Tot in hoeverre is lengte een probleem?

Dan ben je 6 cm langer dan ik ben en ik rijd op een Kawasaki ZXR 400 (relatief klein) rond, dus dat is niet echt een drama hoor!
 
Ik moet nog eerst 25 kw rijden dus begin na dit bericht niet over 1000 cctjes.
Is een rs 125 een probleem, of een gs 500?
 
Ik ben 1,94m. Op sommige motoren zoals supersports zit vaak mijn kneeen niet goed tegen de tank aan omdat ze te lang zijn ;(

en op sommige motoren zit je wel redelijk goed maar staat het weer niet echt mooi (lijkt de motor te klein voor mij)

gewoon ff proberen met zitten en vooral rijden want dan merk je het pas het best..

mijn huidige motor(vmax) zit ik perfect op gelukkig kan ik daar goed m'n kneeen kwijt..

maar ik denk dat er best nog wel veel motoren zijn waar je redelijk/goed op kan zitten met je lengte

wat voor soort motor zoek je???
 
Laatst bewerkt:
Gaat naar een dealer en ga passen en kijken wat terug zou kunnen naar 25 KW.

De 1 heb lange benen en de ander een lang lijf. Jij moet erop zitten, dus jij alleen kan bepalen wat kan en niet kan. En vooral ook wat comfortabel is in jouw geval.
 
Een lichte motor, denk dat ik het meest naar 2 takt neig. En een rs vinnik toch wel heel erg mooi (ook de techniek, voor zover ik dat dan begrijp). Maar een GS 500 zou me ook wel kunnen behagen :)
Wat is een vmax, welk merk. Ben pas een maandje bezig met motors, ben pas 2 maandjes 17 en ik heb het helemaal gehad met mn scooter.
 
Gaat naar een dealer en ga passen en kijken wat terug zou kunnen naar 25 KW.

De 1 heb lange benen en de ander een lang lijf. Jij moet erop zitten, dus jij alleen kan bepalen wat kan en niet kan. En vooral ook wat comfortabel is in jouw geval.

:^ Ben zelf 1.93 met moeilijk lange benen, pas dus niet overal als vanzelfsprekend op, enige manier om het exact te weten te komen is gewoon ff passen...
 
Een lichte motor, denk dat ik het meest naar 2 takt neig. En een rs vinnik toch wel heel erg mooi (ook de techniek, voor zover ik dat dan begrijp). Maar een GS 500 zou me ook wel kunnen behagen :)
Wat is een vmax, welk merk. Ben pas een maandje bezig met motors, ben pas 2 maandjes 17 en ik heb het helemaal gehad met mn scooter.

Heel jaar zowat dus nog om na te denken wat je nou echt wil en wat mogelijk is.

Door Gizzmo op 14-02-2003 21:53

ik ben ook 1.92, en nooit problemen gehad

Ben jij zooooo lang ;)
Vroeg me al af waarom ik steeds omhoog moet kijken bij jou :P


Moet ik bij iedereen :X




 
Niet '( , ik ben 1.67 m en kom bijna weer nergens bij.....
Me vriendin is 1.68, en die rijdt ook gewoon weg op een R1 hoor, tuurlijk, moet niet teveel mis gaan bij bijv de stoep afrijden, maar verder no probs.
 
Me vriendin is 1.68, en die rijdt ook gewoon weg op een R1 hoor, tuurlijk, moet niet teveel mis gaan bij bijv de stoep afrijden, maar verder no probs.

Toppie ! Dan blijf ik gewoon door sparen *D
In het voorjaar mag ik, waarschijnlijk, op een transalp rijden, past net...
 
Quote:
Op vrijdag 14 februari 2003 21:51 schreef LCB het volgende:
[...]


Lekker duidelijk






Ambtenaar, wat wil je


Wat bedoelen jullie hier nu mee dan :? :?
Om mijn vraag te verduidelijken: Ik heb het tegen LCB en Pimmos
 
Ik heb inderdaad nog wat maandjes om te bedenken wat ik ga kopen, maar ik vind het nu ook al interessant en voor mijn lengte wil ik graag nu weten wat wel en niet kan, nogal lullig als ik helemaal blindstaar op een rs 125 (wat is ie moooi) en dan blijkt dat ik daar niet op pas. Snifsnif.
 
Krijg ik nu opeens geen reactie meer omdat ik een 17 ben, een scoot heb en een icon van Peugeot?
 
Terug
Bovenaan Onderaan