180cc 2 takt fxr

Kelv 180cc

Rookie
6 mrt 2021
8
1
Goedendag ik zit met het volgende mijn motorblok is gereviseerd en alles in het blok is nieuw en origineel behalve de vertanding die is van Malossi en er zit een 55 mm krukas in nu heb ik in me cilinder een hoge druk kop van ht tuning er zit een dellorto 25mm op Vario Malossi met 14 .5 gram rollen Malossi koppeling met witte veren .. originele mo6 uitlaat met standaard bocht .nu rijd hij super tot de 120 en daarna is het langzaam naar de 140 max maar zou tog harder moeten denk is er iemand die er verstand van heeft en me een richting kan geven waar ik het moet zoeken volgens heiko tuning die hem gereviseerd heeft moet ongv op de 14gram zitten


Alvast bedankt
 
Goedendag ik zit met het volgende mijn motorblok is gereviseerd en alles in het blok is nieuw en origineel behalve de vertanding die is van Malossi en er zit een 55 mm krukas in nu heb ik in me cilinder een hoge druk kop van ht tuning er zit een dellorto 25mm op Vario Malossi met 14 .5 gram rollen Malossi koppeling met witte veren .. originele mo6 uitlaat met standaard bocht .nu rijd hij super tot de 120 en daarna is het langzaam naar de 140 max maar zou tog harder moeten denk is er iemand die er verstand van heeft en me een richting kan geven waar ik het moet zoeken volgens heiko tuning die hem gereviseerd heeft moet ongv op de 14gram zitten


Alvast bedankt
Dit is toch niet te lezen man, leer even wat enter, punten en komma's te gebruiken als je hulp wilt.

Omdat ik de vervelendste niet ben:

Goedendag,
Ik zit met het volgende: mijn motorblok is gereviseerd en alles in het blok is nieuw. De volgende onderdelen die zijn niet meer standaard:
  • de vertanding, die is van Malossi
  • er zit een 55 mm krukas in
  • nu heb ik in me cilinder een hoge druk kop van ht tuning
  • er zit een dellorto 25mm op Vario Malossi met 14 .5 gram rollen
  • Malossi koppeling met witte veren ..
  • originele mo6 uitlaat met standaard bocht .
Hij rijdt super tot 120 km/h en daarna is het langzaam naar de 140 km/h. Ik zou verwachten dat hij harder kan. Is er iemand die er verstand van heeft en me een richting kan geven waar ik het moet zoeken?
 
Terug
Bovenaan Onderaan