18 juni, VRO 1

puppy

Die hard MF'er
27 jan 2004
520
0
de bilt
hee mensen
ik heb me opgegeven voor mijn eerste VRO cursus, en wel op 18 juni.
nog meer mensen van hier?
nog tips vooraf?

hoor het wel en ben benieuwd!
:]
 
Motoren op Lelystad. Smal maar onwijs leuk circuit. K heb in april VRO3 gedaan. was r voor de 1ste x, maar ga zeker nog n x. Je leert zo onwijs veel bij.

Pas op mat aanrijden. Heb gehoord dat oom agent 's morgens voor de sessies regelmatig controleerd. '(
 
ik kom vanuit de bilt, dus rijd ook de A27 naar almere en dan de A6 naar lelystad! misschien ff gezellig om samen daar heen te rijden!
wat je wilt... :)
 
js volgens mij is dat de eertse pomp!! na de afslag maarssen!
zijn we al met 4 geloof ik! :)
 
Ik ben nummertje 3, kom samen met Marnickxs dan. Tijd moeten we nog ff afspreken.
 
als het goed is (ik moet de schriftelijke bevestiging nog krijgen) heb ik ook op 18 juni vro 1 op lelystad.. ben benieuwd wat het word, heb afgelopen jaar RMT gedaan, 'k dacht ga nu vro 1 doen en mischien verder op in het seizon nog een keer vro 3 maar laten we eerst dit maar afwachten..
 
Ik ben pasgeleden ook in Lelycity geweest voor VRO 1.
Was erg leerzaam en leuk, maar helaas geen enkele MF-er gezien.

Gingen er wel een paar onderuit (waaronder ook een instructeur), dus ik hoop dat je de aanvullende verzekering hebt aangekruisd. O-)
 
verzekering heb ik aangekruisd, ik heb ervaring met tuppeware prijzen, en je zult net zien dat ik van die wip pleur en weer een hoop plastic kapot heb.. dus ik dacht verzekeren die hap..
 
Als alles goed gaat kom ik ook 18 juni naar Lelystad voor de VRO1 samen met mijn vader en broer (beide rijden K100RS, ikzelf rij een zilveren VFR750F zonder stickers). Ik zie er al naar uit en ben niet van plan om op mijn bek te gaan, dus ook maar geen verzekering 8-)
 
Motoren op Lelystad. Smal maar onwijs leuk circuit. K heb in april VRO3 gedaan. was r voor de 1ste x, maar ga zeker nog n x. Je leert zo onwijs veel bij.

Pas op mat aanrijden. Heb gehoord dat oom agent 's morgens voor de sessies regelmatig controleerd. '(
Let ook ff op de terugweg, ze houden de kalender in de gaten wanneer er weer VRO trainingen zijn. Maar daar waarschuwde de instructeur vorig jaar na afloop zélf al voor. Veel plezier, gaat vast wel lukken. Ik heb vorig jaar een hoop geleerd! En na de trainingen lekker over het circuit rijden (wel onder begeleiding) :]
 
hee bertK,
rijd jij toevallig ook nog lnags utrecht?? zoals je misschien gelezen heb "verzamelen" we op de A27 bij het tankstation...
groooooeeeeetjes

eh.... kweet nie, moet nog even bestuderen wat voor mij de beste route is, ik moet vanuit Arnhem komen en ik verdwaal doorgaans als ik ergens voor het eerst naar toe ga, dus ik moet nog even met de routeplanner in de weer. maar waar precies is dat tankstation ?
 
eh.... kweet nie, moet nog even bestuderen wat voor mij de beste route is, ik moet vanuit Arnhem komen en ik verdwaal doorgaans als ik ergens voor het eerst naar toe ga, dus ik moet nog even met de routeplanner in de weer. maar waar precies is dat tankstation ?
dat ligt als je vanaf arnhem, de A12, de A27 naar hilversum opdraait, lekker bocht trouwens.. dan moet je links aanhouden, dan krijg je eerst afslag veemarkt en rijnsweerd, niet nemen, dan krijg je maarssen, ook niet nemen, en daarna krijg je een tankstation, en daar staat het welkoms comitee dan! ik moet nog steeds ff kijken hoe die heet..
moet ook jou lukken ;)
 
half 8?? kwart voor 8??
kunnen we ff rustig doen, en ik weet niet hoe druk het is op dat stuk daar is! het is vanaf daar nog ongeveer 55 kilometer denk ik!!
 
Terug
Bovenaan Onderaan