Het Grote CRF topic

Status
Niet open voor verdere reacties.

chrisscross

MF veteraan
28 okt 2003
21.394
6
Noord-Holland
Zoals de titel al zegt, alles over de Honda CRF in dit topic.

Heb je een CRF, laat hem dan hier zien of ben je van plan er 1 te kopen, stel je vragen dan hier aan mede CRF eigenaren.


hierbij mijn CRF250 '06:

full


veel plezier en ik hoop dat dit een gezellig topic wordt. :W
 
Laatst bewerkt:
hmmm ik weet dat op de achters naaf passen meerder modelen schijfen jah en natuurlijk wat je zelf mooi vindt ik heb de motor zo gekocht en vindt wel mooi lijken :P
 
Ik heb ook talon naven in mijn CR500 zitten. Eerlijk gezegt vraag ik me altijd af waarom je dat nou zou willen. Wat is het grote voordeel van duurdere naven ipv de orginele :?


een uitgelopen lager kan je hele naaf aan gort draaien, dan moet je wat hè.

(ik heb ook gezien dat die door de spaken heen weer aan elkaar gebakke werd hoor.. :X )




op plaatje waar mijn zoon erop zit kwam ik net terug uit Frankrijk. Op filmpje zie je een stukje aanloop route naar het mooie werk, maar dat overleefde mijn camera niet, takken etc.
 
Laatst bewerkt:
Zoals de titel al zegt, alles over de Honda CRF in dit topic.

Heb je een CRF, laat hem dan hier zien of ben je van plan er 1 te kopen, stel je vragen dan hier aan mede CRF eigenaren.


hierbij mijn CRF250 '06:

[afbeelding]

veel plezier en ik hoop dat dit een gezellig topic wordt. :W

Chris, waar zijn die zijkappen gebleven die je daar erop heb zitten?
 
Ik heb ook talon naven in mijn CR500 zitten. Eerlijk gezegt vraag ik me altijd af waarom je dat nou zou willen. Wat is het grote voordeel van duurdere naven ipv de orginele :?
Je naven horen o.a. bij het zgn. 'unsprung weight' (niet geveerde-gewicht: veer je motor in, en alles wat niet op en neer gaat, hoort daar bij). Hoe lager hoe beter de handelbaarheid vd fiets (op de grond en in de lucht).
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan