Brabantse Supermotards--- Toerritjes planning etc

Status
Niet open voor verdere reacties.

KTM-Jorn

Die hard MF'er
13 jun 2007
463
0
brabant
bmsxj6.jpg


Heb je zin om een keer een gezellig ritje met mede Supermotard rijders in de omgeving brabant gelderland mee te maken, meld je aan!!

Het topic is oorspronkelijk ontstaan vanuit SM-F (supermotardforum)
KLIK! voor link Supermotardforum.nl ;)

Brabantse Supermotards op Hyves




Leden tot nu toe:
jornboeijen
jornktmwheely4.jpg


AlcoSXV
5358645485gb6k.jpg


Marco-02
Foto-UBU8UIQJ.jpg


robbke88
GroteFoto-6SFXNDPT.jpg


AaiUtDeWaai
IMG_0118.JPG


Bazzi
supermotomeerkerk015.jpg


maxisport
dsc0093zvw.jpg


Andriesje
Foto-JDJF3TVQ.jpg


detisa
im2wwy.jpg


Roykee
burnouthi0.jpg


aqua-holic
apriliasxv2008.jpg


Frank#11
Foto-MP7HVUMF.jpg


Max_brabant
e6dsvd.jpg


Highdncreaz
full


Dox
Foto-7FI3FHGA.jpg


ktm-patrick
ktmpatrick.jpg


BergBeuker
Foto-BHUXSYDR.jpg


HarmvdOever
img0635lt3.jpg


BBXXBest
full


Eric
Foto-WG4YDNSE.jpg


Breda-cat
full


Hoelio
full


hondabrabant
hpim1238.jpg


ktm_gs300
bikerboy 4 life
pietje78
Bram
Biking
Igor64
Marc1976
Biker-mouse
Jasper van Dijk
KTM_rider
DangerRob
Marc1976
Biker-mouse

Wil je ook je foto in de openingspost, reply dan even
Regels:
Eens een lid, altijd lid 8-) je komt tog wel weer ooit bij SM terrecht :X
Er mogen alleen Supermoto foto's in de openingspost :Z


Er zijn al diverse ritjes gemaakt, wanneer er een nieuw ritje geplant staat komt dat altijd in de openingspost te staan!!


NIEUW!!!

DE BSM AANHANGERRRR!!!
s7300237ry1.jpg


Groeten,

Team Brabantse Supermotards
:] :] :] :] :] :]
 
Laatst bewerkt:
Ik heb dit topic nu eigenlijk geopend omdat er Morgen (zondag23 sept) een ritje in de planning staat.

Plaats: Ikea Eindhoven (ekkersrijt)
Tijd: 13.00u verzamelen
Tijd toerrit: 13.30
 
Dat klopt, maar aangezien ik dit topic gisteren pas geopend hebt denk ik niet dat er veel komen. Mja we zien wel.. De gene die willen komen zijn vanharte welkom
 
Afgelopen dinsdag had ik de topic gestart op MF en Duck op SMF en volgens zeggen zouden er 15 komen.
Je verwacht dat er minimaal 5 uitvallen, en dat er een enkeling niet meegaat omdat die andere verplichtingen hebben die zelfde dag. Zodat je uiteindelijk met 5 a 7 man overblijft.

Kom ik op de parkeerplaats staan er 33 SM's.......... Zelf eentje met een Duo. Er waren rijders uit regio Amsterdam, Braband, Breda, Zeeland etc. etc.

Maar het initiatief voor een meeting + een ritje is zeker niet verkeerd. En ik heb er van geleerd niet meer op een parkeerterrein af te spreken maar bij een motorzaak (is de koffie nog gratis ook) valt de verzameling motorfietsen ook niet op. En als er echt weer 30 man of meer komen gewoon in groepjes van 5 vertrekken met 5 minuten pauze er tussen. En dan zie je elkaar wel weer terug op het "afgesloten" industrieterrein waar je even los kan gaan.
 
Laatst bewerkt:
Blijf vooral de data posten, ik zou graag een keer mee gaan.
Zelf kom ik uit Eindhoven maar Den Bosch binnendoor is een al een super rit.

Alleen kan ik voorlopig nog niet rijden, afgelopen vrijdag aan knie geopereerd en mogelijk mag ik nog een keer voor een kruisband herstel, daarnaast is m'n motor ook wegvoor onderhoud.

Maar als alles het weer doet (motor en ik) ga ik graag een keer mee!

Dury
 
Zal ik doen! dit topic blijft gewoon actief, er zullen zeker nog meer ritjes volgen. Ik zal strakjes nog ff een foto posten van gisteren. (circuitje onveilig gemaakt)

@dury: zal ik je erbij zetten als ''lid''

Groetjezz!
 
Zal ik doen! dit topic blijft gewoon actief, er zullen zeker nog meer ritjes volgen. Ik zal strakjes nog ff een foto posten van gisteren. (circuitje onveilig gemaakt)

@dury: zal ik je erbij zetten als ''lid''

Groetjezz!

Zet me er maar bij als lid :)
Ik kan alleen niet zeggen wanneer ik weer kan rijden, ik hoop nog een keer dit jaar maar denk dat het pas volgend seizoen zal worden helaas ;(

Maar dat nemt niet weg dat ik er al super veel zin in heb *O*
 
Ik meld me aan voor toekomstige ritjes!
Ik ben nog bezig met mijn rijbewijs, maar heb al een husaberg FE400 supermotard (moet alleen voorremmerij nog even in orde maken)
Kom zelf uit Baarle-Nassau :)

Blijf dit volgen :)
 
Thanks ;) heb net een nieuwe achterband die ik moet inrijden dus kom maar op met de toerritjes :]

Mooi bandje he :9~
full
 
Thanks ;) heb net een nieuwe achterband die ik moet inrijden dus kom maar op met de toerritjes :]

Mooi bandje he :9~ [afbeelding]
Jaloers op jou bandje :j Ik heb mijne vorige week besteld, Opgesneden slick met ongeveer hetzelfde profiel als jouwe. Scheelde me toch weer rond de 300 eppo.

Ik zal je Toevoegen bij de ''Club''

@El Snorro ook natuurlijk!!
 
Thanks ;) he waar heb jij jou bandje besteld?? ik zoek nog een opgesneden slick als nieuwe voorband :]

waarom ga je nu met opgesneden slicks rijden :P het wordt koud man! nu ligt er nog om 11 uur ' s ochtends dauw op de weg -O-
ik wil de mijne nu juist kwijt, maar die zijn niet straat legaal (maxxis goldspeed)

beetje zelfde profiel als jouwe, alleen zonder streepjes aan de zijkant
 
Als er weer een leuke rit is: Laat het me ff weten.
ik ben (zo zegt men) de "voorzitter" van de GSM (Gelderse Supermotarders).
Als we een keer wat samen kunnen doen is lachu! De GSM bestaat uit ruim 15 actieve leden, maar tijdens de ritjes is de opkomst niet altijd optimaal.

Ik heb vroeger nog een lange tijd bij Motorport Den Bosch gewerkt en dat lijkt me wel een geschikte verzamelplaats zonder dat we problemen krijgen. Is iig een grote parkeerplaats bij!

Als jullie een rit plannen zal ik iig de GSM leden er op wijzen!
 
Zondag aanstaande (30-09 2007) staat er weer een ritje in de planning

We verzamelen om 12.00u bij de ikea in Eindhoven
Vervolgens rijden we door naar een leuk (gratis) supermotard circuitje in de omgeving

Laat me even weten of je komt en met hoeveel personen!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan