Hoevelaken---> KBH deel 12

Status
Niet open voor verdere reacties.

Blade

MF veteraan
15 sep 2003
63.478
5
Bunschoten-Spakenburg
Facebook
Deel 12 :]

full


mdmidden.gif


82_amersfoort.gif


Blijft het droog?


-------------------------------------------------------------------------------------------
Zaterdag 12 Januari 2008 1900u bij "Schep" (jaja, heet nu anders)Niet Mokken, Lekker Wokken

FUJI YAMA


Amersfoortsestraat 10
3821 GB Amersfoort

tel 033 2580218

*Ferdinand (FeRRdi)
*Ray (Motormouse)
*Robert (Robertobadjo)
*Edmond (Kato)
*Henrike (GirlR1100S)
*M3rcury + Karin
*Erik (104)
*SPutnick
*Anita (Fast'nSweet )
*Chris (Detox )
*Bauke (the_bladerunner)
*Laura (the_Greeneye)
*Tom (Ghostrider88 )
*1000ceecee
*The Beerhunter - ongeschikt :+ )
*Doorn
*Albèrt R1
*Sarina (onderkruipsel) moet ook mee naar de Eifel...


-------------------------------------------------------------------------------------------



-------------------------------------------------------------------------------------------

KBH - GOES OVER THE BORDER

full


Wanneer:
1 - 2 - 3 - 4 mei 2008 (1 mei is Hemelvaart)

Waarheen:
Eifel (D)

Deelnemers:
(geboekt en iedereen is verantwoordelijk voor eigen betalingen.)



* GirlR1100S
* Kato
* SPutnick
* Robertobadjo
* FeRRdi
* Motormouse
* DetoX
* Fast 'n Sweet
* Doorn
* One-Oh-Four
* the_bladerunner
* 1000ceecee




Let op je uitlaat(E-keur), ivm controles op geluid

------------------------------------------------------------------------------------------


Have fun *O*

filmpje: http://video.google.nl/videoplay?docid=3882150266068463691&hl=nl
nog een filmpje, deel 1 van 5:


Oude topics:
Hoevelaken 2004
Hoevelaken 2003
Hoevelaken
Hoevelaken 2004-2005
Hoevelaken 2006 - - - >KBH TB
Hoevelaken--->KBH deel 6
Hoevelaken---> KBH deel 7
Hoevelaken---> KBH deel 8
Hoevelaken ---> KBH deel 9
Hoevelaken---> KBH deel 10
the_bladerunner in "Hoevelaken ---> KBH deel 11"


moraal ridder intro van UDO :P

Post van U.D.O. in topic 'Hoevelaken 2004'


full




4xytxcx.jpg

4m13hio.jpg

4zu4zkk.jpg



full




Hier wat piccies van de KBH-rijders en rijdsters :Y (of hun fiets/huisdier/whatever) :+


Albèrt R1
YYYY5855small.jpg


DEE-MAN
full


Doorn
Foto-EETY8YLE.jpg


Fast 'n Sweet & DeToX
full


FeRRdi
helm1.jpg


Ghostrider88
full



girlR1100S
full


homie
4v51jc6.jpg


JeroenMeloen
full


joegst
full


Kato
FunRide.jpg


Lokkie
dsc03356paint50ue7.jpg


M3rcury
d59b97b519720de2722c7e29a9599fcc


Motormouse
PICT00010-1.jpg


onderkruipsel
full


One-Oh-Four
DSC_5879b.jpg


PogoStick
2002396112845523687_rs.jpg


R'eendje
full


robertobadjo
2007%5C05%5C19%5Cbikepics-903221-full.jpg


schoenveter
cbr600fh4.jpg


SPutnick
52.jpg


TerrasRacer
2.JPG


the_bladerunner
d360c99716ec9d8bd7d8f1f02505bac2


the_greeneye
full


ZX9-mace
full


1000ceecee
SA701714.jpg




Als je ook met je foto in de OP wil, meld het dan even :Y



Meer pics volgen nog :Y
 
Laatst bewerkt:
zo ik ben ook van de partij.

jammer dat de moto niet starte maar ghostrider heeft mij zeer goed geholpen. voor 65 euro per uur helpt hij jullie ook _O- O-) :+

nieuwe accu gekregen en ook maar ff druppellader gekocht. nog 2 weken en dan de grote beurt en dan ergens warm wegzetten (garage van bauke??? :? :+ O-) )
 
Laatst bewerkt:
middag :W

[me="Ghostrider88"]heeft zn nieuwe bandje dr om eindelijk *O* *O* *O* [/me]
Alleen ff rustig aan inrijden :Y


[me="Ghostrider88"]zal deze week ook ff een nieuwe foto maken voor in de OP :Y [/me]
die er nu in staat is een beetje veroudert :Y
 
Laatst bewerkt:
Middag :W in het nieuwe deeltje





@ Kato

Das een mooie tas. Ben nu gewoon aan het rond kijken wat er allemaal te krijgen is. Op de motorbeurs opzoek gaan, en als ik dan niks vind ga ik via internet wel wat bestellen. Of even langs me vrienden in Nijmegen, Termaat
 
Laatst bewerkt:
vandaag ook over het klaverblad geknalt :-D

met n ford focus 1.8tdi.... was n nieuwe leaseauto aan het uitzoeken voor mn zus ;)

mn gixxer staat in de garage, dikke laag siliconen erover :P

kut pekel ;(

toch nog aardig wat motoren zien rijden vandaag waaronder n triumph speed triple *D
 
full


En jawel.... ook ik heb het nieuwe deeltje weer gevonden. :Y

Vanmiddag zijn we effe bij de Bruut wezen kijken.... ze was gedeeltelijk opgebouwd maar moet eerst nog terug naar de winkel om haar verder op te maken.
Eerste indruk.... :9~

Verder valt er nog niks te melden over 'n mogelijke slaapplek voor 1000cc.... maar mocht dit lukken is het overigens de laatste aktie welke wij hierin ondernemen. :Y
De groep staat dan op 12 en da's méér dan genoeg om mee door de Eifel te sturen zonder elkaar nu al kwijt te raken. :X

Overigens had FeRRdi al eens naar mij geroepen dat het wellicht een leuk idee is om voortijdig 'n soort kennismaking te houden. Dit zou dan bv. 'n wok-avondje kunnen zijn bij Wokrestaurant "SCHEP maar OP" *D
Laat jullie gedachten er maar 'ns over gaan... ik vond het in ieder geval een heldere ingeving van FeRRdi. :Y
En... we hebben wéér 'ns wat te doen deze winter.... :P

Maar goed... zodra er bevestiging komt wat betreft slaapplek laten wij dat weten en zal ook 1000cc de mail van ons ontvangen. *D

Fijne avond.... wij gaan lekker eten, want Girl heeft wéér een geweldige Thaise salade voor ons weten te maken, deze keer mét biefstukreepjes..... YUMMIE!!!! :9~

:W

 
Laatst bewerkt:
[afbeelding]

En jawel.... ook ik heb het nieuwe deeltje weer gevonden. :Y

Vanmiddag zijn we effe bij de Bruut wezen kijken.... ze was gedeeltelijk opgebouwd maar moet eerst nog terug naar de winkel om haar verder op te maken.
Eerste indruk.... :9~

Verder valt er nog niks te melden over 'n mogelijke slaapplek voor 1000cc.... maar mocht dit lukken is het overigens de laatste aktie welke wij hierin ondernemen. :Y
De groep staat dan op 12 en da's méér dan genoeg om mee door de Eifel te sturen zonder elkaar nu al kwijt te raken. :X

Overigens had FeRRdi al eens naar mij geroepen dat het wellicht een leuk idee is om voortijdig 'n soort kennismaking te houden. Dit zou dan bv. 'n wok-avondje kunnen zijn bij Wokrestaurant "SCHEP maar OP" *D
Laat jullie gedachten er maar 'ns over gaan... ik vond het in ieder geval een heldere ingeving van FeRRdi. :Y
En... we hebben wéér 'ns wat te doen deze winter.... :P

Maar goed... zodra er bevestiging komt wat betreft slaapplek laten wij dat weten en zal ook 1000cc de mail van ons ontvangen. *D

Fijne avond.... wij gaan lekker eten, want Girl heeft wéér een geweldige Thaise salade voor ons weten te maken, deze keer mét biefstukreepjes..... YUMMIE!!!! :9~

:W


:W eet smakelijk dan alvast.
ik heb net een ovenheerlijk beenhammetje in honing whiskey saus gegeten YUMMIE YUMMIE!!!!

voor wat betreft een kennismakingsetentje vind ik een prima plan van ferrdi. We zouden nog eens een keer BBQ'en bij de schep, maar wokken kan natuurlijk ook *D
 
ik ben voor een avondje lekker eten bij de schep *O*

is wel zo leuk.. :Y



:^








@FeRRdi: kun jij eens uitpluien hoe het tegenwoordig zit met de eisen die aan uitlaten gesteld worden door onze oosterburen?
Voorheen was het: geen E-keur...boete of naar huis. Heb ergens gelezen dat dat nu niet meer het geval is maar dat een dB-killer voldoende is...
 
hey bauke.

tegenwoordig heb je gewoon een e-keur demper nodig met DB-killer. anders krijg je een bekeuring van een paar tientjes en moet je blijven staan.

file rijden mag daar ook niet volgens mij. lekker tussen de auto's door. weet niet of jij een e-keur heb en/of db-killer anders wordt het een standaard pijp erop zetten. (heb ik eventueel nog wel voor je)

en natuurlijk 200+ rijden op de autobahn :+
 
hey bauke.

tegenwoordig heb je gewoon een e-keur demper nodig met DB-killer. anders krijg je een bekeuring van een paar tientjes en moet je blijven staan.

file rijden mag daar ook niet volgens mij. lekker tussen de auto's door. weet niet of jij een e-keur heb en/of db-killer anders wordt het een standaard pijp erop zetten. (heb ik eventueel nog wel voor je)

en natuurlijk 200+ rijden op de autobahn :+



Was voorheen inderdaad zo, maar nu?...heb hier nog een dempertje(carbon) met E-keur liggen die we hebben aangepast zoadt hij op m'n Blade past :P
 
@FeRRdi: kun jij eens uitpluien hoe het tegenwoordig zit met de eisen die aan uitlaten gesteld worden door onze oosterburen?
Voorheen was het: geen E-keur...boete of naar huis. Heb ergens gelezen dat dat nu niet meer het geval is maar dat een dB-killer voldoende is...
Als ik me niet vergis checken ze of je uitlaat een E keur heeft. Als je dan de DB-killer eruit sloopt heb je een probleem. Gewoon een E-keur demper erop met een DB-killer erin. Als je dit niet hebt, krijg je een prent en kun je met de bezemwagen terug naar de grens.
 
Als ik me niet vergis checken ze of je uitlaat een E keur heeft. Als je dan de DB-killer eruit sloopt heb je een probleem. Gewoon een E-keur demper erop met een DB-killer erin. Als je dit niet hebt, krijg je een prent en kun je met de bezemwagen terug naar de grens.



Was inderdaad zo maar hoorde dat regels versoepeld zouden zijn :?

Maar zoals al gezegd; ik heb hier een E-keur demper liggen die past :Y
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan