18 September sponsortoer tocht

Wie komt er wel of wie komt er niet de 18de

  • Ik kom zeker wel

    Stemmen: 4 40,0%
  • Ik kom zeker niet

    Stemmen: 1 10,0%
  • Ik weet het nog niet

    Stemmen: 5 50,0%
  • Ik kan niet maar wil wel storten

    Stemmen: 0 0,0%

  • Totaal aantal stemmers
    10

GSX-R Evo

Die hard MF'er
3 okt 2004
762
0
Gilze
Beste Motorvrienden,

Op zondag 18 september willen wij ,een paar motorrijders met het hart op de goede plek in samenwerking met Stichting A-T, een sponsortoertocht gaan organiseren.
Doel van deze tocht is heel simpel.... geld binnen halen voor de Stichting A-T.
Wat doet deze stichting ,nu dat zal ik in het kort proberen uit te leggen en ik zal iets over de ziekte vertellen.

Stichting A-T geeft informatie over de ziekte A-T wat staat voor Ataxia Teleangiectasia.
Deze ziekte is vrij zeldzaam maar daardoor niet minder erg.
Wil je precies weten wat die ziekte met een kind doet neem dan eens de moeite en kijk eens op http://www.stichting-at.org
De Stichting A-T geeft niet alleen informatie en brengt de ziekte onder de aandacht van de mensen maar ze zamelen op allerlei manieren geld in om dat op hun beurt weer te schenken aan de artsen die onderzoek doen naar deze ziekte.
Want geld is hard nodig voor die onderzoeken.

Ik weet ondertussen wat deze ziekte met een kind kan doen omdat het zoontje van mijn vriendin helaas aan deze ziekte lijdt.En ik kan jullie vertellen motorvrienden dan is het leven hard keihard als je zo’n joch van 10 jaar ziet in zijn rolstoel. Al de dingen die een kind van zijn leeftijd normaal kan doen kan hij door zijn ziekte niet .Ook hij wil graag voetballen en misschien later motor rijden maar doordat zijn motoriek niet goed meer werkt en hij zeer vatbaar is voor vele ziektes kan hij dit alles wel vergeten.Terwijl hij in het begin van zijn jonge leventje nog gewoon kon rennen en springen net als elk ander kind dat kon……
Door zijn sterk verminderde afweer voor ziektes loopt een kind met A-T 1000 maal eerder de kans om te overlijden aan kanker of en longaandoening.

Een klein voorbeeld ; Als wij ons verslikken krijgen wij het misschien een beetje benauwd maar krijgen hiervan meestal geen ontsteking in de longen.Een kind met A-T kan wel een ontsteking in zijn longen krijgen van het etensrestje dat door het verslikken in de longen
komt.
Gevolg …….het kind kan komen te overlijden aan zo’n longontsteking door het simpele feit dat hij/zij de afweer hiertegen mist.

De levens verwachting van een kind met A-T…..weet niemand men weet alleen dat deze kinderen vaak voor hun 20ste al komen te overlijden ten gevolge van deze ziekte.
Dus jullie begrijpen dat er geld nodig is om deze ziekte een halt toe te roepen


Via diverse motorforums en het aanschrijven van motorclubs willen wij zoveel mogelijk motorrijders naar Gilze zien te krijgen.
Tegen betaling van 5 Euro krijg je dan een route beschrijving en kun je na een bakkie koffie vertrekken.
Inschrijven kan tussen 9 en 11 uur s’morgens.
In de route zal een lunchstop gepland zijn waar je tegen korting een lunch kunt gebruiken.
Bij terugkomst is er een bewaakte parking zodat jullie met een gerust hart de tent in kunnen voor een hapje en een drankje.Voor muziek word gezorgd en Arian van stunteam AvZ heeft toegezegd dat hij nog een show op wil komen voeren.
Wij willen er een leuke dag van gaan maken maar onder tussen niet vergeten dat het in de eerste plaats gaat om geld in te zamelen voor Stichting A-T
Dus zal er tijd vrij gemaakt worden voor een loterij met gesponsorde prijzen van diverse motorzaken.

