TK: GSX400F, € 350,=!!

Status
Niet open voor verdere reacties.

MacReal

MF veteraan
1 aug 2004
40.991
2
Zoetermeer
Suzuki GSX400F te koop

bouwjaar 1983, 1986 op kenteken.

vraagprijs: €600 €500 vaste bodemprijs! €350,-

achterbandje in goede staat, voorbandje kan ook nog wel even mee.

startmotor is recent vervangen

afgelopen weekend (27-01) de rem gereviseerd (voor) en gelijk remblokjes vervangen
ook is er een nieuwe accu ingekomen.

verder ziet de motor er op wat gebruikerssporen nog prima uit voor zijn leeftijd.

er zitten valbeugels op bij het blok

als vervanginsuitlaat is een nico bakker uitlaat gemonteerd, voor een lekker sprtief geluid

ook is er voor een wat sportievere zithouding een ander stuurtje gemonteerd (zie foto)

ook met een volledig uitgeprint werkplaatshandboek erbij 8-)
(ook digitaal meegeleverd natuurlijk ;))


natuurlijk zit er ook een MF sticker op ;)

full


full


op te halen in Gouda
 
Laatst bewerkt:
Suzuki GSX400F te koop

bouwjaar 1983, 1986 op kenteken.

vraagprijs: 600 euro

achterbandje in goede staat, voorbandje kan ook nog wel even mee.

verder ziet de motor er op wat gebruikerssporen nog prima uit voor zijn leeftijd.



als vervanginsuitlaat is een nico bakker uitlaat gemonteerd, voor een lekker sprtief geluid

ook is er voor een wat sportievere zithouding een ander stuurtje gemonteerd (zie foto)



wat ik er wel bij moet zeggen, is dat 1 voorvorkpoot een klein beetje zweet.

dit houdt in dat de keerringen vervangen moeten worden... de lekkage is nog lang niet zo erg dat de motor niet meer rijdbaar is.

natuurlijk zit er ook een MF sticker op ;)
[afbeelding]


gezien de motorhistory en de aankoop huis perrikelen, werk je je langzaam weer op naar een ZX 9 ;) Suc6 met verkoop en wellicht de klusjes in huis Groet uit het Zed topic )en ook een beetje regionaal den Haag)

MaeZtro
 
gezien de motorhistory en de aankoop huis perrikelen, werk je je langzaam weer op naar een ZX 9 ;) Suc6 met verkoop en wellicht de klusjes in huis Groet uit het Zed topic )en ook een beetje regionaal den Haag)

MaeZtro
langzaam aan moet het wagenpark inderdaad weer wat nieuwer gaan worden ;)
of het weer een ZX9 gaat worden weet ik echt nog niet, eerst maar eens kijken wat er nog op mijn pad komen gaat...
ik hoop dat ik van t voorjaar weer op een supersport kan stappen, ook al is het dan een oudje, maar ik ga nergens van uit, voor tzelfde geld rij ik nog gewoon een jaartje op m'n GSje...
misschien dat ik uiteindelijk wel weer op een Z uitkom, je weet het nooit! ;)
 
VEERRSSEE VISSSS.. VEEERRSSSEEE MAKREEEL.....

schopje voor dit ulta lekkere 400'tje..

te koop, te koop, veeerreeee snoesnoekie!

had ik al gezegd dat t een prijs van niks is?


t is ook nog een vraagprijs, uit betrouwbare bron... *O*

*O* *O* *O* *O* *O*
 
kan iemand die jongen verlossen van dit trouwe beestje?

Macreal is net een oma, rijdt heel rustig, alleen rechtuit en doet nooit gek.

succes met de verkoop! *O*
 
kan iemand die jongen verlossen van dit trouwe beestje?

Macreal is net een oma, rijdt heel rustig, alleen rechtuit en doet nooit gek.

succes met de verkoop! *O*
precies, niemand een winterfietsje nodig *D
gekke ding heeft 31KW, dus niet geschikt voor licht rbw....
 
het is de bedoeling dat je het topic omhoog schopt..........niet de grond intrapt :P


waar zijn mij nachtfoto's van deze motor? -O-
jouw nachtfoto's staan digitaal in boskoop en ik gok ook in leerdam ;)
en nog een keer in groot formaat in een kersen lijstje in boskoop :Y
 
Jammer dat hij boven mijn brikbudget ligt :+

Dan maar ff kickje *O*
 
wat is je brik budget? :+ tis een vraagprijs hea ;)

Maar ook vraagprijzen kunnen aan de hoge kant zitten :9 :P (voor mijn budget dan)

Denk niet dat dit fietsje serieus overprized is namelijk. Mits technische staat enigzins te doen is :Y

Zoek zelf iets tussen de 250 en hooguit 400 euro. Simpel winterbrik (met evt. een projecttoekomst als cafe-racer) zodat ik mijn eigen GSje eens op mijn gemak onder handen kan nemen van de winter. En zodat ik nog wel vervoer heb O-)
 
Laatst bewerkt:
Maar ook vraagprijzen kunnen aan de hoge kant zitten :9 :P (voor mijn budget dan)

Denk niet dat dit fietsje serieus overprized is namelijk. Mits technische staat enigzins te doen is :Y

Zoek zelf iets tussen de 250 en hooguit 400 euro. Simpel winterbrik (met evt. een projecttoekomst als cafe-racer) zodat ik mijn eigen GSje eens op mijn gemak onder handen kan nemen van de winter. En zodat ik nog wel vervoer heb O-)
nah, hij saat nu al een tijdje stil en kheb em dus ook al een tijdje niet aangekeken :X

maar hij begint wel enigzins in de weg te staan...

en i ben met dit soort prijzen altijd van mening: bieden onder de helft is "not done", daarboven valt er misschien wel te praten :P
 
nah, hij saat nu al een tijdje stil en kheb em dus ook al een tijdje niet aangekeken :X

maar hij begint wel enigzins in de weg te staan...

en i ben met dit soort prijzen altijd van mening: bieden onder de helft is "not done", daarboven valt er misschien wel te praten :P

Dat is ook mijn instelling, daarom vind ik het gezien mijn budget ook suf om er net boven te bieden. Veel meer kan ik toch niet bieden als arme student _O-
 
Dat is ook mijn instelling, daarom vind ik het gezien mijn budget ook suf om er net boven te bieden. Veel meer kan ik toch niet bieden als arme student _O-
mwah, hij hoeft niet perse weg... van t voorjaar zal er hopelijk ook wat meer animo voor zijn :X

en anders ga k er van de winter gewoon aan hobby-en als k ineens tijd over hou _O-
 
mwah, hij hoeft niet perse weg... van t voorjaar zal er hopelijk ook wat meer animo voor zijn :X

en anders ga k er van de winter gewoon aan hobby-en als k ineens tijd over hou _O-

Hou hem gewoon ff in gedachte... wie weet kan ik binnenkort wel bod doen als t meezit ;)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan