Vlaardingen (en omstreken)

Status
Niet open voor verdere reacties.

leonvw

MF veteraan
19 apr 2007
13.535
0
Vlaardingen
Jaja, het topic voor de motorrijders uit het mooiste stadje en omgeving van Nederland...

Plaats hier een foto van je bike en eventueel ook van jezelf, dan zorg ik ervoor dat alles in de openingspost komt te staan :Y
(foto's het liefst in formaat 640x480)


-----------------------------------------------------------------------------------------------------------

*O* Voorjaars Vlaardingen en Omstreken Meet&Rit *O*

De datum wordt de 23ste

Wie gaan ermee
ffTzz
YouriVLD
Leejon
Kawasutra
Jenever
Sjakov
Leejon
Pr!li


Tijd: 9:30 Uiterlijke Vertrektijd 10:00
Waar: MacDonald Vlaardingen

screenhunter5cq5.jpg


Note:
bike-rider- is er waarschijnlijk ook bij, maar wel als hekkensluiter *:)
mtel- is er waarschijnlijk ook bij, maar dan als tuinhekje *:)
Fatopi- kan in principe alle dagen
Mickpik- Nog vrijvragen


Nog gezocht:

Voorrijder- YouriVLD is al met route bezig heeft waarschijnlijk ondersteuning van Mickpik,
en Jenever weet ook nog een route, heb het idee dat de route voor die tijd wel voor elkaar is
Wie gaat ermee- Zie boven

Belangrijk
voor wat de tourrit betreft !! Meedoen is op eigen risico !!


Ook nog van Belang

- We rijden in baksteenformatie ( dat is ongeveer zoiets -_-_-_-_ )
- Gebruiken de spiegels om je "achervolger" in de gaten te houden
rijdt deze langzamer, ga je ook langzamer rijden
- Letten op bij afslagen of je "Achtervolger" ook de afslag genomen heeft
anders even wachten.

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------



En don't bother voor de foto's.... Die komen in het tweede topic, heb er geen tijd voor :P


Kick off:

Naam: LeeJon
Motor: Yamaha R1
Woonplaats: Vlaardingen

r11js2.jpg


r12js7.jpg


Oogjes nog even open houden voor deze graag :Y:
dsc01301kw1.jpg



Naam: YouriVLD
Motor: GS500E '98
Woonplaats: Vlaardingen

IMG_9232.JPG


IMG_9244.JPG



Naam: !PEPE!
Motor: Suzuki Intruder
Woonplaats: Schiedam

full


full



Naam: M.to.the.Z
Motor: Suzuki GS700E
Woonplaats: Appelscha

DSC00173.jpg



Naam: Goldie
Motor: Yamaha Thundercat
Woonplaats: Schiedam

46490597_6_VuDJ.jpeg


30272702_700_700_viBm.jpeg



Naam: Nosferic
Motor: Suzuki RF600R
Woonplaats: Schiedam

full



Naam: Adriano
Motor: Suzuki VX800
Woonplaats: Maassluis

full



Naam: mafkeezzz1981
Motor: Suzuki GSX-R 600 SRAD Corona
Woonplaats: Schiedam

57286500_5_U17J.jpeg



Naam: Jeromeke
Motor: Yamaha R6
Woonplaats: Poortugaal

hpim1236lq3.jpg



Naam: SupeR6
Motor: Yamaha R6
Woonplaats: Den Haag

full


timkneedowneg2.jpg



Naam: TwoDegrees
Motor: Suzuki SV1000S
Woonplaats: Schiedam

736413c0ead4b3b1b169dc214eedf8ee


9b0240c392d65e1f101b7e791908b85b



Naam: ImTr0uBLe
Motor: Kawasaki ZX-7R
Woonplaats: Vlaardingen

forum_01.jpg



Naam: Pr!li
Motor: Suzuki GS500E
Woonplaats: Vlaardingen

full



Naam: Minime
Motor: Aprilia Falco
Woonplaats: Vlaardingen

full



Naam: Kawasutra
Motor: Kawasaki Z1000
Woonplaats: Schiedam

full


full



Naam: Charger1967
Motor: Kawasaki Z750
Woonplaats: Vlaardingen

IMG_2293.jpg




Non-foto's:

