bikerbabe

Status
Niet open voor verdere reacties.

tyra

MF'er
16 jun 2007
121
0
ermelo
hey bikerbabes in den lande,

welke dame heeft zin om met mij een keer te touren, en misschien wel de rest van ons leven op de bike door te brengen.

dit klinkt misschien wel heel desperaat hahaha, maar k heb nu meerdere relaties gehad , en in geen enkele kon ik mijn passie uitoefenen, ben nl. net als een ieder op dit forum, lichtelijk motorisch gestoord.



full
 
hey een zwaaitopic op lexa.nl MF

:W :W :W


Wellicht dat de modjes nog een nieuwe sectie binnen MF kunnen openen ??


MF DATING *O*
 
Laatst bewerkt:
hey bikerbabes in den lande,

welke dame heeft zin om met mij een keer te touren, en misschien wel de rest van ons leven op de bike door te brengen.

dit klinkt misschien wel heel desperaat hahaha, maar k heb nu meerdere relaties gehad , en in geen enkele kon ik mijn passie uitoefenen, ben nl. net als een ieder op dit forum, lichtelijk motorisch gestoord.



[afbeelding]


_O- met zo'n klein uitlaatpijpke _O- _O- _O-

sukkelaar _O-
 
_O-

Als je nou eens begint met een foto van jezelf, of ben je dan helemaal kansloos :X



:+
 
Laatst bewerkt:
sorry hoor, maar dat vind ik het allermooiste van de motor :Y wat zal d'r een herrie uitkomen 8-)

en voor de rest van de contactadvertentie... zet er ook meteen bij dat je kansloos bent :P

Da's wel een klein pijpken hé :Y

Mannen met een klein pijpke hebben veelal een klein ...................... :Y
 
Da's wel een klein pijpken hé :Y

Mannen met een klein pijpke hebben veelal een klein ...................... :Y


Met dat in het achterhoofd zou ik snel naar de dealert en een Hayabusa kopen, kleine dingen moet je tenslotte compenseren !!!

:W :W :W :W
 
hahaha dat kleine yoshimura pijpje blert je er dik uit , en als jullie graag foto willen, kan geregeld worden , hahaha
 
hahaha dat kleine yoshimura pijpje blert je er dik uit , en als jullie graag foto willen, kan geregeld worden , hahaha


Ik denk niet dat je dat red tegen een v-twin met open race pijpkes }) })

Maar in afwachting van de kansloze foto verblijven wij :Y
 
Da's wel een klein pijpken hé :Y

Mannen met een klein pijpke hebben veelal een klein ...................... :Y
:N
Elke standaard demper is groot.
9 v/d 10 mannen kopen een kleinere demper
Dus dan zou het betekenen dat al die mannen vinden dat hun....... te groot is en deze dus willen verkleinen?


:+

@Tyra, mooie foto, wat zijn dat voor bloemen :9~
 
open race-yoshimura, maar oke denk dat ik met mijn 115 db niet tegen je v-twin op kan vosjuh
 
hhahaha je denkt toch niet dat dit een serieus topic is, wilde alleen ff weten hoe idioten als jullie reageren, de foto is ook niet van mij, de foto van de motor trouwens wel.
ben vrij nieuw hier op mf, en wilde wel eens weten hoe het er hier aan toe gaat

lol
 
hhahaha je denkt toch niet dat dit een serieus topic is, wilde alleen ff weten hoe idioten als jullie reageren, de foto is ook niet van mij, de foto van de motor trouwens wel.
ben vrij nieuw hier op mf, en wilde wel eens weten hoe het er hier aan toe gaat

lol

En toch is je motor ook roze!!! O-)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan