2008 Yamaha YZF-R6

Status
Niet open voor verdere reacties.

cb-r6

MF veteraan
20 mei 2006
1.309
0
aangezien de motor aardig is ge-update, leek het me een goed idee om hier een nieuw topic voor aan te maken.

niks ten nadele natuurlijk van de andere bouwjaren R6 !!!

dit ook omdat het blok,frame,kuipwerk etc etc etc allemaal net wat anders is, dus misschien ook wat makkelijker om daar wat vragen over te hebben t.z.t.

btw hier alvast een impressie van de 2008 R6 ;)







Quattrocylindrica
full

full



cb-r1
854732xzpdhhhmrxvba2.jpg



bikedan
full


jaaps
full


jeroen cupra
05032008130dp2.jpg


scodie
full


TimmeehhR6
220476877_6_Bige.jpeg


master24
r62008004is1.jpg


GeeRRt
full


full


R-Vvirus
full


Guppievoer
260418711_6_5Yc1.jpeg


344526734_6_7gCk.jpeg


R6matse
329208134.jpg


Boers
full
 
Laatst bewerkt:
Hopelijk loopt dit topic wat harder dan ons 06 topic _O-

zoals ik al zei daar is het niet om te doen!!!
en jullie topic loopt als een speer dus daar hoeft je niet bang voor te zijn ;)
het gaat meer om de details vd motor, mochten daar vragen over komen of what ever, is wat makkelijker zoeken dan door zo'n groot topic als van jullie ;)

drom hebben ze ook een r1 2004-2006, r1 2007 topic bijvoorbeeld, niks mis mee toch :?
 
op zich een goed teken natuurlijk ;) betekend dat het gewoon goed is :9
 
Goed dat er een R6-2008 topicje is (komt) Ik sta namelijk op het punt om er deze week eentje te bestellen. (nu zou er natuurlijk zo'n likkebaardend, geel, glimlachend gezichtje moeten komen, maar als nieuwe mf-er weet ik nog even niet hoe ik die er krijg...) aha, daar zijn ze :9~
 
maak jij 16.000 km per jaar of bedoel je dat je je r6 al 16.000 km hebt ?
anyway dan word het toch wel tijd om een keer je olie te vervangen ;) :]
werk jij bij msg of staat die afkorting ergens anders voor ?
ken namelijk een bedrijf uit den bosch wat zo heet, ook een hoop motormuizen werkzaam daar :}

jaaps

welke kleur ga je bestellen ? btw goed bezig ;)
 
maak jij 16.000 km per jaar of bedoel je dat je je r6 al 16.000 km hebt ?
anyway dan word het toch wel tijd om een keer je olie te vervangen ;) :]
werk jij bij msg of staat die afkorting ergens anders voor ?
ken namelijk een bedrijf uit den bosch wat zo heet, ook een hoop motormuizen werkzaam daar :}

jaaps

welke kleur ga je bestellen ? btw goed bezig ;)

Staat voor Motor Sukkeltjes Groningen dacht ik....


Welke kleur heb je em besteld?
 
maak jij 16.000 km per jaar of bedoel je dat je je r6 al 16.000 km hebt ?
anyway dan word het toch wel tijd om een keer je olie te vervangen ;) :]
werk jij bij msg of staat die afkorting ergens anders voor ?
ken namelijk een bedrijf uit den bosch wat zo heet, ook een hoop motormuizen werkzaam daar :}

jaaps

welke kleur ga je bestellen ? btw goed bezig ;)
Staat 16 op de teller en ik heb hem een jaar, beide dus *O*
Olie + filter uiteraard al netjes bij de 1000 en 10.000 vervangen :Y

Msg = Motor studenten Groningen :P
 
filmpje zei eigenlijk genoeg ;) maar goed op verzoek een plaatje :Y
 
Ik kon de huidge R6 goed inruilen (komt waarschijnlijk omdat ik hem net een steeds groter wordende grote beurt had laten geven) omdat ze graag een eerste R6 van het nieuwe model wilden verkopen. Ik heb een rood-wit-zwarte besteld. Nog een weekje de huidige R6 rijden om toch nog een paar kilometertjes plezier van de beurt te hebben, en dan wachten tot week 1. Je zult zien, de winter van 2008 zal er een worden om nooit te vergeten: 2 maanden vorst met sneeuw en ijzel... dergelijk geluk heb ik altijd ;(
Klopt het dan ik vandaag twee MF-ers tegen kwam bij DOW? Ray-r1 en R.G.V. denk ik op basis van de foto's in het Rijden in Zeeland 8-topic.
 
wie weet hebben we wel weer net zo'n mooie voorjaar als dit jaar, nu alleen in de zomer ook nog wat meer zon als het ff kan :Y
:] rap die 1000 km afleggen zodat er weer fatsoenlijk met zo'n R6 gereden kan worden ;)
 
ik klaag niet over het aantal zonne-uren dat ik dit jaar gehad heb hoor. (tijdje in het buitenland gezeten) maar ik hoop natuurlijk op een mooi droog voorjaar en een winter die niets voorstelt. (wat nou klimaatverandering negatief? haha)
Die eerste 1000 of 1500 km is misschien wel goed voor mijn voertuigbeheersing. In die periode moet je het toch wat lager in de toeren houden en moet ik dus wat meer werken aan de techniek om nog een beetje vlot mee te kunnen. Je kunt dan in ieder geval niet terugvallen op het vermogen om mensen bij te houden. :]
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan