18 jarige Zweed op met 250 kmh in een VW geraast

250kph is écht hard. De energie die bij zo'n botsing vrij komt... Ik zou eigenlijk verwachten dat ie er aan de andere kant weer uit gekomen zou zijn. Zodra je door de flank van de auto bent, kom je alleen maar lucht tegen tot aan de volgende flank. De bestuurdersstoel is nog redelijk onbeschadigd. Een aantal dingen zijn, zo te zien, veroorzaakt door scharen van de brandweer. Ik geloof niet zo in die 250kph.

Wel apart dat een 400 250 km/u haalt.
750?

Het zal wel 150 km/h zijn geweest alleen in de loop der tijd is dat 250 km/h geworden...
Lijkt me realistischer. 150kph of 250kph scheelt bijna een faktor 3 aan te dissiperen energie.
 
Laatst bewerkt:
250kph is écht hard. De energie die bij zo'n botsing vrij komt... Ik zou eigenlijk verwachten dat ie er aan de andere kant weer uit gekomen zou zijn. Zodra je door de flank van de auto bent, kom je alleen maar lucht tegen tot aan de volgende flank. De bestuurdersstoel is nog redelijk onbeschadigd. Een aantal dingen zijn, zo te zien, veroorzaakt door scharen van de brandweer. Ik geloof niet zo in die 250kph.


alleen maar lucht en het hoofd van de bestuurder. Maar goed, hij rijdt een vw dus dat zal wel ook alleen maar lucht zijn :P
 
250kph is écht hard. De energie die bij zo'n botsing vrij komt... Ik zou eigenlijk verwachten dat ie er aan de andere kant weer uit gekomen zou zijn. Zodra je door de flank van de auto bent, kom je alleen maar lucht tegen tot aan de volgende flank. De bestuurdersstoel is nog redelijk onbeschadigd. Een aantal dingen zijn, zo te zien, veroorzaakt door scharen van de brandweer. Ik geloof niet zo in die 250kph.
Het ziet er uit als een vrij nieuwe Golf Volkswagen, dus wat dat betreft kan de kooiconstructie redelijk wat tegen gaan. Als je ziet hoe de voorkant van de motor aan stront is gereden, mwoah, zou best kunnen.

De auto heeft zo te zien (links en rechts schade) een flinke salto gemaakt, dus de energie is deels opgevangen door het over de kop slaan. Zou een van de redenen kunnen zijn waarom de motor er niet aan de andere kant uit is gekomen.

Edit: wat is dit eigenlijk voor type? :P
 
Het ziet er uit als een vrij nieuwe Golf Volkswagen, dus wat dat betreft kan de kooiconstructie redelijk wat tegen gaan. Als je ziet hoe de voorkant van de motor aan stront is gereden, mwoah, zou best kunnen.

De auto heeft zo te zien (links en rechts schade) een flinke salto gemaakt, dus de energie is deels opgevangen door het over de kop slaan. Zou een van de redenen kunnen zijn waarom de motor er niet aan de andere kant uit is gekomen.

Edit: wat is dit eigenlijk voor type? :P
Zo te zien is de schade links veroorzaakt door de brandweer. Volgens mij hebben ze de linkse zijkant eruitgeknipt.
 
Zie ik t goed? Die motor hangt wel netjes in de veiligheidsgordels!!

enne ...toch wel veilig zo'n airbag .. :+

Kijk dát zijn nou voorzieningen waar je nog es wat aan hebt!
 
Zo te zien is de schade links veroorzaakt door de brandweer. Volgens mij hebben ze de linkse zijkant eruitgeknipt.

De rechter A- en B-stijl en de linker A-stijl zijn doorgeknipt, :? apart dat ze die motor er in laten liggen? Apart gevoel voor 'iets tentoon willen stellen'.

Is trouwens een golf III.
 
bestuurder van auto is natuurlijk dood, kan niet anders als je een motor op je schoot krijgt.

Wat ik mij alleen afvraag, het is duidelijk niet op de snelweg gebeurd, want anders rijdt die motor er niet van de zijkant in. Moet dus een 80 KM weg zijn geweest? PFFF, wat een dumbass
 
dit is een RC30, die is 750cc.
de NC30 is 400.
Als ik die achterkant zo zie is dit volgens mij een 400, een 750 heeft een bredere band en volgens mij iets andere achterlichten.
Edit: doet er eigenlijk weinig toe, er zijn waarschijnlijk 2 of 3 doden te betreuren door een stomme actie van 1 van hen.
 
Laatst bewerkt:
Als ik die achterkant zo zie is dit volgens mij een 400, een 750 heeft een bredere band en volgens mij iets andere achterlichten.
Edit: doet er eigenlijk weinig toe, er zijn waarschijnlijk 2 of 3 doden te betreuren door een stomme actie van 1 van hen.

dit is toch best een brede band.
kep zelf een nc30 gehad. RC's herken je aan het iets langere racekontje.

tja, tenzij het een 400 is met een RC achterkant, maar dat lijkt me onwaarschijnlijk. :)
 
vriendelijke vrienden....

Dit is nep.
De motor is aan de achterkant nog erg heel, zeker de uitlaat zal aan gruzelementen moeten liggen. De motor zal met die snelheid bijna uit elkaar moeten spatten.
Daarbij heeft de auto veel meer schade wat niet klopt.

niet alles zomaar geloven wat de politie je laat zien.
;)

Het mooiste bewijs is de balk aan de onderkant van de passagiersporties. Die is doomidden maar de rest is nog aardig heel. Deze auto heeft o.a. een ontmoeting gehad met een flinke paal of boom. In ieder geval dat stevig in de grond zat verankert.
 
Laatst bewerkt:
vriendelijke vrienden....

Dit is nep.
De motor is aan de achterkant nog erg heel, zeker de uitlaat zal aan gruzelementen moeten liggen. De motor zal met die snelheid bijna uit elkaar moeten spatten.
Daarbij heeft de auto veel meer schade wat niet klopt.

niet alles zomaar geloven wat de politie je laat zien.
;)

uit elkaar spatten? tis geen appel :+
ik geloof het best wel. natuurlijk hebben ze het wrak wel gepoetst en misschien een beetje recht gebogen.
 
vriendelijke vrienden....

Dit is nep.
De motor is aan de achterkant nog erg heel, zeker de uitlaat zal aan gruzelementen moeten liggen. De motor zal met die snelheid bijna uit elkaar moeten spatten.
Daarbij heeft de auto veel meer schade wat niet klopt.

niet alles zomaar geloven wat de politie je laat zien.
;)

Het mooiste bewijs is de balk aan de onderkant van de passagiersporties. Die is doomidden maar de rest is nog aardig heel. Deze auto heeft o.a. een ontmoeting gehad met een flinke paal of boom. In ieder geval dat stevig in de grond zat verankert.
"De rest" ---> welke precieS? :o

Ik heb het vermoeden dat dit best wel echt is. Het achterspatbord heeft niet veel geraakt lijkt me. Die motor reed toch vooruit?
 
Deze auto stond ook op de auto-rai dit jaar. In het echt is het nog even iets indrukwekkender dan op die foto's. Voor zover ik weet waren alle betrekkenen overleden. Ze gebruiken dit nu op beurzen overal ter wereld om als voorbeeld te laten zien wat er allemaal zou kunnen gebeuren als je de pech hebt dat een auto je kruist als je 260 rijdt.
 
nu wordt het 260 :+

als iemand van bv auto-forum.nl dit lees en het post dan wordt het "15 jarige hofstadgroep marokkaan rijd met 300 in auto van kapper balkenende"
 
Terug
Bovenaan Onderaan