Zoals jullie begrijpen zouden wij graag een kleine indicatie willen krijgen hoeveel mensen wij kunnen verwachten op de 18de september dus laat via dit forum weten of je deze actie een warm motorhart wil toedragen.
Hopelijk zien wij jullie op zondag 18 september vanaf 9.00 in Gilze
Voor meer info over tijden en dergelijke check onze website

http://members.home.nl/evdouweland/

Groetjes namens de organisatie edwin vd Ouweland

wij hopen echt op een grote opkomst
 
Laatst bewerkt:
Ik kom op of rond die datum terug van vakantie. Mocht ik in NL zijn dan ben ik er zeker bij!
 
Weer een geweldig initiatief! Hulde hiervoor Edwin :}

Michel27 en ik willen er graag bij zijn en zo hopelijk ons steentje bijdragen aan het bestrijden van deze verschrikkelijk ziekte.. Zet ons wel even neer onder voorbehoud want het kan zijn dat we die dag verhinderd zijn maar dat is nog niet zeker.
 
check ff op onze website bij update.Daar staan nu de rekening nummers of kijk eens op de website van de stichting AT
 
ja en op ander forums loopt het ook nog niet zo.
maar ik blijf positief
Ik las en hoorde over dit geweldig idee. We hebben zelf dan echter ook een rit met MC de Tip, zal eens kijken of ze toch met de sponsortoertocht mee willen rijden. Succes met het organiseren!
 
Ik las en hoorde over dit geweldig idee. We hebben zelf dan echter ook een rit met MC de Tip, zal eens kijken of ze toch met de sponsortoertocht mee willen rijden. Succes met het organiseren!

Eeuh duckske....Joost organiseert deze tocht samen met mij mee dus ik denk dat het een combi word...Hij zou het er met jullie nog over hebben.
Het word tijd dat ik ook maar eens lid word ipv maar 1 keer mee gereden te hebben |(
 
Eeuh duckske....Joost organiseert deze tocht samen met mij mee dus ik denk dat het een combi word...Hij zou het er met jullie nog over hebben.
Het word tijd dat ik ook maar eens lid word ipv maar 1 keer mee gereden te hebben |(
Heb Joost inmiddels gesproken, gaat helemaal goed komen. Tot 18 september dan maar.
 
zodat de uitgeslapen mensen het s'morgens weer kunnen lezen......
(alleen geen aanmeldingen vannacht :? :? :? :? B| B| ;( ;(
 
Ja ik hoop dat dat het is arie want ik hoop wel dat er van mijn "thuis forum" toch wel de meeste komen.Maar ondertussen heb ik van andere forums meer reacties van mensen die komen.
De ducatie mannen willen in iedergeval als grootste merk vertegenwoordigd zijn.Op zich al een leuke wedstrijd voor die dag ....welk motormerk heeft het grootste motorhart
:] :] :]

Voor de forums onderling zou het een uitdaging zijn om te laten zien welk forum nu het beste vertegenwoordigd is .....met ander woorden wat is nu eigenlijk het grootste en actiefste motorforum van nederland.
misschien een uitdaging mf-ers??
 
Ja ik hoop dat dat het is arie want ik hoop wel dat er van mijn "thuis forum" toch wel de meeste komen.Maar ondertussen heb ik van andere forums meer reacties van mensen die komen.
De ducatie mannen willen in iedergeval als grootste merk vertegenwoordigd zijn.Op zich al een leuke wedstrijd voor die dag ....welk motormerk heeft het grootste motorhart
:] :] :]

Voor de forums onderling zou het een uitdaging zijn om te laten zien welk forum nu het beste vertegenwoordigd is .....met ander woorden wat is nu eigenlijk het grootste en actiefste motorforum van nederland.
misschien een uitdaging mf-ers??



Hee mooi,een westrijdelement er in :}
 
zal eens op de ander forums posten anders is het nie eerlijk he

Dit heb ik gepost op de ander forums

Op www.motor-forum.nl kwam het idee om eens te kijken welk motorforum nu de grootste is in Nederland.Dus met andere woorden van welk forum komen straks de meeste mensen naar de sponsortoertocht.
Ik zeg dan gelijk oke maken we er een klein wedstrijdje van,niet belangrijk wel leuk voor de statistieken.
Kijken we gelijk welk merk er het beste vertegenwoordigd is.
DUS.........
a) van welk forum komen straks % gewijs de meeste rijders
b) welk merk is het beste vertegenwoordgd

Ik ben benieuwd......oh ja er zit hier geen prijs aan verbonden hè...

groetjes GSXR EVO
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan