18-05-2008: Motorzegening Welten 2008

Vmax-Idioot

MF veteraan
20 apr 2007
4.354
10
Kerkrade
Een heel leuke happening met aansluitende toertocht door belgië / duitsland (EIFFEL!!!) e.o.
Daarna een portie friet met een halve gegrilde haan en live entertainment.
Zeker de moeite en de €12 waard!!!!


van hun site: www.motorzegening.nl

De inschrijfkosten bedragen 12 euro p.p. (ook voor de duo), te betalen bij inschrijving in een van de motorzaken, die vermeld staan op ons affiche cq. inschrijfformulier, ook terug te vinden op deze site onder sponsoren.

Hoe ziet deze dag uit en wat krijg je voor je geld:

s'Morgens 8.00 uur verzamelen op Plein De Doom in Welten
Bij de inschrijftafels krijg je de route, bonnen voor fris en fruit, bonnen voor de herinnering en uiteraard een bon voor onze heerlijke halve haan met alles erop en eraan. Ook krijg je een polsbandje. Dit dien je om je pols te hebben.
Rond de klok van negen uur vertrekken we naar de kerk, waar Marcel en de Deken van Heerlen hun woordje zullen doen.
Aansluitend ±9.30 uur, volgt de zegening en wordt er vertrokken voor het rijden van de route. Dit gebeurd overigens op eigen houtje, er zijn geen voorrijders. De route is ongeveer 200 km.
Bij terugkomst krijg je de halve haan en de herinnering.
Er rijden altijd bezemwagens van de motorzaken mee die er zorg voor dragen dat indien motorpech of andere incidenten je motor weer veilig thuis komt.
 
ik ben van de partij (1ste keer), zal mn db-killer er maar opzetten aangezien we dus de eiffel gaan bezoeken. verheug me er op, ik hoop dat het weer mee zit en dat het een leuke dag wordt !
 
ik ben van de partij (1ste keer), zal mn db-killer er maar opzetten aangezien we dus de eiffel gaan bezoeken. verheug me er op, ik hoop dat het weer mee zit en dat het een leuke dag wordt !
Zonder veel te verklappen, kan ik je vertellen dat we dit jaar niet eens in de buurt van Duitsland zullen komen....

Tot morgen
 
SUPER dag gehad !!! mooie motoren gezien en gehoord, leuke rit met een leuke groep, lekker haantje en patatten, leuke tegel en een leuke foto. wat wil je nog meer, volgend jaar zeker weer van de partij !!!
 
Terug
Bovenaan Onderaan