Beste jongens,
Ik heb sinds kort een 180cc die helemaal perfect afgesteld was. Nu was mijn koppeling door twee gegaan en heb ik een standaard koppeling erin gedaan. In de oude koppeling zat een witte drukveer en groene trekveren, nu is dit gewoon standaard. Toen ik ermee reed ging hij veel toeren maken en kwam die niet vooruit niet bij het wegrijden maar vanaf 40 kmpu. Ik heb de carb ook verandert van 24 mikuni naar 20,5 dellortho. Malossi varioteur naar standaard. Nu rijdt hij beter maar maakt alsnog een slippend geluid alsof hij hem niet goed pakt. moet ik mijn drukveer veranderen.
Setup was:
Polini cillinder
24mm Mikuni
11 gram rollen
malossi multivario
witte drukveer, groen trekveren
malossi vl13 membraan
Setup nu:
Polini cillinder
20,5 dellortho
15,5 gram rollen
standaard varioteur
standaard druk en trekveren
standaard membraan
Wat zou het probleem zijn dat de motor nog erg hoogtoerig loopt de cillinder??
Ik heb sinds kort een 180cc die helemaal perfect afgesteld was. Nu was mijn koppeling door twee gegaan en heb ik een standaard koppeling erin gedaan. In de oude koppeling zat een witte drukveer en groene trekveren, nu is dit gewoon standaard. Toen ik ermee reed ging hij veel toeren maken en kwam die niet vooruit niet bij het wegrijden maar vanaf 40 kmpu. Ik heb de carb ook verandert van 24 mikuni naar 20,5 dellortho. Malossi varioteur naar standaard. Nu rijdt hij beter maar maakt alsnog een slippend geluid alsof hij hem niet goed pakt. moet ik mijn drukveer veranderen.
Setup was:
Polini cillinder
24mm Mikuni
11 gram rollen
malossi multivario
witte drukveer, groen trekveren
malossi vl13 membraan
Setup nu:
Polini cillinder
20,5 dellortho
15,5 gram rollen
standaard varioteur
standaard druk en trekveren
standaard membraan
Wat zou het probleem zijn dat de motor nog erg hoogtoerig loopt de cillinder??