Rijden in Zeeland deel 7

Status
Niet open voor verdere reacties.

gix-addict

MF veteraan
26 dec 2003
21.145
683
full


Hier is die dan alweer, deeltje 7 *D
Rijden in Zeeland deel 6 ging lekker snel.
Er zijn wat kleine meetings en ritjes uit voortgekomen en ook de trip naar de Megameeting was super gezellig :Y
Hopen dat deel net zo leuk word en dan we ook eens een grote Zeeland meeting kunnen doen.

Aan alle bekende leden post naar hartelust, aan alle nieuwe forummers uit Zeeland welkom en veel plezier.

Bij deze geopend *O*

Hier wat foto's van trouwe zeeland topic members.
Mr.McDuc
bc9a002b632d3d8c1402cde71a8fe4b9

Verstuuver
IMG_0025.jpg

gixxerchris
full

Ben-i
IMG_0267akl.jpg

Motorfreak
full
:}
Shakey
bike.aspx

Deze totdat er iets anders komt ;)
El Perro
DSCF0044.jpg

Mods: Goodridge stalen remleidingen, Touratech stuur - handkappen - koplamp, K&N luchtfilter, Showa vering, RT handvatverwarming
Here's_Johnny
bikepics-908268-full.jpg

Mods: Xenon8000K, silvervision knipperlichten, leovince einddempers en middenpijp, BMC inlegfilter, suzuki tankpad - tankbescherming - carbon dashbordomlijsting, VMC diabolo's, Braking wave disks voor en achter, pazzo's, alu kentekenplaathouder, goodridge stalen remleidingen, puig kuipruit, B&G zwarte uitlaatsteunen, digitale olietemperatuurmeter, valblokken, Gilles kettingspanners + haken
-Z-ander
full

Mods: ABM stuur, ABM stuurgewichtjes,velgstriping, leovice sbk demper, goudekleurige voetsteuntjes, blokspoiler, bar-end spiegels, kawasaki fly screen, radiateur cover, kleine knipperlichten voor & achter
Pepe
p5061337rw9.jpg

Bright
full

Mods: Tailrisers, ingekort spatbord, Bologna mirrors, Harris handgrepen, Carbon Hugger - tankpad - uitlaat - frame delen - voorvork beschermers, kleine knipperlichten, dubbele koplamp, goudkleurig stuur en stuurgewichten, gepolijste velgranden goudkleurig hart, helder achterlicht
V-strom pierrio
DSC00772.jpg

Frank007blade
full

Sjees
full

Mods: Superpole demper, SV handvatten, SV tankpad, helder achterlicht
hzrt_18
Foto-007.jpg

Tinus
full

Steefjuuh
full

R.V.G
4l4v5lj.jpg

Screwbeast
full

The Benman
full

Thehulkgayversion
full

Spidy
401e52444ad81f030824cba2e204d845

o.j
full

just Esther
Esther003.jpg

Ray-r1
full

lennart888
bikepics-962959-800.jpg

RR-paulus
full

CBRidder
full

Acura-Scott
3581e3921aa0f6249ad01c64b07b083c

Mods:Akra racing demper, dynojet stage II, stalen remleidingen, zwarte slashcut stepjes, gepolijste velgranden, rimstriping, MRA ruitje, zwarte stuuruiteinden, kleine knippers voor, handmade knippers in achterlicht, crash pads, seatcover.
No Fear Here
full

x100762
Afb098-1.jpg
'
Hubie
HM75H0334TYH

Mac d
marco016bijgewerktww4.jpg

just joy
joyce.jpg

Stealthaerox
GS500e.jpg

*aqua*
sonjabanditcopy.jpg
 
Laatst bewerkt:
vanwege het kutweer ben ik gister niet tot zeeland gekomen maar ben 's avonds een rondje bij mij in de buurt gaan rijden. Zal binnenkort weer eens even de 'goede kant' van het water opzoeken, zeeland is erg leuk om te rijden vind ik *D
 
*O* posten maar weer , wanneer komt die grote zeeland meeting ?
 
na donderdag zal je geen bocht meer kunnen zien Mac........ :}
alleen maar bocht na bocht na bocht na bocht........... :]
:P :9
als we mazzel hebben geven ze droog weer af.
@mrDuc. jammer dat je niet meekan.
volgende X beter.

Bochten zijn goed :Y *O* :9~ })

Tsja, jullie agenda, blijkt moeilijk te combineren met de mijne.

Als je komende week of volgende week ergens tijd heb zeg het maar :Y
 
ben ff naar breskens geweest en zo maare waar zijn nou de leuke bochtjes? -O-
Mooiste stukje vind ik nog altijd Breskens richting nieuwvliet onder de dijk langs`, circa 10 km. Het is alleen een beetje zwaar kut met die toeristen nu. Voor en na het seizoen is het net een privecircuit. Soms kom je helemaal niets tegen daar *O* . Totdat de invasie begint B|
Langs de dijk van de DOW naar breskens vind ik niets. Klerehobbels daar, wel makkelijk als ik naar mijn werk ga en van mijn werk kom. Scheelt toch 15 km heen en weer!!!
Wat John zei was beter: bij biervliet afslaan richting hoofdplaat. Das ook best een leuk stukje. Hoofdplaat - Breskens is ook maar een recht stuk. Leuk om eens even op te trekken maar ze staan er regelmatig te controleren -O- .

:W
 
en mijn foto pakt ie weer niet mee B|

john, begin echt te denken dat je wat tegen ducati's hebt... :+

:? Hij heeft de mooiste toch bovenaan gezet?

Jij hebt het ook lekker druk op een maandag avond zie ik.. Niets anders te doen dan zitten wachten op nieuw topic :} Goed bezig ;)

Tsja, als jij je schroefjes nog niet hebt kan ik weinig montagewerk doen ;)

En voordat ik hier aan het posten was heb ik eerst 'ingedronken' in seb z'n nieuwe huis. Vandaar de Andre Hazes stemming *O*
 
Laatst bewerkt:
Ik heb vanmiddag heerlijk door zeeland gereden. Heb een rondje over schouwen-duiveland gedaan. Vond het een leuke route met lekkere bochten *D Zeker voor herhaling vatbaar :P
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan