Hét MF Motorweekend 2007 - gelul achteraf deel 1

KingCoder

Begeisterungsmeister [bəˈgaistərʊŋs-ˈmaistɐ]
9 jan 2002
11.506
192
Oss
Vervolg op Hét MF Motorweekend editie voorjaar 2007 - deel 2

Zo, hebben we weer wat ruimte om aftermeets te bespreken :)


  1. 5 augustus: Kempenroute
    Organisatie: KingCoder
  2. 30 september: Rondje Zwolle
    Organisatie: Ted


Overigens: hoewel dit allemaal in het kader van Hét MF Motorweekend staat, is de inschrijving toch open: wie wil mag gewoon mee.
 
Laatst bewerkt:
Deze gaat weer open als die andere vol zit.

Nu dus
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Hmzz.. ik voel me toch een beetje aangesproken... vond het nogal wat om idd 250KM af te rijden naar een gebied om daar ff te toeren en wat koffie te drinken en dan weer 250KM terug... (niet iedereen is gewend voor een bak koffie naar Lux te rijden :P)

Ik was die dag er normaal gesproken zeker bijgeweest, 35 graden of niet, is wat zweterig maar boeit me weinig... al was het maar voor de koffie + gezelligheid alleen tja.. het is nu dinsdag inmiddels en mijn poot ligt nog steeds aan diggelen, heb even op die motor gezeten (toch proberen) maar het is gewoon klote.... inmiddels overigens al wel weer aan het werk.

Maargoed, volgende keer route zwollywood, dan drink ik gewoon weer koffie mee (als er niks gebeurd :P)

De bloeduitstortingen zijn nu overigens begonnen, ik kan wel een mooie foto schieten maar die moet ik dan schieten van een dusdanige plek die jullie waarschijnlijk niet willen zien _O- :P


04.jpg


het is effe wachten maar dan heb je ook wat.....
 
Ja hoor, hij heeft hem *O*
Hoe blij ben je nu :]
Enneh; foto's willen we zien!

Yes, gisteren opgehaald, had geluk met 't weer. Helaas nu wel ff anders, dus de piccies zullen nog ff moeten wachten. Ziet er voor morgenochtend wel goed uit, dus wie weet.

Oh ja, ben best wel een beetje blij O-)
 
Yes, gisteren opgehaald, had geluk met 't weer. Helaas nu wel ff anders, dus de piccies zullen nog ff moeten wachten. Ziet er voor morgenochtend wel goed uit, dus wie weet.

Oh ja, ben best wel een beetje blij O-)

Feli 48th!! :) :Y

Laat de foto's maar snel komen!! :W
 
He 48th, je komt 'm toch zeker wel even showen? :)
 
En om het trio vol te maken:


full


Trouwens ook maar een ander pak erbij genomen, 2e hands wel te verstaan. Rood/zwart/grijs/wit
 
Vet ding 48th, veel verschil qua ligging/sturen met die ZX-9 die je eerst had? Heb je ook meteen een andere helm aangeschaft?? Het staat me bij dat je een systeemhelm had!

Supergaaf ding iig...

Tijd voor koffie :)

Edit: laat maar van die helm :P

Edit 2: wat voor auspuf ligt eronder? Deze is toch niet orgineel?
 
Laatst bewerkt:
Leuke reacties..... ik ga toch geen afgunst proeven ??

Over geld gesproken, viel echt nog reuze mee (minder dan ik op voorhand bij m'n zoektocht had 'uitgetrokken')

motor was zo rond de E. 1.500,- goedkoper dan vergelijkbare bij anderen, tevens vrijwel zelfde inruil voor de ZX.
Helm 50 % korting op bedongen dus die was E. 135,-, motorpak van een andere Appie-rijder overgenomen...... E. 150,-

Zo nu iedereen weer een beetje tevreden ??

De RSV stuurt echt heel fijn en strak (moet nog wel ff met de vering aan de slag, staat nu wel erg hard), denk zelfs beter dan de ZX. De RSV is lichter, scheeld gauw een kilootje of 20.

Uitlaat is de originele, wordt ook wel 'vrachtwagen-pijp' genoemd, vanwge zijn...... ja waarom eigenlijk en dempt goed. Mss wel te goed......

Missende kofferset ???? Is iets voor mensen op leeftijd :+
 
Uitlaat is de originele, wordt ook wel 'vrachtwagen-pijp' genoemd, vanwge zijn...... ja waarom eigenlijk en dempt goed. Mss wel te goed......

Nog van plan hem te vervangen? Je hebt immers geld overgehouden lees ik :+

Ik heb overigens vandaag voor het eerst weer gereden na die crash en kan vertellen dat het gruuwlijk kut rijd. Ik rijd ivm mijn lengte en fiets met redelijk ingevouwen benen en dat is nu goed te merken.

Heeft iemand enig idee hoe lang het duurt eer dat mijn poot gerepareerd is? Iedereen zegt van 'ah joh dat duurt gewoon ff', maar als ik kijk hoe fucking dik en opgezwollen het bij mijn lies is ga je toch twijfelen of het allemaal wel normaal is...

Ik heb er momenteel weinig last van, tenzij ik bijvoorbeeld op mijn zij lig tijdens het slapen of wat opgefrommeld zit zoals op de motor bijvoorbeeld.
 
Laatst bewerkt:
:W Mensen

Dr'e is weer terug van zijn 4-weekse (werk)vakantie in Zuid-Frankrijk, en ben weer helemaal te vinden op MF *O* :P

Ik heb overigens vandaag voor het eerst weer gereden na die crash en kan vertellen dat het gruuwlijk kut rijd. Ik rijd ivm mijn lengte en fiets met redelijk ingevouwen benen en dat is nu goed te merken.

-O-

Details heb ik niet meegekregen in die mand dat ik weg ben geweest, maar hopelijk dat het snel beter wordt :Y
 
:W Mensen

Dr'e is weer terug van zijn 4-weekse (werk)vakantie in Zuid-Frankrijk, en ben weer helemaal te vinden op MF *O* :P-O-

Details heb ik niet meegekregen in die mand dat ik weg ben geweest, maar hopelijk dat het snel beter wordt :Y

Hee Dre :W

Ik zag je vanavond online komen, had het te druk om te reageren maar goede vak. gehad??

Poot is nog steeds (1,3 week verder...) klote. Hoor iedereen van alles zeggen dat het 2/3 weken duurt. Het is nog steeds super ultra dik allemaal.

Maar whatever... tijd voor een biertje :)
 
eej....andere naam Joris? Valt dus wel op! Was je je ouwe naam beu?

Heb geen flauw idee hoelang het kan duren, zag hier wel het een en ander staan. Sterkte in ieder geval ermee.
 
He JorisK :W

Ik zag je vanavond online komen, had het te druk om te reageren maar goede vak. gehad??

Vakantie was erg druk, gezellig en lang, maarben toch ook wel weer blij om nu weer lekker thuis te zijn :Y

Poot is nog steeds (1,3 week verder...) klote. Hoor iedereen van alles zeggen dat het 2/3 weken duurt. Het is nog steeds super ultra dik allemaal.
-O-
Sterkte met je pootje

Maar whatever... tijd voor een biertje :)

full
 
Terug
Bovenaan Onderaan