18 juni, VRO 1

de overgang a12 naar a27 is volgens mij (nou ja de routeplanner) knooppunt rijnsweerd, is daar dan ook meteen het tankstation ? ik heb geen idee namelijk.

is wel erug vroeg trouwens.. ik dacht dat het een ontspannen dagje zou worden, maar dit word een straf begin !!
 
Ik heb de brief binnen. 18 juni moeten we daar om 08.30 aanwezig zijn, kwartiertje eerder lijkt me handig, dus om 8.15 aanwezig te zijn moeten we iets van 7.45 wegrijden bij die 1e benzinepomp (BP geloof ik) op de a27 (na de splitsing met de a12/a28).

Als we af willen spreken daar dan ben ik er om 7.30 ongeveer, animo?

Mijn vervoer : http://sjaro.speed.planet.nl/motor/cbr600f/cbr600f_achter.jpg
 
de overgang a12 naar a27 is volgens mij (nou ja de routeplanner) knooppunt rijnsweerd, is daar dan ook meteen het tankstation ? ik heb geen idee namelijk.

is wel erug vroeg trouwens.. ik dacht dat het een ontspannen dagje zou worden, maar dit word een straf begin !!
jep dat is idd kooppunt rijnsweerd. vanaf daar moet je dus hilversum volgen, dat zijn de linker 2 banen! en dan is het het eerste tankstation dat je tegen komt! eerst krijg je nog afrit"veemarkt/De Bilt" en dan "maarssen", en dan ga je een bocht naar rechts onder een snlweg door, na die afslag komt het tankstation. kan niet missen!!
zie je dan!!
:]


Ik heb de brief binnen. 18 juni moeten we daar om 08.30 aanwezig zijn, kwartiertje eerder lijkt me handig, dus om 8.15 aanwezig te zijn moeten we iets van 7.45 wegrijden bij die 1e benzinepomp (BP geloof ik) op de a27 (na de splitsing met de a12/a28).

Als we af willen spreken daar dan ben ik er om 7.30 ongeveer, animo?

Mijn vervoer : http://sjaro.speed.planet.nl/motor/cbr600f/cbr600f_achter.jpg

half 8 lijkt me een goed plan! zijn we zeker op tijd, om nog ff een bakkie te doen daar!!
zie jullie daar!! *D
:]
 
Puppy,

Jij komt toch uit Capelle ??
We gaan met vijf motoren uit capelle naar de training van 18 juni.
Iets afspreken ??
hee R6Arco,
oorspronkelijk kom ik uit capelle.. ben er geboren ;)
en kom er wel regelmatig, mijn vader woont er. maar ik woon zelf in de bilt nu!
maaar rijden jullie ook via utrecht en hilversum??
dan kunnen we met een flinke groep die kant op *D
 
Hi,

We proberen om 7:30 bij het benzine station op de A27 te zijn maar wacht niet op ons als we het niet halen.
Zie je wellicht daar...........
hej,
ok dan gezellig!! als het goed is zijn we dan met 8! want ik hoorde gisteren dat marnickxs niet mee gaat! hij heeft een ongeluk gehad en zijn motor is totall! en zijn hand zit voor 4 weken in het gips!!
zie ja dan!
:)
 
hej,
ok dan gezellig!! als het goed is zijn we dan met 8! want ik hoorde gisteren dat marnickxs niet mee gaat! hij heeft een ongeluk gehad en zijn motor is totall! en zijn hand zit voor 4 weken in het gips!!
zie ja dan!
:)

Marnickxs is geschept ja, erg vervelend, in het gips, motor totalloss, gedoe met de verzekeringen enz enz.

Ik heb trouwens niet verzekerd de 18e omdat mijn cbr net iets ouder is dan 10 jaar, dus kon die verzekering niet nemen. Denk dat het wel meeVALT, maar ik kon een onderdeel skippen zeiden ze als ik het te link vond.
 
Marnickxs is geschept ja, erg vervelend, in het gips, motor totalloss, gedoe met de verzekeringen enz enz.

Ik heb trouwens niet verzekerd de 18e omdat mijn cbr net iets ouder is dan 10 jaar, dus kon die verzekering niet nemen. Denk dat het wel meeVALT, maar ik kon een onderdeel skippen zeiden ze als ik het te link vond.

ja ik heb het gehoord! heel spijtig! wens hem maar sterkte van mij!
ik heb wel de verzekering aangekruisd, want als het regent dan is de kans toch groot dat je een foutje maakt denk ik! sowieso gewoon voorzichtig doen!
 
ga het ook nog proberen, ik zal de paraplu maar meenemen.. kunnen we misschien meteen oeffenen hoe het is om met paraplu te rijden.. het weer lijkt er alles aan te doen om er een nog leerzamere dag van te maken.
 
Hoop dat het mee gaan vallen wat regen betreft. Ik heb nog nooit in de regen gereden en de motor is ook alleen met zonneschijn en droog wegdek gestart.

Ben er in iedergeval om 7.30 bij de 1e pomp (BP) vanaf de a12->a27.
 
ja ik hoop het ook! want denk dat het dan nog wel eens erg spannen dkan worden bij sommige oefeningen!
ik zal er ook zijn bij de BP!! half 8.. :Z
 
Zo, wel aardig vroeg wakker op mn vrije dag... Boterhammetje erin, aankleden en dan de buren maar eens wakker maken met de startknop... goedemorgen :)
 
ik durf te wedden dat je vandaag Veeeeeel ervaringen heb opgedaan!!!

was bij mij wel zo, ik vind dat ik nu veel vertrouwder op de motorfiets zit!!!(ik ben natuurlijk ook nog een rookie) (18.000 km ervaring)
we hadden alleen de hele dag regen, jullie hadden het weer ook niet echt mee he?
 
In de ochtend een paar keer een regenbui, jammer, maar het hoort erbij. Dit weekend de motor helemaal schoonmaken en dan wordt ie weer alleen tijdens zonneschijn bereden.

Vandaag veel geleerd, was echt een gave dag. Vooral de zithouding en manier van sturen heb ik veel van geleerd. Nog een momentje tijdens de remproef, toen ik een metertje of 3 een blokkerend voorwiel had, maar alles is verder goed gegaan.

Op naar VRO deel2!
 
Zeker een leerzame dag geweest, heb veel schik gehad met het remmen en zo... Maar ik vond vooral de middag toen het bochten gedeelte aan de orde was erg leuk. Alle ruimte om proberen mooie bochtjes te maken maar vooral ook iemand die de lijnen voorrijd, helpt echt, krijg je een beter idee waarom je eigen bochtjes niet altijd gaan zoals je dat in gedachten had.

Ik denk dat ik dit jaar de vro2 nog even over sla en verder ga met de bochtjes, ik wil wel een vro3 gaan proberen..
 
jongens bedankt! ik heb me ontzettend vermaakt op die dag.. beetje jammer dat hij met die Pan harder ging dan ik.... ;) nee dasd flauw
maar evert, als jij dit leest: jij ehbt een paar foto's gemaakt!!?? wil je die mij mailen naar diederikgrimbergen@lycos.nl
dat zou super zijn!!
en wie weet tot snel bij VRO 2-3
:]
 
Terug
Bovenaan Onderaan