Naam: psycho_wesso
Motor: *****
Woonplaats: Vlaardingen


Naam: __SVDirk__
Motor: Suzuki SV???
Woonplaats: Vlaardingen


Naam: dirkbbxx
Motor: Honda CBR1100XX Blackbird
Woonplaats: Vlaardingen



Rondritten worden al besproken, dus hou het topic in de gaten *O*
 
Laatst bewerkt:
Hoi, ik ben Pepe. Woon op het randje van Schiedam met Vlaardingen, BK laan bij de chinees :P

Ik ben eind vorig jaar in een rolstoel terecht gekomen maar ben met vrienden druk bezig een zijspan te fabriceren. Die moet dan aan mijn Suzuki Intruder vast komen te zitten.
Aan dit ding dus.
full
 
Nou vooruit dan maar ;)


Whoehoeeee

Nou ik ben dus michael, 22 jaar geloof ik...
Kom officieel uit vlaardingen, maar woon sinds 2 jaar in appelscha omdat ik ging samen wonen...
Uhhmm tja vader moeder broers etc wonen allemaal nog in vlaardingen...
Mijn ouderlijk huis was achter de v. hogendorplaan t.h.v. de shell die nu al een aantal jaartjes weg is...

Verder heb ik ervoor gezorgd dat vlaardingen weer een gevaar op de weg rijker is aangezien ik m'n moeder na 25jaar niet gereden te hebben weer op een motor heb gekregen!!
Ze heeft ook direct weer een fietsje gekocht en rijd nu weer vrolijk rond...
Dus als jullie een cb450s zien rijden in de kleur oranje achtig, met alu kleur frame, Lief zwaaien!! ;)

Ow wacht...
Zal er nog even een foto bij doen van mijn schoonheid...

DSC00173.jpg


1985 suzuki gs700e die in 94 geloof ik voor het eerst nederlandse bodem raakte...
 
Hoi, ik ben Pepe. Woon op het randje van Schiedam met Vlaardingen, BK laan bij de chinees :P

Ik ben eind vorig jaar in een rolstoel terecht gekomen maar ben met vrienden druk bezig een zijspan te fabriceren. Die moet dan aan mijn Suzuki Intruder vast komen te zitten.
Aan dit ding dus.
[afbeelding]
Ben nog niet helemaal thuis in Schiedam en weet nog lang niet alle staten te vinden, maar de BK-laan wel.

Heb daar vorig jaar voor een huissie gekeken, maar is helaas niet doorgegaan.
Een ander stel was net wat eerder -O-

Nu een mooi hoekhuis gekocht in Schiedam-noord (Woudhoek) *O*


Ow ja...

Nog ff mijn motor showen natuurlijk :)

46490597_6_VuDJ.jpeg


en de gepimpte versie :)

30272702_700_700_viBm.jpeg
 
Whoehoeeee

Nou ik ben dus michael, 22 jaar geloof ik...
Kom officieel uit vlaardingen, maar woon sinds 2 jaar in appelscha omdat ik ging samen wonen...
Uhhmm tja vader moeder broers etc wonen allemaal nog in vlaardingen...
Mijn ouderlijk huis was achter de v. hogendorplaan t.h.v. de shell die nu al een aantal jaartjes weg is...

Verder heb ik ervoor gezorgd dat vlaardingen weer een gevaar op de weg rijker is aangezien ik m'n moeder na 25jaar niet gereden te hebben weer op een motor heb gekregen!!
Ze heeft ook direct weer een fietsje gekocht en rijd nu weer vrolijk rond...
Dus als jullie een cb450s zien rijden in de kleur oranje achtig, met alu kleur frame, Lief zwaaien!! ;)

Ow wacht...
Zal er nog even een foto bij doen van mijn schoonheid...

[afbeelding]

1985 suzuki gs700e die in 94 geloof ik voor het eerst nederlandse bodem raakte...

Haha lache dan, ik heb vorig jaar tijdelijk achter de Shell gewoond voordat ik met me vriendin in ons koophuis konden. Waren toen anti-kraak woningen :)


Ik zal me ook even netjes voorstellen:

Ik ben dus Léon, ik ben 22 jaar en woon in Vlaardingen (duh). Vorig jaar ben ik gaan samenwonen met mijn vriendin en sinds dit jaar woonzaam in Vlaardingen centrum.
Vorig jaar juni heb ik mijn rijbewijs behaald en heb ik een Suzuki SV 650 s gekocht uit 2001. Heerlijk stuurfietsje met meer dan genoeg pit :]
Dit jaar wilde ik opzoek naar mijn droom motor, een Suzuki GSX-R 750 SRAD. Gezien het feit dat we net een huis gekocht hadden zat een nieuwe model er helaas niet in, dus heb ik mijn SV gunstig kunnen inruilen tegen een '96 model.


@ Pepe en Goldie,
beide zeer mooie fietsen!! Leuk dat neon ;)
 
Vlaardingen e/o, daar valt Maassluis toch ook onder toch? Is maar 7 km ver. Hier Adriano al 40 jaar de motorfiets trouw en ik heb mijn ega uit Vlaardsingen gehaald (goeie vangst!!) Ga jullie misschien zien.(Suzuki VX800)
full
 
Laatst bewerkt:
mafkeezzz meldt zich.............

heeft tot voor 1 1/2 jr geleden bij pepe om de hoek gewoond ( bosboomlaan )

is nu verkast naar de aleidastraat...... hier een piccie van mijn ego-verlenger:

57286500_5_U17J.jpeg


een '00 corona 600............

grtzzzz
 
OK dan hier nog een Vlaardinger. Mijn naam is Cristian, 34 jaar alweer. Je kunt mij regelmating zien rondrijden om een zwarte Aprilia Falco. Bij mij in de stalling staat ook nog een zilveren. (voor pics zie Aprilia Falco topic...).

Of ik rij op mijn Suzuki RF900R als ik dezez nog niet verkocht heb, hij staat nl. te koop.
 
nou hier dan nog maar een vlaardingertje,, heb nog geen fietsje wel hard op zoek ben ook nog geen 18 maar goed,, ik ben wesley,, toevallig genoeg ook nog is het broertje van m.to.the.z ben dus wesley,, 17 jaartjes oud,, sommige zullen mij mischien herkennen van Roadhouse Motoren te vlaardingen,, zoals ik al zei heb geen fietsje rij wel heeel soms op die van mijn mama honda cb450s heb ik geen foto van sorry,! heb wel een foto van mezelf beetje rare maarja maakt niet uit iedereen heb zo zijn moment,, GEGROET!,,!
index.cfm
 
Laatst bewerkt:
nou hier dan nog maar een vlaardingertje,, heb nog geen fietsje wel hard op zoek ben ook nog geen 18 maar goed,, ik ben wesley,, toevallig genoeg ook nog is het broertje van m.to.the.z ben dus wesley,, 17 jaartjes oud,, sommige zullen mij mischien herkennen van Roadhouse Motoren te vlaardingen,, zoals ik al zei heb geen fietsje rij wel heeel soms op die van mijn mama honda cb450s heb ik geen foto van sorry,! heb wel een foto van mezelf beetje rare maarja maakt niet uit iedereen heb zo zijn moment,, GEGROET!,,![afbeelding]

Als jij veel bij Jan komt moet je me zeker kennen. :Y


full
 
Kijk eens allemaal Road House mensen ;) Jeroen die daar werkt is mijn oude buurjongen van mijn ouderlijk huis.

Mafkeezzz, jou heb ik wel vaker zien rijden met je Corona, mooie bike ;)


Ik heb vandaag me MF stickers (eindelijk!!) besteld, dus binnenkort ben ik ook te herkennen via me kentekenplaat ;)
 
heeej bedankt man....
t ding bevalt prima!!!!!
heb jou volgens mij nog niet gezien....
terwijl die kleurstelling ook aardig opvalt!!

wtf is roadhouse :?

gr
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan