18 september 2005 allroadrit

Omdat ik eral zoveel zin in heb geef ik dit topic ff een
full









P.s. Leo: waarschijnlijk komt een maat van me ook met een KLR650 opdagen.
 
THX Mossel.

ff een update:
Zorg dat je brommer nog meer aan alle eisen voldoet voor deelname aan het verkeer dan normaal want we gaan door een gebied heen waar intensief op wildcrossers gejaagd wordt en je weet, als ze die niet kunnen pakken zoeken ze de eerste de beste die er op lijkt ook al rij je op de legale paden / wegen ........

Check voor vertrek thuis deze dingen nog even voor de zekerheid:
Spiegel,knipperlichten,uitlaat,dot keuring op je banden,profieldiepte, papieren motor / indentificatie en alle andere dingen waar op gecheckt wordt bij een aanhouding.

LEO
 
Laatst bewerkt:
Hmmm, wordt wel een probleempje.

Heb geen knipperlichten. (Is toch niet verplicht voor motoren voor 31-12-1996??)
Heb alleen een open uitlaat. (maakt maar slechts 114Db) -O-
Blok is opgeboord en heeft geen originele carburateur.


Ik zal dan maar héél rustig gaan rijden om geen aandacht te trekken.
Best moeilijk voor een Mosseltje.
 
Hmmm, wordt wel een probleempje.

Heb geen knipperlichten. (Is toch niet verplicht voor motoren voor 31-12-1996??)
Heb alleen een open uitlaat. (maakt maar slechts 114Db) -O-
Blok is opgeboord en heeft geen originele carburateur.


Ik zal dan maar héél rustig gaan rijden om geen aandacht te trekken.
Best moeilijk voor een Mosseltje.
opboren van het blok en carb zijn geen probleem.
(dat geld alleen voor brommers)
open uitlaat en knippers wel

[me]daar zit Redrider ook mee.[/me]
Ben er overigens nog nooit op bekeurd
 
Ik heb er ook geen pinkers op zitten ( schijnt vanaf `96 te moeten ja ) maar daar hadden ze geen kommentaar op de laatste keer dat ik aangehouden werd maar ze keken wel of ik een DOT goedkeuring op mijn banden had.

LEO
 
Ik heb er ook geen pinkers op zitten ( schijnt vanaf `96 te moeten ja ) maar daar hadden ze geen kommentaar op de laatste keer dat ik aangehouden werd maar ze keken wel of ik een DOT goedkeuring op mijn banden had.

LEO


*O* *O* *O*

Gelukkig ---> mijn ouwe rammelbakkie:
-Originele demper
-Dot gekeurde banden (Lang leve Mefo, toch dikke noppen...en goedkeuring)
-Motor van voor 96, dus knippers niet nodig

*O* *O* *O*
 
Laatst bewerkt:
Lekker ding zeg die motor-forum Oma :r

Nog precies 17 dagen en dan is de start alweer van de de 200 km allroadrit.
Er zijn nog enkele plaatsen te vergeven.

Aanmelden via: odp< dingus >tiscali.nl

LEO
 
Kick


[Edit]

Nou jongens, voor de liefhebbers...

Gisteren weer een leuke rit gedaan, ca. 150 km oefenen met roadbooklezen. Aanstaande zondag is het weer prijs bij Leo en Maarten

Het is voornamelijk leo zijn schuld dat ik nu vrij fanatiek probeer mee te doen aan alle ritten waar ik van hoor, en dat neem ik hem erg kwalijk ;) . Het enige dat ik hoop dat het eens flink regent, aangezien ik tot nu toe bijna alleen stof gevreten heb en dat weer eens een beetje beu ben...IK WIL BAGGER!

Leo, heb jij je regendans al gedaan? Of ben je van het weekend in ODP ook weggespoeld?
 
Laatst bewerkt:
Aanstaande zondag is het weer prijs bij Leo en Maarten

Gisteren de rit getest en het stof zat tot ver in de oren dus we zijn meteen na de test de regendans gestart ;)

De testers waren tevreden dus dat een goed teken voor ons.

Het is mij eigen schuld dat ik vanwege mijn avatar een aangepast roadbook ga krijgen as zondag want ik was vergeten dat Leo lid is van de BMWGSclub
:Y

Kzie je zondag
8-)

LEO
 
en bedankt nog daarvoor :(

:+ graag gedaan (Tilburg was het hè ;) )

Het parcour ligt er rete strak bij nu na die buien en ze geven voor zondag toch een schitterend weertje aan, dat wordt smullen voor de diegene die zich ingeschreven hebben.

Vertrek zo vroeg mogelijk met de rit want hij is ietsjes langer geworden dan beloofd :P

Tot zondag,
LEO
 
:+ graag gedaan (Tilburg was het hè ;) )

Het parcour ligt er rete strak bij nu na die buien en ze geven voor zondag toch een schitterend weertje aan, dat wordt smullen voor de diegene die zich ingeschreven hebben.

Vertrek zo vroeg mogelijk met de rit want hij is ietsjes langer geworden dan beloofd :P

Tot zondag,
LEO
Leo ik hoop dat je vanavond nog even het forum checkt
Ik kan het info-mailtje niet meer openen wat je me gestuurd hebt (thuis-PC is gecrashed; zit nu heel even achter een PC op werk)
dus nu kan ik het adres en tijd enzo niet meer achterhalen
kun je dit vanavond nog hier op het forum zetten of me anders een SMS-je toesturen.

de monster-noppen zijn alweer gemonteerd, en ik heb er zin in.
:9 hmmm.. :9

groeten Ed (uit Tilburg ja...)
( [edit] tel-nr verwijderd [/edit] )
 
Laatst bewerkt:
:( B| :( B| :( B| G*dverdeg*dver :( B| :( B| :( B|

Wekker om 6 uur gezet en half uurtje later onderweg. 20 minuten later met platte band langs de weg. |( |( |(

Ik baal als een ongelofelijke @#$%^&*^%$#%^&*()_(*&^%$#%^&*() Heb gisteren nog een hele mooie roadboekhouder in elkaar lopen flansen. Zit al weken af te tellen naar vandaag.

Sorry dat ik niet ben komen opdagen. '( Ik had ook geen telefoonnummer anders had ik even vooruit gebeld.

Hopelijk volgende keer iets meer geluk. ;(
 
:( B| :( B| :( B| Godverdegodver :( B| :( B| :( B|

Wekker om 6 uur gezet en half uurtje later onderweg. 20 minuten later met platte band langs de weg. |( |( |(

Ik baal als een ongelofelijke @#$%^&*^%$#%^&*()_(*&^%$#%^&*() Heb gisteren nog een hele mooie roadboekhouder in elkaar lopen flansen. Zit al weken af te tellen naar vandaag.

Sorry dat ik niet ben komen opdagen. '( Ik had ook geen telefoonnummer anders had ik even vooruit gebeld.

Hopelijk volgende keer iets meer geluk. ;(
 
Zo, weer thuis na een lange dag. Vanochtend om 5 uur uit bed, 5.30 uur in de auto en rijden. Was 8.15 uur op plaats van bestemming, na wat zoeken..GPS heeft wat kuren....maargoed.

Kwam Redrider met zijn XR650 nog tegen, die wist de weg ook niet...

Met mijn stomme kop vergeten een tijd af te spreken met N!co, maar was niet zo erg, gewoon effe gewacht. Hij kwam met een pickupje met XT en KTM aangereden, zijn vriendin zou haar eerste offroad rit gaan maken. Dapper hoor!

Als laatste vertrokken en een paar uurtjes lekekr op het gemakje gereden. Zaten leuke stukken tussen, knippenpaden met mul zand, kruipdoor en sluipdoor, enz.
N!co hield het samen met zijn meissie voor gezien ruim na de middag waarna ik aangehaakt ben bij een stel BMW rijder. Daar heb ik een halfuur achteraan gereden, toen ik een groiepje bekenden tegenkwam die met een lekke band stonden. Ik ben toen hierbij aangehaakt, aangezien ik deze mensen beter ken dan de Beemermannen.

Een leuk eind gereden waarna we iets minders tegenkwamen.

Een rijder met een DR Big was op een pad door een kuil geklapt en was onzacht ten val gekomen (waarschijnlijk heeft de motor "kontjewip" gespeeld). Hij had behoorlijk pijn aan hand, borstkas en arm, gelukkig had hij een bodyprotector aan, anders was het waarschijnlijk minder fraai geweest. Afijn, er werd ambulance gebeld nadat een EHBOer de man een mitella aangemeten had en we hebben zijn motor naar de weg geduwd. Leo en Maarten zouden zorgen dat deze weer thuis of iig op een veilige plek kwam. Het slachtoffer werd met de ambulance afgevoerd..

Verder waren er nog een tweetal andere ongevallen geweest, er had ook nog iemand een arm gebroken... '(

De rit hebben we niet volgemaakt, helaas. Maargoed, wel een eind lekker gereden.

Kom ik bij mijn auto, zie ik dat de lichten nog branden! Gelijk uitgedaan en proberen te starten...gelukkig startte die nog net, want anders was ik nu nog niet thuis geweest... nouja...


Leo en Maarten, twas een toffe rit, misschien kom ik hem nog wel eens afmaken.
 
Hmm, wij hebben helaas ook na 88km moeten afhaken i.v.m. een spijker in de achterband.
Voor wat we gereden hebben vonden we het ook een leuke rit en gaan hem zeker nog eens afrijden.

Groeten,
MotoGuzzi NTX650(met spijker) & Yamaha XT660R
 
Zo te lezen was het een heftige rit!, zeer jammer dat er gewonden zijn gevallen ;(
Maar...hebben jullie nu eindelijk eens bagger gehad of was het toch weer stof happen?
Zondag was het prachtig weer dus het zal wel weer gestoven hebben, niks mis mee zolang je voorop rijdt :Y :]
 
Terug
Bovenaan Onderaan