plezier....
ff een vraagje tussen door
wat is het verbruik ongeveer van de blade
heb nu pas mn 1e tank er door en 200 km gereden redt op mn vtr zelfs nog meer (220 )
Een carburatieblade (de modellen tot 2000) tussen de 1:17 en 1:20
Een injectieblade (modellen vanaf 2000) tussen de 1 en 1:14
De laatste serie blades vanaf 2006 -2007 zijn wel weer zuiniger zo rond de 1:18
Maar verbruik is realtief. Het hangt van een aantal factoren af.
Je gashand is de belangrijkste, maar ook bandenspanning, afstelling motorblok, uitlaatsysteem, onderhoud en meer van dergelijke zaken bepalen je verbuik.
Mijn sc28 reed gemiddeld 1:17. Moet wel zeggen dat ik geen zuinige rijder ben en gemiddeld verbruik is ook nog op de weg en op circuit opgeteld en gedeeld door 2.
De 954 reed 1:10 en na inbouw van een PC3 en K&N-filter 1:11 en soms zelfs 1:12.
Je ziet dat anderen wel 1:16 halen uit een injectiefiets dus die hebben een totaal ander rijgedrag.
Maar zoals D@ve in deel 3 al meldde: "Als ik een zuinige motor wilde dan had ik wel een andere gekocht"