Kawasaki ZX6R ''top conditie''

kalbo

MF'er
28 mei 2007
77
0
madurodam
Deze motor verkeerd in goede staat onderhoudsboekjes aanwezig.

En de km stand is laag de motor heeft ongeveer 17dkm gelopen de motor rijd echt als nieuw.

Er zit ook 'DATATEC' op de motor dus dat wil zeggen dat je motor via gps te traceren is dit ivm diefstal.

De motor wordt geleverd met een micron uitlaat deze heeft een mooi geluid niet te hard maar ook niet orgineel.

Bouwjaar 2001


de locatie waar de motor staat is arnhem waar ik werk daar heb ik hem in de loods staan als uw interesse heeft kan ik hem wel mee brengen naar locatie rijssen.

dit is mijn nummer 0646546803

vraagprijs €4750









 
haha ja lekker belangrijk.
maar goed wij moeten wel het vuile werk op knappen dus aub bespaar me je belastinggeld.
 
mmm wel leuk fietsje ..
deze is toch 25 kw mogelijk ?
(nog anderhalf jaar :( )
heb gister me sm verkocht :O dus ben rustig aan het kijken voor een andere fiets.
ik woon zelf ook in arnhem,een kijkje nemen kan geen kwaad.
alleen is die net boven mijn budget.
Ben benieuwd wat er nog vanaf kan.

complete onderhouds histotie aanwezig?
banden"?
ketting tandwielen?
kleppen gesteld?
Beurt gehad?

mail me maar aub .. aeroxboy1987@hotmail.com
 
onderhoudshistorie is aanwezig
ketting is goed en tandwielen ook
voorband is goed
achteband is een supercorsa dus niet ideaal voor nat wegdek maar op droogwegdek super.
 
mmm wel leuk fietsje ..
deze is toch 25 kw mogelijk ?
(nog anderhalf jaar :( )
heb gister me sm verkocht :O dus ben rustig aan het kijken voor een andere fiets.
ik woon zelf ook in arnhem,een kijkje nemen kan geen kwaad.
alleen is die net boven mijn budget.
Ben benieuwd wat er nog vanaf kan.

complete onderhouds histotie aanwezig?
banden"?
ketting tandwielen?
kleppen gesteld?
Beurt gehad?

mail me maar aub .. aeroxboy1987@hotmail.com


ik heb je een email gestuurd
 
Haha Datatec dat het via GPS te traceren is....

Meestal vantoepassing bij brommers:
Sinds drie jaar is het mogelijk u nieuwe bromfiets te laten 'taggen'. Dat betekent dat u bromfiets wordt voorzien van een unieke code die staat gebonden aan u persoonlijke gegevens. Dus wanneer iemand wordt staande gehouden bij een politiecontrole en zij scannen de bromfiets, kloppen deze gegevens niet met de persoonlijke gegevens van de berijder, is er iets aan de hand en wordt men als verdacht beschouwd. Tevens worden alle kuiponderdelen voorzien van een zichtbare ID-code waardoor de bromfiets helemaal niet meer aantrekkelijk is voor onderdelen (zoals kappen) verkoop.

Maar 9 van de 10x had politie nooit z'n scanner bij zich!
 
hey kalbo
is de motor nog te koop?
waar kom je vandaan? in woon in de regio van den bosch en als het in een straal van 40 km is heb ik wel interresse :9~
 
en de groeten uit schaarsbergen.
ik zit in mijn proeftijd vanwege verkeersovertreding dus is het verstandig om hem gewoon af te splitsen.
 
En nog ff een schop voor deze mooie bike

En natuurlijk een te gek 2008

Latezzzz
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan