18 augustus circuitdag Motorxtra Zandvoort

8.30 uur moet ik , enne sander hoelang is het rijden ??vanaf heerenveen zeg maar
Reed om 06:10 weg en was om 07:15 in Alkmaar. Daar vandaan was het circa 30 minuutjes. Neem maar ruim de tijd. Als je via A'dam rijdt, dan kom je ook nog wat file tegen in de ochtend.
 
Hé MF-ers!

Allemaal super bedankt voor het posten van de foto's! Sta er zelf een paar keer goed op (95, blauwe R6 met oranje pak/Nakano-helmpje) - groot voordeel als je niet zo hard gaat. Echt top dat er zo veel mensen van alles en iedereen foto's maken en posten.

Ook nog speciaal bedankje voor Paul, Thomas en Frank van Kruisinga (en CUL8R, natuurlijk) voor de hulp bij het nog nét voor de 2e sessie helpen vervangen van mijn remblokken.

Greetz!

Kire
 
Hé MF-ers!

Allemaal super bedankt voor het posten van de foto's! Sta er zelf een paar keer goed op (95, blauwe R6 met oranje pak/Nakano-helmpje) - groot voordeel als je niet zo hard gaat. Echt top dat er zo veel mensen van alles en iedereen foto's maken en posten.

Ook nog speciaal bedankje voor Paul, Thomas en Frank van Kruisinga (en CUL8R, natuurlijk) voor de hulp bij het nog nét voor de 2e sessie helpen vervangen van mijn remblokken.

Greetz!

Kire

Kire,

Natuurlijk graag geholpen met je remblokken. Het leek net echt zo tussen twee sessies snel ff wat sleutelen :)

Verder idd erg naar mijn zin gehad en heerlijk gespeeld. Vooral de laatste sessie was toppie door achter Kire aan te rijden en hem op het rechte stuk net voor het afvlaggen van de sessie voorbij te :] op het rechte stuk :)

Zeker verslavend en voor herhaling vatbaar. 8-)

Nu maar wachten op de foto's van Kievit....
 
Ad krijgt van mij een lijst met de namen, adressen en rijdersnummers. Zodra hij alle foto's klaar heeft stuurt hij ze op.
De foto's die je wilt houden betaal je, en anders stuur je ze terug.
 
Ja, als hij er is geweest en ik hoorde van wel, dan stuurt hij de foto's gewoon na een aantal weken op. Als het goed is, want ik wacht ook nog steeds op zijn foto's van de CBR600RR dag van 20 juli....
Ad is niet al te vlug.
Vorig jaar een dagje Zolder gereden(23juli),1ste week van 2003 kreeg ik ze pas.
Soms kan het ook best wel redelijk snel gaan hoor,5 mei op Zolder gereden maarre eind mei had ik ze :}
Ik wacht nog steeds op de foto's van het circuitdagje op Assen 21 juli :Z
 
Laatst bewerkt:
Nog een paar foto's. Kunnen er nog wel bij :X
Al met al zijn er een boel foto's gemaakt door verschillende mensen :}

full
 
net de foto's van kievit ontvangen.

zo traag is die dus nog niet ;)

meer mensen?

Nee, nog niets ontvangen, ben benieuwd of die van mij ook vandaag bij de post liggen.
Van de TOMS (2 juli j.l.) ook nog niets ontvangen dus mijn vewachtingen zijn niet zo hoog.
laat die piccie's maar eens zien Sander. Ben benieuwd of ze mooi geworden zijn.
 
Nee, nog niets ontvangen, ben benieuwd of die van mij ook vandaag bij de post liggen.
Van de TOMS (2 juli j.l.) ook nog niets ontvangen dus mijn vewachtingen zijn niet zo hoog.
laat die piccie's maar eens zien Sander. Ben benieuwd of ze mooi geworden zijn.
ja |( , maar ben thuis...zonder scanner '(
 
Schop!

Mocht er nog iemand herinneringen aan deze dag op willen halen, Bach heeft eind deze week de dvd klaar....
 
Terug
Bovenaan Onderaan