Onderdelen voor ZX6r uit 1998-2002

tomos

MF'er
7 aug 2002
202
0
Alphen aan den Rijn
Prijzen aangepast

Omdat mij zx6r plaats gaat maken voor een SP1 gaan mijn onderdelen los de deur uit.

Heb foto's geupload, alleen nog geen mogelijkheid ze te resizen, vandaar enkel even linkjes naar de fotos.

Ik heb het volgende in de verkoop:
-Compleet RVS Vance & Hines uitlaat systeem met titanium S4 demper
-BMC luchtfilter
-Marvic magnesium velgen (voorzien van nieuw lagers, keerringen en poedercoating, met nog goede supercorsa pro's). Passen ook zonder probleem in een ZX7R of ZX9R
-Complete set professioneel wit gespoten racekuipen incl schadvrije tank, kuipen zijn aangepast voor straatgebruik en voorzien van verlichting. - 500 euro VASTE PRIJS

-Factory pro carburatie kit - 65 euro
FP.JPG

-Factory pro ontstekingsvervroeger - 20 euro
FP.JPG

Carburatiekit + ontstekingsvervroeger mogen als set weg voor 75 euro.

-Set LSL clipons 46mm met paarse buisjes - 40 euro
LSLpaars.JPG


-3 bakken vol met lagers, keerringen, pakkingen en divers ander materiaal, incl Aangepaste ontstekingsunit, toerenbegrenzer pas bij 15.000 en andere ontstekingscurve (is gebruikt in het ONK ss600) (ideaal als je racet met een zx6r)
Mag samen weg voor 100 euro
divZX6r1.JPG

divzx6r2.JPG

divzx6r3.JPG

divzx6r4.JPG



Staat er iets voor je bij, reageer dan of stuur een mailtje met je bod

Groeten, Thomas
 
Laatst bewerkt:
Hé Tomos,

Zou je mij een mailtje willen sturen met foto's en prijs omtrent de volgende onderdelen?

- Complete set professioneel wit gespoten racekuipen, kuipen zijn aangepast voor straatgebruik en voorzien van verlichting.
- Compleet RVS Vance & Hines uitlaat systeem met titanium S4 demper.
- BMC luchtfilter.


Laat het me even weten op: daniel@proactief.org ik heb namelijk nog een nieuwe set kuipen / uitlaat nodig. Luchtfilter is altijd leuk voor erbij *D


Groetjes :W
 
Ik denk dat 'ie het steuntje bij de topkuip bedoelt ;)


Ik heb je mail ontvangen en heb je er gelijk 1 teruggestuurd. Voor de kuipenset haak ik af. Dit is niet helemaal mijn smaak met die verlichting.
Ik ben nog wel in de 'race' voor het uitlaatsysteem 8-)

Ik zie je mail nog wel verschijnen :)


:W
 
Heb alleen de onderdelen die in de advertentie staan te koop!

Advertentie ge-update

Er moet toch wel iemand zijn hier die leuke spulletjes voor z'n zx6r zoekt!
Sta ook open voor biedingen
 
Terug
Bovenaan Onderaan