18 augustus circuitdag Motorxtra Zandvoort

Bayliss heeft niet altijd titanium toesliders, ik denk dat het van circuit tot curuit verschilt ofzo....

Wat niet wegneemt dat ik het eigenlijk een beetje raar vind dat hij het wel mag hebben, de jongens achter hem zullen er wel niet van schrikken ofzo denk ik :?

En ik heb me laten wijsmaken dat je met tiet het asfalt sloop, maar wat daar nou waar van is :?
Je hebt gelijk: GP of vrij rijden op Zandvoort, is maar gering verschil :+

Regels zijn nu eenmaal regels op Zandvoort alleen niemand die er een probleem van maakte. Had ook wel eens een marshall achter me die me na een rondje gewoon inhaalde en verder niets gebaarde o.i.d.
Gelukje dat serge geen nummer zag, en anders had ik ze natuurlijk gewisseld
 
Je hebt gelijk: GP of vrij rijden op Zandvoort, is maar gering verschil :+

Regels zijn nu eenmaal regels op Zandvoort alleen niemand die er een probleem van maakte. Had ook wel eens een marshall achter me die me na een rondje gewoon inhaalde en verder niets gebaarde o.i.d.
Gelukje dat serge geen nummer zag, en anders had ik ze natuurlijk gewisseld

Gevoelsmatig is er zeker weinig verschil, maar ik kan me voorstellen dat titanium afleid, zelfs voor de heren in de motogp.

[me]Flow is ook vaak even afgeleid als er iemand voor em rijd met tiet :P [/me]
 
Zo ff paar fotootjes van Flame,
Mocht je ook gereden hebben mail me dan ff je nummer en motor gaat ik even kijken of je der tussen zit.

ehhhhh.... bedankt voor afschermen van kenteken hè...... :?


Mario ik vond het ook helemaal top. Voor het eerst op Zandvoort, maar ook met virus besmet hoor. Bedankt voor beeindiging van een toffe vakantie!
 
Laatst bewerkt:
Respect, wijze beslissing, en gelukkig goed afgelopen, heb ook BT012-SS besteld,
hoop dat ze me net zoveel (liever nog meer) vertrouwen geven als mijn D208s.

Wat was je bandenspanning-Mario???

Ik mag 22 september aan de Bolder op Zolder............
bandenspanning stond gewoon standaard :X 2.5 voor en 2.9 achter(jaja ik weet het iets te hard :9 )
 
ehhhhh.... bedankt voor afschermen van kenteken hè...... :?


Mario ik vond het ook helemaal top. Voor het eerst op Zandvoort, maar ook met virus besmet hoor. Bedankt voor beeindiging van een toffe vakantie!
:^ en jij ook thnx Ben voor de goede vakantie en de afsluiting ervan :)
 
he serge 111,

leuke foto van ons 2 dat we bij onze brommertjes zitten om ons kenteken plaatje er terug op te frotten.

MAAAAAAAAAR waarom denk je dat we die dingen er af halen????? :? :? :?

en bedankt he :( :( :( :( :( :( :(
 
Ik heb niet zelf gereden (doe ik donderdag wel weer op Assen), ik ben wel even langs geweest en heb ook wat piccies gemaakt.

PICT0020.sized.jpg

PICT0024.sized.jpg

PICT0032.sized.jpg

PICT0046.sized.jpg

PICT0056.sized.jpg

PICT0081.sized.jpg

PICT0082.sized.jpg

PICT0085.sized.jpg

PICT0087.sized.jpg

PICT0096.sized.jpg

PICT0097.sized.jpg

PICT0098.sized.jpg

PICT0100.sized.jpg

PICT0104.sized.jpg

PICT0105.sized.jpg

PICT0107.sized.jpg

PICT0109.sized.jpg

PICT0111.sized.jpg

PICT0115.sized.jpg

PICT0122.sized.jpg

PICT0128.sized.jpg

PICT0135.sized.jpg

PICT0136.sized.jpg

PICT0137.sized.jpg

PICT0138.sized.jpg

PICT0146.sized.jpg

PICT0147.sized.jpg

PICT0148.sized.jpg

PICT0149.sized.jpg

PICT0150.sized.jpg

PICT0151.sized.jpg

PICT0152.sized.jpg

PICT0153.sized.jpg

PICT0154.sized.jpg

PICT0155.sized.jpg

PICT0158.sized.jpg

PICT0161.sized.jpg

PICT0170.sized.jpg

PICT0195.sized.jpg

PICT0198.sized.jpg

PICT0205.sized.jpg

PICT0237.sized.jpg

PICT0242.sized.jpg

PICT0247.sized.jpg

PICT0250.sized.jpg

PICT0252.sized.jpg

PICT0255.sized.jpg


pffff blauwe vingers *D
 

Dat is een van de mooiere foto's vind ik zelf. Goed helder. Ik heb het cameraatje pas en heb wat zitten klungelen met de exp comp in het kader van hoe lager ik die zet hoe kleiner de sluitertijd (ergens gelezen dacht ik) hoe meer kans iemand er fatsoenlijk op te krijgen. Ik had de exp comp alleen wat hoger moeten zetten want ik vind de foto's nu eigenlijk een beetje aan de donkere kant.
 
http://ropo.xs4all.nl/albums/album10/PICT0158.sized.jpg

samen op de foto met cees doorakkers gebeurt je niet veel op het circuit :+
Als je op de heeele rij foto's 6 terug kijkt, zie je mij net de tarzan insturen voor Kees Doorakkers, had hem er uit geremd..... of haalde hij mij in bij het uitkomen v/d Tarzanbocht.... :+
Wel gaaf op de baan met K.D. op een foto.

Als de maker hem wil mailen in betere resulutie graaaag :9

Blij dat alles heel bleef bij die domme aktie van mij trouwens, mag mohammed ook graag dus was extra k... geweest.

En ja Mossel 01.14.06 en niet sneller geweest, met de endurance beloof ik beterschap })
 
Op dinsdag 19 augustus 2003 20:46 schreef ninja1970 het volgende:scheurbeest (Afbeelding)
Jij mag de 25e lekker rijden, al staat die dag met name in het teken van leren en oefeningen. Volgende keer gewoon meegaan jij! Ik vind de TOMS een prima voorbereiding op bv een circuitdag als gister. Dan kom je tenminste niet helemaal zonder 'ervaring' op het circuit.
 
Terug
Bovenaan Onderaan