18 Jarige Motorrijder overleden!!

Leroyvb

MF veteraan
8 mei 2008
1.128
1
Rotterdam
Motorrijder (18) verongelukt
RIJSWIJK - Een 18-jarige motorrijder uit Delft is donderdagavond in het Haagse Westeindeziekenhuis overleden aan de gevolgen van een ongeval in Rijswijk, eerder die middag.

Reddingswerkers verlenen de motorrijder, die onder een bus terechtkwam, eerste hulp. FOTO FRANK WOUTERSEN
Omstreeks 17 uur kwam de motorrijder ter hoogte van het TNO-complex op de Lange Kleiweg, rijdend in de richting van Delft, ten val doordat hij vermoedelijk voor een auto moest uitwijken. Daardoor schoof de Delftenaar onder een tegemoetkomende bus.
De bemanning van een traumahelikopter verleende eerste hulp, waarna het slachtoffer zwaar gewond naar het Haagse ziekenhuis werd vervoerd. Daar overleed hij later.

Bron: AD
Cookies op AD.nl | AD.nl
http://district8.net/motorrijder-overleden-na-aanrijding-lange-kleiweg.html

Dit betreft dus mijn best vriend. Ik was samen met hem altijd motor gek. Ik was al wat eerder 18 dus ik had wat eerder mijn roze pasje. Vorige week was voor hem dan ook de tijd aangebroken. Hij had zijn geld gespaard en kon vorige week woensdag zijn motor ophalen. Zo gelukkig als hij was gingen we dus donderdag een stukje crossen. Ik zei nog tegen hem;'Kijk uit de gevaarlijkste momenten komen in je eerste week' hij zei dat hij idd zou uitkijken. Dit alles mocht niet baten 8 dagen nadat hij zijn motor had opgehaald kwam hij te overlijden door een verkeersongeluk.
Derek is een hele goede vriend en zal gemist worden door familie en vrienden.

R.i.p 03-07-1990....26-02-2009


Edit
Wat een dag..,
Ben vandaag heen en weer geweest om bij familie en vrienden langs te gaan.
De familie weet zelf ook vrij weinig van de toedracht van het ongeluk en volgens mij willen ze die ook niet weten. Iedereen was het er meer eens dat Derek zijn laatste dagen gelukkig was toen hij zijn nieuwe motor reed. Je zag dat hij dol gelukkig was. Zoals iemand al in het Topic zij; 'hij's gestorven in zijn harnas tijdens het uitoefenen van zijn favoriete hobby; MOTOR RIJDEN!.
Ik hoop dat veel mensen hier een boodschap uit kunnen halen. Ik ben zelf ook van het gek doen en het hard rijden op de motor. Maar het komt pas echt hard aan als gebeurd het bij iemand anders.... En op wat voor een manier.

U Will Always Be Rememberd!!!!


Edit2:

Geachte forum leden,

Ik ben heel erg blij dat mensen ons zo veel steun toewensen. Ben ook blij te zien dat dit bij veel mensen in hun achterhoofd zal meespelen al rijden ze de volgende keer.
Om mijn steun te bewijzen naar de overige familie leden en Derek te herdenken. Heb ik een T-shirt laten drukken.. Voor hele naaste vrienden groep kan je contact met mij opnemen en kan er ook een voor jou geregeld worden als je dit graag wilt. Deze zijn te zien in de bijgevoede foto's
full

full



Heel veel sterkte naar al zijn kennissen en vrienden toe.

Leroy...
 
Laatst bewerkt:
Gecondoleerd en sterkte met het verwerken van dit verlies voor jou, familie en vrienden. En dat in z'n tweede week als motorrijder... -O-

Het drukt ons allemaal weer met de neus op de feiten.

Greetz, kowalski.
 
Veels te jong '(

Sterkte aan de familie en aan de TS met het verwerk van zo'n verlies
 
Erg heftig om zo je maatje te verliezen. ;(
Maak er een 'mooi' afscheid van. Dat is iets wat je je de rest van je leven zal bijbljven...

Heel veel sterkte.
 
Heel veel sterkte gewenst, gewoon verschrikkelijk zo jong.

Valt weinig anders te zeggen. Zorg voor een waardig afscheid en wees niet te stoer om hulp te vragen bij bekende/familie om dit te verwerken.
 
gecondoleerd :N , ben zelf ook die leeftijd drukt je idd wel weer met je neus op de feiten :N
 
gecondoleerd en heel veel sterkte ook aan alle vrienden en familie, ben zelf ook nog jong en zou er niet aan moeten denken als een van mij vrienden dit zo overkomen.

nogmaals heel veel sterkte
 
Ik het het gelezen. Ik ben ook een Delftenaar. Ik moet zeggen dat het een behoorlijke klap is geweest als ik de foto's zo zie. Sterkte met het verlies van je beste vriend.
 
wat erg, en heel raar dat een mooie droom het einde kan brengen van een leven.

ik wens de familie, de mensen die om hem geven heel veel sterkte.!
 
heel veel kracht en wijsheid toegewenst ,aan alle betrokkenen .
dit is zeer deprimerend nieuws.
 
Terug
Bovenaan Onderaan