Het 125/250 Topic deel 2

Status
Niet open voor verdere reacties.

chrisscross

MF veteraan
28 okt 2003
21.394
6
Noord-Holland
Omdat het oude deel op de 100 pagina's zat gaan we hier verder met het

125/250 topic deel 2 *O*

het oude topic:

Het 125/250 Cross Topic

full


de harde kern van dit topic:

kawaha
louwB
pendragon
FrankV!
chrisscross (ikzelf :P )
yovanneke klx 300
[joris]
Rick'500
honda xl 125
Exision
GreenMachine..
Crosser125cc
Mario2T
R03|_
Ventoux

Vind je dat je ook tot de harde kern behoord? dan moet je je eerst bewijzen bij ons. :+

Ik hoop dat dit net zo'n gezellig topic word als deel 1.
 
Laatst bewerkt:
oude toipc zit nog niet op 2500 posts, tot dan gaat hier een slotje op
 
Harde kern?? Was ik maar zo hard.... _O- ging ik maar zo hard....... _O- hahaha

En om met de deur in huis te vallen........... weet iemand nog een goede 250 (2T) te staan??? Liefst een suzuki, yamaha, honda, kawa en of KTM.....niet ouder dan een jaar of 2 - 3, wellicht een mooie overjarige

Oh ja en voor weinig :+
 
Woot!
Ikke bij de harde kern *D
er zit niet eens een blok in mijn crosser :X
hopelijk deze week wel!
full



gr Roel
 
gaaf! dan ontmoeten we elkaar in scheveningen op 18 november :9

ohja. die ,marc de reuver moeten we kunnen hebben in de race ;)

Die gast is zo gek als n deur, kan goed zijn dat ie na het eerste rondje stopt omdat ie spijt heeft van de kleur onderbroek die hij smorgens aangedaan heeft.
Of dat ie iedereen op n rondje zet...

Ik hoop iig bij de eerste 200 te eindigen! :)
 
zo da's leuk dat ik bij de harde kern zit *O*
ik ben vandaag weer eens even productief bezig geweest en heb is ff een starthekkie gebouwt :9
want dat starte van mij kan tog wel een heel stuk beter en omdat de motor tog stuk is heb ik weer eens wat tijd over
hier is hij dan(betere foto zal ik wel posten als ie af is)
imgp0034yw4.jpg
 
Laatst bewerkt:
zo da's leuk dat ik bij de harde kern zit *O*
ik ben vandaag weer eens even productief bezig geweest en heb is ff een starthekkie gebouwt :9
want dat starte van mij kan tog wel een heel stuk beter en omdat de motor tog stuk is heb ik weer eens wat tijd over
hier is hij dan(betere foto zal ik wel posten als ie af is)
[afbeelding]
:} maak er nog maar een poortje bij :Y mijn starts zijn altijd zwaar kl@te. een beetje oefenen kan geen kwaat en hoe meer er naast elkaar staan hoe echter het lijkt. :]

ps. waar/wanneer ga je hem testen?
 
Joris, ik zou niet achter je gaan staan als je jou nieuwe starthek "vol" gaat proberen... :N met een beetje geluk lanceer je het naar de maan!! _O- _O-
 
Joris, ik zou niet achter je gaan staan als je jou nieuwe starthek "vol" gaat proberen... :N met een beetje geluk lanceer je het naar de maan!! _O- _O-

Hij is nog niet af he :P En trouwens wie gaat er nou achter een crosser staan bij het starten? :?
 
Laatst bewerkt:
Ik heb sinds een maandje ook maar een wat nieuwere motor aangeschaft, een CR250 uit '99. Hiervoor reed ik er een uit '89. Afgelopen zaterdag al wel hard mee onderuit gegaan op de crossbaan, maar verder bevalt hij prima :)
276423046.jpg

Verder heb ik afgelopen zomer een kar verbouwd voor de cross, hier achter de trekker omdat ik toch vlakbij (op een akker) ging rijden.
276423048.jpg
 
:} maak er nog maar een poortje bij :Y mijn starts zijn altijd zwaar kl@te. een beetje oefenen kan geen kwaat en hoe meer er naast elkaar staan hoe echter het lijkt. :]

ps. waar/wanneer ga je hem testen?
ik moet hem eerst nog ff afmaken maar dan denk ik dat ie mee gaat naar de kuil ofzo
en een derde hokje word wat moeilijk met transport enzo
anders klap ik hem gwoon een keertje extra voor je omhoog *O*

Joris, ik zou niet achter je gaan staan als je jou nieuwe starthek "vol" gaat proberen... :N met een beetje geluk lanceer je het naar de maan!! _O- _O-
hij is nog niet af he :9
ik denk dat ie gwoon blijft staan als je er overheen rijd en dit is tog een prototype dus aanpassen hoort erbij :+
 
Ik heb sinds een maandje ook maar een wat nieuwere motor aangeschaft, een CR250 uit '99. Hiervoor reed ik er een uit '89. Afgelopen zaterdag al wel hard mee onderuit gegaan op de crossbaan, maar verder bevalt hij prima :)
[afbeelding]
Verder heb ik afgelopen zomer een kar verbouwd voor de cross, hier achter de trekker omdat ik toch vlakbij (op een akker) ging rijden.
[afbeelding]



ik wist dat ik niet de enigste was die op trekker heen gaat :) :) :) :} :}
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan