Blik op de weg II

Ik kijk het liefst naar

  • Wegmisbruikers

    Stemmen: 120 13,1%
  • Blik op de weg

    Stemmen: 718 78,1%
  • Geen van beide

    Stemmen: 81 8,8%

  • Totaal aantal stemmers
    919
Status
Niet open voor verdere reacties.
ik moet wel naar blik op de weg kijken, de zender waar wegmisbruikers op komt verschijnt niet op mijn tv :)
 
Ik vind Wegmisbruikers leuk om te zien. Zolang die grootste eikel van deze aardkloot maar niet in beeld verschijnt (Spee) en Andre zijn commentaar bij zich houdt... Helaas is dat onwaarschijnlijk -O-
 
Blik op de Weg kijk ik altijd, Wegmisbruikers soms. Ik vind Wegmisbruikers ook nog wel aardig, alleen die zwaar irritante Spee en dat zinloze commentaar van Andre. Plus dat ze daar ongeveer 100 rijbewijzen per aflevering invorderen en dat heb ik onderhand ook wel gezien

Blik op de weg zit genoeg variatie in, goeie presentator. Enige nadeel....het duurt maar een half uurtje
 
Laatst bewerkt:
Ik vind Wegmisbruikers leuk om te zien. Zolang die grootste eikel van deze aardkloot maar niet in beeld verschijnt (Spee) en Andre zijn commentaar bij zich houdt... Helaas is dat onwaarschijnlijk -O-

Derhalve NIET leuk om te kijken,..

Daarbij herhalen ze opname's / uitzendingen van oa. blik op de weg van JAAAAREN terug!!

Ik haat haat haat haat die Andre,..........opzouten,...ga wat anders doen en neem die stijve moraalridder fijn mee,.....

waarom volgen ze die Andre niet een keer een weekje,....eens kijken hoe schandalig te hard (is al bij +2 kmph volgens hem) hij dan rijdt,...
 
ik vond blik op de weg altijd leuk maar daar wordt tegenwoordig zoveel geluld dat ik er niet veel meer aan vind. En wegmisbruikers is leuk om te zien alleen jammer dat die spee er elke keer met z'n @#$ kop tussendoor komt.
 
De praatpaal van blikopdeweg vind ik een verspilling van de tijd. Programma duurt al slechts een half uurtje.. ook jammer.

Wegmisbruikers vind ik 'amerikaanser'. Wordt te veel (overdreven) sensatie in verwerkt. Maar wegmisbruikers heeft tenminste een fatsoenlijke duur van een uur.

Voor beide programma's vind ik dat er veel te veel herhaald wordt....

Toch zijn ze beide de moeite waard om te kijken. Vooral wanneer de echte asocialen zich laten zien :)
 
Blik op de weg is zeker weten het betere programma. Goede items, goede uitleg en de gesprekken met bestuurders achteraf bij hen thuis zijn vaak goed om te zien en geven meer inzicht in het gedrag van bestuurders.

Wegmisbruikers heeft wat 'spectaculairdere' items, maar het commentaar is zo tendentieus en subjectief dat ik me daar al heel erg snel aan irriteer. En dan ook die duffe gesprekjes met Koosje over dingen die we allemaal al lang weten...

Ik kijk ze beide, maar BodW is definitely the better show.
 
Blik op de weg zijn herhalingen, niet boeiend.
Wegmisbruikers duurt twee keer zo lang.

En dat RBW-en worden ingenomen: beetje leedvermaak en dus leuk om naar te kijken.

En daarbij vind ik Spee als één van de weinige ambtenaren normaal overkomen.
 
Ik vind het altijd wel knap hoe ze het bij Wegmisbruikers voor elkaar krijgen om een 'onschuldige' hardrijder over te laten komen als een crimineel van de bovenste plank! Alsof er dagelijks mensen gedood worden door mensen die moedwillig met 150 km/h over de snelweg rijden..
 
Ik vind het altijd wel knap hoe ze het bij Wegmisbruikers voor elkaar krijgen om een 'onschuldige' hardrijder over te laten komen als een crimineel van de bovenste plank! Alsof er dagelijks mensen gedood worden door mensen die moedwillig met 150 km/h over de snelweg rijden..

idd ja, als ze in wegmisbruikers nou eens grootscheepse alchol/fiets verlichting/scooter controles en eens wat andere gevaarlijke dingen laten zien ipv alleen snelheidsovertredingen en mobiel bellen dan zou de kwaliteit al een stuk omhoog gaan.

maja, aangezien het een SBS programma is zal dat wel niet gebeuren :+
 
De praatpaal van blikopdeweg vind ik een verspilling van de tijd. Programma duurt al slechts een half uurtje.. ook jammer.

Wegmisbruikers vind ik 'amerikaanser'. Wordt te veel (overdreven) sensatie in verwerkt. Maar wegmisbruikers heeft tenminste een fatsoenlijke duur van een uur.

Voor beide programma's vind ik dat er veel te veel herhaald wordt....

Toch zijn ze beide de moeite waard om te kijken. Vooral wanneer de echte asocialen zich laten zien :)


is van die tijd de reclame al afgehaald? ik heb nooit het idee dat het een uur duurt maar veel korter.
 
is van die tijd de reclame al afgehaald? ik heb nooit het idee dat het een uur duurt maar veel korter.
Sans reclame is het ongeveer 40-42 minuten. Da's nog steeds langer dan BodW, wat ik jammer vind.
Kwalitatief is BodW een stuk beter, en geeft veel meer extra informatie waar je... :o WAT VAN KAN LEREN :o
Vies he? entertainment met educatie mengen.
 
Verschil is alleen, bij Wegmisbruikers zie je ook veel actie, er worden veel overtredingen laten zien en het zijn geen superlange stukjes. Nadeel hierbij wel is dat die eikelige krullenbol zo vaak in beeld komt en dat je zijn nutteloze en overdreven commentaar er ook steeds bij hoort....

Nadeel van Blik op de Weg is dat er soms hele stukken tussendoor komen over bijvoorbeeld slechtziendheid of het blikveld van vrachtwagens ofzo, en daar zit ik dan minder op te wachten.

Conclusie: ik kijk beiden :z
 
blik op de weg vind ik sinds ze geen nieuw beeldmateriaal meer krijgen, maar een beetje zwakjes. Teveel gelul en te weinig beeldmateriaal.

tegenwoordig kijk ik dus wegmisbruikers
 
blik op de weg vind ik sinds ze geen nieuw beeldmateriaal meer krijgen, maar een beetje zwakjes. Teveel gelul en te weinig beeldmateriaal.

tegenwoordig kijk ik dus wegmisbruikers


Dank je wel, vriend
full
 
altijd handig, zo'n ondertitel ;)

Maar ondanks de inhoud van zijn verhaal, vind ik echt dat hij normaal praat. Niet van dat politieke gelul, met rare zinnen. Dat hoor ik van andere (hoge) ambtenaren echt te weinig.

En daarbij is hij een volle meter langer dan de kleine pluizebol en heb ik nog altijd die foto's die hier stonden op mijn netvlies als ik ze weer een praatje zie maken...
 
blik op de weg vind ik sinds ze geen nieuw beeldmateriaal meer krijgen, maar een beetje zwakjes. Teveel gelul en te weinig beeldmateriaal.

tegenwoordig kijk ik dus wegmisbruikers

BODW is tenmiste objectief, educatief etc. En nieuw beeldmateriaal? Ach...

Bij Wegmisbruikers krijg je aan de lopende band 50+ per uur overtredingen te zien waarbij rijbewijzen worden ingetrokken, meer zie je ook niet. Is dat dan zo spannend?
 
Het conflict tussen Blik op De Weg en Spee is inmiddels toch opgelost waardoor ze gewoon weer plaatjes mogen schieten?

Geef mij BODW, die mensen zijn veel redelijker. Kan me van wegmisbruikers nog een uitzending herrineren waar er een 2 baans afrit was naar een andere snelweg met een mooie bocht erin. Op de linkerbaan reden een aantal auto's en op de rechterbaan kwamen een aantal motorrijders aan die die bocht mooi wilden nemen. Ze hielden zich gewoon netjes aan de snelheid maar werden aan de kant gezet wegens rechtsinhalen. Dat is dus zo sensatiegericht, want was is er nou leuker dan motorrijdertje pesten? Die auto's bleven onnodig linksrijden en komen er zonder straf mee weg. :r

Zoals al eerder gezegd, Spee en die krullenbol weg en Wegmisbruikers is al een stuk beter. Maar BODW blijf ik toch de beste vinden :}
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan