Kawasaki ZX-9R projectje

Froggy

MF veteraan
13 aug 2001
10.436
5
Noord-Limburg
Gister ben ik samen met mijn broer begonnen aan mijn Kawasaki.

Wat gaat er allemaal aan gebeuren :

We gaan de motor demonteren en het frame,velgen, achterbrug, etc, etc wil ik in een ander kleurtje laten poedercoaten.

Het kuipwerk neem ik zelf onder handen, ben voorbewerker/autospuiter.
Er komt een ander kleurstelling op maar hoofdzakelijk kawa-groen 8-)
Het groen van de 2007 ZX-10R, deze is wat feller groen als het groen dat er nu op zit.
Waarschijnlijk komt er ook een dure flip-flop kleur op.
Daar ben ik nog niet helemaal over uit

Stalenremleidingen wil ik er ook nog op hebben.
En alles wordt natuurlijk netjes schoongemaakt.

Ik heb er geen haast mee dus we doen alles lekker rustig aan.
Het moet natuurlijk wel goed gebeuren.
Ik hoop dat alles een beetje mee zit 8-)

Wat hebben we nodig :

Een ruime garage

IMG_4835.jpg


Wat gereedschap

IMG_4834.jpg


En wat warmte

IMG_4833.jpg
 
Laatst bewerkt:
ligt het aan mijn PC, of zijn bijna alle foto's slechts voor de helft zichtbaar? -O-
Nee, is bij mij ook.
Ligt aan de site waar de foto' s op staan.



De grotere foto' s pakt ie half daarom nu ff de kleine.
 
Laatst bewerkt:
Veel succes met je project, ik denk dat dat wel goed gaat komen ;)
Hey wat zie ik nu: een speciale kawa garage, met bij passende kawa groene muur ? :9 :P

* Topic toegevoegd aan favorieten
 
Normaal doe je zo iets met een motor die plat is gegaan... of met een tweede kuipset die je van de sloop haalt... maar zoiets... wow!
Ik zou zeggen maak vooral veel foto's van de originele delen voor ze gespoten worden zodat als je 'm ooit mocht gaan verkopen, je aan kunt tonen dat het geen schadefiets is geweest.
 
netjes hoor goed bezig , en ik heb je onder favorieten gezet , ik ga het volgen , ben zelf afgelopen winter ook aan de gang geweest, zoiets vindt ik altijd wel interessant. :}
 
Normaal doe je zo iets met een motor die plat is gegaan... of met een tweede kuipset die je van de sloop haalt... maar zoiets... wow!
Ik zou zeggen maak vooral veel foto's van de originele delen voor ze gespoten worden zodat als je 'm ooit mocht gaan verkopen, je aan kunt tonen dat het geen schadefiets is geweest.


hij heeft getuigen genoeg dat dat niet zo is _O-

suc6 :W
 
:) iedereen blij, voor jullie appeltje eitje om de mijne weer mooi te krijgen en ik een nieuwe zonder gesleep naar een spuiter met kans op kleurverschil.....
succes er mee.
:W
 
:) iedereen blij, voor jullie appeltje eitje om de mijne weer mooi te krijgen en ik een nieuwe zonder gesleep naar een spuiter met kans op kleurverschil.....
succes er mee.
:W


Seat-cover vandaag binnen gekregen en heb gelijk een poets-lap erbij :9 .
Beetje plamuren en hij is weer goed.
Is het zitje op de grond gevallen of zo ??
 
Seat-cover vandaag binnen gekregen en heb gelijk een poets-lap erbij :9 .
Beetje plamuren en hij is weer goed.
Is het zitje op de grond gevallen of zo ??

etos reist heel NL door ;) .......sigaretje roken kapje niet goed dicht en ...........zwiep.....in de berm..


succes er mee.. :W
 
Terug
Bovenaan Onderaan