Rijden in Zeeland deel 8

Status
Niet open voor verdere reacties.

gix-addict

MF veteraan
26 dec 2003
21.159
704
full

Deel 8 is bij deze geopend.
Rijden in Zeeland deel 7 ging ook weer lekker vlot en we hebben weer wat nieuwe zeeland mf-ers mogen verwelkomen

In deel 8 moeten we dan toch maar eens een echte zeeland meeting doen.
Om de Zeeuws-vlamingen naar de overkant te krijgen en de overkantenaars naar de bocht toe te krijgen O-) ;)

Post weer naar hartelust, dan gaat het weer net zo gezellig worden :Y

De trouwe Rijden in Zeeland members :)
Mr.McDuc
bc9a002b632d3d8c1402cde71a8fe4b9

Verstuuver
IMG_0025.jpg

gixxerchris
full

Ben-i
IMG_0267akl.jpg

Motorfreak
full
:}
El Perro
DSCF0044.jpg

Mods: Goodridge stalen remleidingen, Touratech stuur - handkappen - koplamp, K&N luchtfilter, Showa vering, RT handvatverwarming
Here's_Johnny
bikepics-1029706-full.jpg

Mods: Xenon8000K, silvervision knipperlichten, Akrapovic einddempers en middenpijp, BMC inlegfilter, suzuki tankpad - tankbescherming - carbon dashbordomlijsting, VMC diabolo's - remvloeistof zweetbandje, Braking wave disks voor en achter, pazzo's, alu kentekenplaathouder, goodridge stalen remleidingen, puig kuipruit, B&G zwarte uitlaatsteunen, digitale olietemperatuurmeter, valblokken, Gilles kettingspanners + haken, PP rem-schakelset - veerverstellers,
-Z-ander
full

Mods: ABM stuur, ABM stuurgewichtjes,velgstriping, leovice sbk demper, goudekleurige voetsteuntjes, blokspoiler, bar-end spiegels, kawasaki fly screen, radiateur cover, kleine knipperlichten voor & achter
Pepe
p5061337rw9.jpg

Bright
full

Mods: Tailrisers, ingekort spatbord, Bologna mirrors, Harris handgrepen, Carbon Hugger - tankpad - uitlaat - frame delen - voorvork beschermers, kleine knipperlichten, dubbele koplamp, goudkleurig stuur en stuurgewichten, gepolijste velgranden goudkleurig hart, helder achterlicht
V-strom pierrio
DSC00772.jpg

Frank007blade
full

hzrt_18
Foto-007.jpg

Steefjuuh
full

R.V.G
2rrw50p.jpg

Screwbeast
full

The Benman
full

Thehulkgayversion
full

Spidy
401e52444ad81f030824cba2e204d845

o.j
full

just Esther
Esther003.jpg

Ray-r1
full

lennart888
bikepics-962959-800.jpg

CBRidder
full

Acura-Scott
3581e3921aa0f6249ad01c64b07b083c

Mods:Akra racing demper, dynojet stage II, stalen remleidingen, zwarte slashcut stepjes, gepolijste velgranden, rimstriping, ZG ruitje, zwarte stuuruiteinden, kleine knippers voor, handmade knippers in achterlicht, crash pads, seatcover, carbon stickers, carbon rem koppelingshendels, tailriser, wilbers rear shock, undertail, hugger
x100762
Afb098-1.jpg

Hubie
HM75H0334TYH

Mac d
marco016bijgewerktww4.jpg

just joy
joyce.jpg

Stealthaerox
GS500e.jpg

*aqua*
sonjabanditcopy.jpg

Enrico
full

McDennis
119544421_5_9DK5.jpeg

Kevin46
full

***Sander***
Foto-GHMAOM6C.jpg

mods:leovince sbk demper, smoke kuipruit, racegaas, arrow led raw's, hugger
Sledge
sledge_thunderace_002.jpg

SprayMarcel?
full

Tinus op de bsa
full

dirtydirtbike
bikepics-1073101-full.jpg

1000K5e
full

Danos87
full
 
Laatst bewerkt:
en een goeiemiddag dames en heren..... :W

gefeliciteerd met deeltje 8 *O*

de mzzl :W
 
Wat zitten daar toch leuke motor'tjes tussen he, kom ik daar met mijn bijna standaard fzr600'tje die nog begrenst is... Nouwja nog een jaartje wachten dan mag de begrenzer er uit!! tot die tijd doen we het maar met 25kw.. toch wel leuk als je zo die foto's van alle motoren ziet, herken je er toch wel een paar van het tegenkomen op de weg!
 
Nieuw topic:D

Zal hier wat actiever wezen en binnekoort eens een foto poste van me motor.
Word de hele week lekker weer :]
 
ik zal vandaag kijken of die foto er uit te halen is, verwacht geen wonderen.
die canon maakt wel mooie filmpjes hoor, hoelang kan je nou filmen met zo een ding?

Ik ben benieuwd!
ik had er een 1 Gb sd kaartje in en daarmee kan hij ongeveer 25 minuten filmen op het grootste formaat en beste kwaliteit

ik heb nog een stukje van de film (6mb)in originele kwaliteit online gezet
die kun je downloaden door "rechtermuisknop > opslaan als"

http://www.bjsfotografie.nl/internet/Filmtest.wmv
 
Snelheid:

9 oktober: A58
11 oktober: Walcheren
17 oktober: Walcheren en West Zeeuws Vlaanderen
23 oktober: Oost Zeeuws Vlaanderen
25 oktober: West Zeeuws Vlaanderen
29 oktober: Schouwen Duiveland
30 oktober: Walcheren
 
Ik ben benieuwd!
ik had er een 1 Gb sd kaartje in en daarmee kan hij ongeveer 25 minuten filmen op het grootste formaat en beste kwaliteit

ik heb nog een stukje van de film (6mb)in originele kwaliteit online gezet
die kun je downloaden door "rechtermuisknop > opslaan als"

http://www.bjsfotografie.nl/internet/Filmtest.wmv
netjes , jammer dat circuit veere er niet op stond.. wat kost zo een camera? ( pepe ziet mogelijkheden _O- )
 
Ik heb ook tijd gereden met steun en camera... Kon ongeveer 3 uur nonstop filmen..
 
Snelheid:

9 oktober: A58
11 oktober: Walcheren
17 oktober: Walcheren en West Zeeuws Vlaanderen
23 oktober: Oost Zeeuws Vlaanderen
25 oktober: West Zeeuws Vlaanderen
29 oktober: Schouwen Duiveland
30 oktober: Walcheren


thanks Duc.
hoe rijden die noppenbanden trouwens........ ;)
 
Banden grrr

M'n beschermengeltje is goed bezig de laatste paar dagen.
Bij het naar huis rijden vanavond in aanraking gekomen met een 'belgisch' stukje wegdek. Oftewel een gat waardoor je met de motor zeker gecrashed zou zijn.
Na een paar stevige gotvers een paar keer stevig heen en weer bewogen met het stuur.
Constateer verder geen problemen.

Neem de afrit naar de liefkenshoek met 150, rem nog eens stevig aan bij de tolpoort. Weer terug naar 150, oprit naar de expressweg met 150. Moest nog even bewijzen dat ik toch echt sneller was dan een Golf TDI (met rode I) dus haal nog even de 160.
(ja, ik was laat en had haast/honger)

Bij thuiskomst bleek m'n band er zo uit te zien:

dsc02788zw0.jpg
 
Laatst bewerkt:
Hey deeltje 8 weeral, dat we maar flink global warming hebben deze winter :W :]
by the way, zondag 14 oktober motortocht ZMVC aan de erekant , dus wie zin en tijd heeft
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan