zijn er nog meer cb1000 rijders?

big one

MF'er
2 feb 2003
57
0
wormer
Je ziet ze niet zo veel en er zijn ziet zoveel mensen die uberhaupt van een cb1000 gehoord hebben. Ben ik nou de enige die constant uit moet leggen dat het GEEN cbR is? Zelfs een dealer in h.h.waard beweerde dat er geen CB1000 bestond.
Ik heb hem hard uitgelachen!!!!! :Z
 
mijn vader heeft zijn big one net ingeruild op een fireblade ,hij heeft 2 keer een cb1000 gehad 1 in 1993 en de laatste in 1998, maar veel zie je ze niet nee echt een fiets voor de liefhebber ,maar dan heb je wel iets wat niet iedereen heeft.
 
D'r bestaat ook een CB1000 club Nederland als ik me niet vergis, dus d'r zullen vast genoeg mensen zijn die zo'n fiets bezitten.
 
zo'n moto dus

full
 
Ik vind hem weel heel mooi :} en je ziet ze inderdaad niet veel, maar ik wist wel van het bestaan CB1000 en de CB1300 ook weel eens gezien :} :}

Ik hoop dat je nog wat meer CB1000 er's hier tegen komt, ik weet wel een X4 rijder, "Hoffer" en die is ook de enige (wel exclusief zo)
 
Ik vind hem weel heel mooi :} en je ziet ze inderdaad niet veel, maar ik wist wel van het bestaan CB1000 en de CB1300 ook weel eens gezien :} :}

Ik hoop dat je nog wat meer CB1000 er's hier tegen komt, ik weet wel een X4 rijder, "Hoffer" en die is ook de enige (wel exclusief zo)

wie,ikke? O-)
die cb1000 is ook erg :9~
maar ik weet zo snel niemand hier met nog een cb1000
 
Yep de cb1000, een monstermooie fiets, hij is ook niet voor niets de Big One genoemd.
Ik heb er zelf geen, maar wie weet over een jaar of 10 :P , ik weet zeker dat dit een klassieker gaat worden :P
 
Wanneer hang je er een enkelzijdige achterbrug met monoshock in???
Sorry,sorry; begin weer te wanen, snel weer haldolletje nemen.
Motor is al zó mooi van zichzelf. Misschien...ooit!!!
 
Zeg meneer hoffer....ik was eigenlijk op zoek naar een X4. Over mooie 'kanonskogels' gesproken. extreme fiets hoor die van jou. })
 
Zeg meneer hoffer....ik was eigenlijk op zoek naar een X4. Over mooie 'kanonskogels' gesproken. extreme fiets hoor die van jou. })

dank je,ik was op zoek naar een v-max tot ik hier tegenaan liep.
de cb1000 en de x4 zijn eigenlijk broers van elkaar.
De big one kan je ook niet omheen als hij ergens staat ook erg dik :9~

(hij zei meneer tegen me :+ )
 
Ik heb mijn CB1000 afgelopen augustus verkocht en een CB900 gekocht :9 ik moet zeggen dat de 1000 mooi is, maar wel een beetje (te) lomp naar mijn mening..

Er is een club BigOne rijders: http://home.wanadoo.nl/cb1000
en een vrijblijvende melinglist overigens op Yahoo. (list heet cb1000nl)


Marko (Lid van beiden)
 
@ bigone,die cb in jouw icoontje is die van jouw?
kwam hem net op een andere site tegen.

die site van minimonster staat ie op
 
@ bigone,die cb in jouw icoontje is die van jouw?
kwam hem net op een andere site tegen.

die site van minimonster staat ie op

nee, nee, het icoontje is geen foto van MIJN fiets.
Het is echter wel dezelfde kleurstelling en aangezien ik geen knappe foto's heb om op het net te 'pleuren' heb ik die maar netjes 'gestolen'.
Nog 1 ding, ik heb geen windschermpje erop zitten (zie foto boven).
Wanneer je zo'n fiets koopt moet je niet gaan piepen over de rijwind vind ik. :]
 
Op dinsdag 11 februari 2003 20:14 schreef big one het volgende:
Wanneer je zo'n fiets koopt moet je niet gaan piepen over de rijwind vind ik. :]
Inderdaad, real men do it completely naked. :9 *D :P
Heb je de CB1000 misschien gekocht bij Huybers Motoren in Schijndel?
Daar staat/stond jouw kleur CB1000 zonder windschermpje.

MF-JD-06.jpg
 
Inderdaad, real men do it completely naked. :9 *D :P
Heb je de CB1000 misschien gekocht bij Huybers Motoren in Schijndel?
Daar staat/stond jouw kleur CB1000 zonder windschermpje.

De Foto "Big One" lijkt me een verkoop foto van Anbergen Motoren... Ik had de mijne daar gekocht. Wellicht dat mijn foto voor de zelfde garage klep genomen is...

Marko
 
Ik rijd een CB sevenfifty.
Is een kleiner broertje van de 1000.
Denk dat ie naar gedrag ook wel wat gelijkenissen heeft, alleen lichter (in alle opzichten dan).
Misschien later, wie weet wat het zal worden, dit is immers mijn eerste!
 
nee, nee, het icoontje is geen foto van MIJN fiets.
Het is echter wel dezelfde kleurstelling en aangezien ik geen knappe foto's heb om op het net te 'pleuren' heb ik die maar netjes 'gestolen'.
Nog 1 ding, ik heb geen windschermpje erop zitten (zie foto boven).
Wanneer je zo'n fiets koopt moet je niet gaan piepen over de rijwind vind ik. :]

vind ik ook,krijg een dikke nek van
 
Hé Marko, ik wist niet dat jij ook hier zat!
En word het al wat met het brute CRX-mini-monster? Hopelijk gaat er binnekort weer getourd worden met de Big 1 club, dan kan ik weer effe aan voorbandbesparing doen :]
 
Inderdaad, real men do it completely naked. :9 *D :P
Heb je de CB1000 misschien gekocht bij Huybers Motoren in Schijndel?
Daar staat/stond jouw kleur CB1000 zonder windschermpje.

(Afbeelding)
Nee, dat niet. De velgen zijn overigens wel errug bruut. :9~
Volgens mij komt deze motor ook voor op streetfighter.nl
 
Terug
Bovenaan Onderaan