9 Sept . Rijders In limburg meeting Toer

Welke datum gaat jou voorkeur :

  • 26 Augst

    Stemmen: 5 16,1%
  • 9 Sept

    Stemmen: 26 83,9%

  • Totaal aantal stemmers
    31

ivobeegden

Die hard MF'er
8 jan 2007
891
0
Midden-Limburg
De Volgende meeting staat alweer op touw.


Post je naam ( foto van je fiets ) en kom je in de lijst erbij
weeranimatie.gen.gif

normal_DSC00021.JPG

normal_DSC00018.JPG


foto impressie van vorige meeting -> http://www.twilightfm.nl/sub/foto/cpg1410/thumbnails.php?album=16

:] :] :] :] :] :] :] :]

-I.v.m. de grote van de groep zal de tocht gereden worden via het Follow up systeem.

Lees dit goed aub...en houdt u onderweg aan de verkeersregels en Follow up spelregels

-Met Follow Up rijdt men met een VOORrijder (mag je niet inhalen) en een ACHTERrijder (gekleurd hesje) deze geeft aan wanneer je weer kunt verder rijden na een stop om de weg te wijzen.

De voorrijder geeft bij iedere kruising of moeilijke situatie een aanwijzing aan degene die achter hem als 2e rijdt om te stoppen. Doe dit op een veilige overzichtelijke plaats. Deze gestopte rijder geeft de richting aan tot de laatste rijder voorbij is en hij van de achterrijder een teken krijg om weer verder te rijden. Op deze manier rijdt iedereen z'n eigen rit, maar wordt wel aan een ieder de rijrichting gewezen.

Omdat de groep opschuift krijgt iedereen de beurt om als tweede achter de voorrijder te komen en aldus een opdracht krijgen om te stoppen. Belangrijk is dus om zoveel mogelijk op je plek in de groep te blijven. Ga dus niet onderling inhalen. Men schuift gaandeweg de toer steeds op.
Men moet als richtingaangever blijven staan op zijn aangewezen plek tot achterrijder bij hem is.

Wil je onderweg stoppen met de rit, kan dit alleen als men zich afmeld bij de achterrijder.

LET OP:
-Het is geen georganiseerde groep.
-De rit is individueel, je rijdt je eigen route, naar eigen kunnen en op eigen snelheid.
-Blijft altijd zelf alert op gevaarlijke situaties zoals onoverzichtelijke bochten, vuil op de weg, overige verkeer enz. Vooral bij het oversteken en kruisen van wegen!!
-Iedere rijder dient zich aan alle verkeersregels te houden, dus rij niet te hard en neem geen voorrang waar je het niet hebt.
-Start de rit met een volle tank
-De maker van de route en richtingaanwijzers onderweg zijn NIET aansprakelijk voor enigerlei schade aan motor of berijder of door hen aan anderen berokkende schade!
-Deelname is geheel op EIGEN RISICO, door te starten aan de rit ga je akkoord met dit risico!



Ons motto is gezellig uit en weer gezellig thuis de snelheden die op de borden staan houden we ons aan voor 95% netzoals de vorige limbo's toers via MF

Route : ronde limburg door de volgende gehuchten zullen we rijden. route is een 125 / 150 km Nieuwstadt,slek,sintjoost,paarlo,roermond,beesel,kessel,neer,heythuysen,horn,heel,
wessem,Thorn,kessenich,ophoven,maaseik,
roosteren,stokkum,urmond,limbricht, en weer terug @ geleen



KM's :


een 150km's ongeveer en wel in baksteen formaat. snelheid normaal dus geen vonken trekken op elke bocht met de groep


Startplaats: GELEEN MEC DREK

aanvang 11 uur en we vertrekken met de rit om 12 uur :]




Datum: zondag 9 Sept




:] :] :] :] :] :] :] :] :] :] :]

Mail / msn info@twilightfm.nl :}


}) }) }) }) }) }) }) }) })


1..IvoBeegden Kawasaki ZXR Beegden

2..Custom Rf900r Brunssum
3..Custom rf900r's pappa honda pan european st1300 Brunssum
4..Drogi (ed) Bmw Roggel
5..grimmklot
6..Sting Yamaha YZF600R Landgraaf
7..Noto R6 2002 Landgraaf
8..stafke met de nieuwe blok erin ooje oja laak
9..ZX-Ray (750 h1 '89) maasbracht
10..Harry cbr1982 met vrouw weert
11..Raaz Nuth
12..limbofighter sittard
13..Polonaisehondje Zx-6R '98 25 kW Roermond
14..pimpastoor susuki gsx Brunssum
15..rene gsx roggel
16..frank bandit roggel
17..willem fzr600 Kawasaki naked bike roggel
18..RRROB900
19..Slow Fox CBF1000A '06 BOM Roermond
20..rax xl600v Maastricht
21..meisje Brutaaltje... Diemen/venlo
22..Wezel ZZR1100 Maaseik (lrt)
23..SvenR6 Landgraaf (Waubach) (lrt)
24..Muifke Echt (lrt)
25.. Urruh Sittard (lrt)
26..teewee (tom) mit de dubbel luip
27..2gele wielen
28..BB600 (lrt) Echt
29..edah-tuut (lrt) Geleen
30..King-Kurt (lrt) R1100S VILT (filth)
31..Etienne... honda transalp xl600v omg. maastricht
32..Sceppie TDM 850 uit 1999 Oirsbeek
33..thijsje bmw R1100S Heerlen
34..joep horpoen gulpen
35..snautse OET well(lb)
36..roy r6 1999
37..jos cbr 600rr 2007
38..jacqlien cb 500e
39..Alexxx_the_one CBR 600 F Den Haag ( op vakantie hier)
40..Scaniafan Suzuki GS 450 L 25kW Venlo
41..beemer-girl F650GS Roermond( onder voorbehoud)
42..Etiënne.(fastforwardusa) Yamaha XVS 650 (A) Dragstar Classic Arcen
43..Wess kerkrade
44..rBor BMW K1200LT Roggel
45..Toon BMW R1100RT Haelen
46..
47..
48..
49..
50..






Hoale we de 40 50 ? ? ? ? :P :P :P


Wie nog meer . . . :] :] :] :] :} :} :} :}
18b693c3220ed5d700f760e6d0179d72.jpg
Tevens gepost op LRT

Door Drogi a.k.a Edwin op de bmw :] ->

Limbo-clanners gegroet. :W Even met betrekking tot de route, Ik heb deze route gemaakt omdat de route die Stefan en ik afgelopen zondag gereden hebben niet echt geschikt was voor een zondagmiddag Limbo-clan route (te druk met koekblik zondagsrijders :r over een de veelgebruikte Mergellandroute)

Ik heb gekeken of ik een leuke route kon verzinnen, en denk dat dit wel gelukt is, de route bevat verschillende stukjes asfalt, provinciale weg tot kleinere lokale wegen. :]

Voor de verandering gaan we met het pondje de Maas over. (let op dat je een voetje of handje op de rem houdt tijdens de overtocht, en even in de eerste versnelling laten staan)

Daarnaast dacht ik dat het leuk zou zijn om onderweg een hapje te eten. :9 Ik heb hierover een onderonsje gehad met de restauranthouder tegenover mijn drogisterij, en heb een leuk voorstel van hem gekregen, schnitzeltje (met zigunersaus) of portie kipsate met frieten en salade voor € 9.00. Naruurlijk heeft die ook andere hapjes zoals kopje soep met stokbrood en kruidenboter (rest van de rit met open klep rijden 8-) ) of stokbroodje gezond. Is eens iets anders dan de Mac Drek dacht ik bij mezelf.

Let er ook even op dat je de groene kaart bij je hebt, daar de route een stukje door België gaat (km of 15).
Verder is het een niet zo technische route, dus voor iedereen (met gezond verstand) goed te doen.

Ik hoop dat mijn voorstel jullie goedkeuring kan krijgen. (Anders moet iemand anders maar een route maken en voorrijden }) )
 
Laatst bewerkt:
Ondergetekende vond het ook erg geslaagd en wil zich dus hyperventilerend opgeven voor de volgende limboterrasjesrit
 
Nieuw motorblok is binnen, vandaag dus gaan sleutelen *O*
Dus zet mij ook maar in het lijstje. Ik heb trouwens op 9 september gestemd komt mij het beste uit :Y
 
hmmm dan doe ik wel met 2 yello wheels een eiffel rit }) }) })

scheuren ........................................ :] :] :]

ga me toch maar kneesliders met titanium halen })

ik stem 9 sept *D
 
hmmm dan doe ik wel met 2 yello wheels een eiffel rit }) }) })

scheuren ........................................ :] :] :]

ga me toch maar kneesliders met titanium halen })

ik stem 9 sept *D

Harrie, je gaat eerst met mij gezellig op bezoek bij de politie a.s. dinsdag, eens kijken of die je nog laten gaan naar de Eiffel. _O-
 
Laatst bewerkt:
Ik ga morgen naar köln toe en heb net mijn tourenprogje de opdracht gegeven een mooie route uit te stippelen...dus ik ga ook via düren :D


ohw jah, voor de details...ik beweeg mij op een schitterende zwarte fazer 600 uit 2001 en start steevast vanuit mestreech!


ennehm rob ik meen oprecht dat ik erbij ben...over die gezelligheid stoorde ik me af en toe wel aan een wit leren jasje in mn achterspiegel.... eens kijken of we daar wat aan kunnen doen, volgende rit busje zwarte tjed meenemen ofzo
 
Algemene vraag:
Na navraag bij de RDW blijkt dat mijn uitlaat wel mag in de Eiffel dus wie heeft er interesse in een rit in de Eiffel?
Alleen als iedereen instemt is dat een optie want het is niet de bedoeling dat anderen verstek moeten laten gaan omdat ze het niet aandurven vanwege de uitlatendiscussie (sommigen zeggen dat het meevalt en anderen weer niet).
 
Algemene vraag:
Na navraag bij de RDW blijkt dat mijn uitlaat wel mag in de Eiffel dus wie heeft er interesse in een rit in de Eiffel?
Alleen als iedereen instemt is dat een optie want het is niet de bedoeling dat anderen verstek moeten laten gaan omdat ze het niet aandurven vanwege de uitlatendiscussie (sommigen zeggen dat het meevalt en anderen weer niet).

*O* Ik ben voor, Eiffel is altijd leuk. Alleen idd ff kijken wat de andere zeggen.
 
Algemene vraag:
Na navraag bij de RDW blijkt dat mijn uitlaat wel mag in de Eiffel dus wie heeft er interesse in een rit in de Eiffel?
Alleen als iedereen instemt is dat een optie want het is niet de bedoeling dat anderen verstek moeten laten gaan omdat ze het niet aandurven vanwege de uitlatendiscussie (sommigen zeggen dat het meevalt en anderen weer niet).

Ik vind het een goed idee.

ligt aan de grote groep mischien in 2 groepen rijden een optie.

ik ga over paar weken weekend de eifel in als ik boete vrij trg ( van de demper) kom ga ik weer mee. ik heb me wel een db killer erin gemaakt. voor dat weekend hehe
 
Laatst bewerkt:
hmmm dan doe ik wel met 2 yello wheels een eiffel rit }) }) })

scheuren ........................................ :] :] :]

ga me toch maar kneesliders met titanium halen })

ik stem 9 sept *D

Oh nee.. daar heb je die prutser weer. |(
Ik stem dus 26 augustus! (in principe maakt het me niet uit mits ik niet bij die ***** in de groep kom die niet kan rijden!)
 
Laatst bewerkt:
Oh nee.. daar heb je die prutser weer. |(
Ik stem dus 26 augustus! (in principe maakt het me niet uit mits ik niet bij die debiel in de groep kom die niet kan rijden!)
Het wordt de 9e en niet beide dagen.
We hebben al een paar ritten met CBR gedaan en we hebben geen ongelukken gehad dus ligt het misschien wel aan jou 8-)
Maak je maar zorgen om mij })
 
Oh nee.. daar heb je die prutser weer. |(
Ik stem dus 26 augustus! (in principe maakt het me niet uit mits ik niet bij die debiel in de groep kom die niet kan rijden!)


Geplaatst door Orpheus op dinsdag 15 augustus 2006 18:05:

Het lijkt me beter dat jullie dat onderling uitvechten in plaats van hier op MF. Hier gaan lopen ruziën of elkaar zwart maken gaat in ieder geval niet helpen.

En bij deze ook een waarschuwing: ga niet naar elkaar lopen flamen in andere topics.

:N Zoek het aub onderling uit en ga dit topic niet verzieken -O-
 
Laatst bewerkt:
Oh nee.. daar heb je die prutser weer. |(
Ik stem dus 26 augustus! (in principe maakt het me niet uit mits ik niet bij die debiel in de groep kom die niet kan rijden!)


Moet toch een goede bekende zijn van Harrie die Badeend,is al de 2de keer dat ie verstek laat gaan.Vindt toch dat Harrie netjes heeft gereden en zich goed gedragen heeft op de vorige meeting. *O*

Als iemand problemen heeft met een ander hoef men het niet hier op het forum rond tegooien en mensen uit te maken voor debiel. :N

Maar dat is mijn mening. :Y
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan