Honda CB1000R

Status
Niet open voor verdere reacties.

leike83

MF'er
11 dec 2006
45
0
Venlo
Wie kan mij vertellen wanneer deze motor verkrijgbaar is?

Vind het model super maar wil hem eens bekijken. Is er binnenkort geen beurs waar deze te zien is? Ga wel in januarie naar de auto en motor show in brussel.
 
Wie kan mij vertellen wanneer deze motor verkrijgbaar is?

Vind het model super maar wil hem eens bekijken. Is er binnenkort geen beurs waar deze te zien is? Ga wel in januarie naar de auto en motor show in brussel.

ik vroeg het bij een honda dealer en die had het over medio Juni '08.

full
 
Laatst bewerkt:
Wie kan mij vertellen wanneer deze motor verkrijgbaar is?

Vind het model super maar wil hem eens bekijken. Is er binnenkort geen beurs waar deze te zien is? Ga wel in januarie naar de auto en motor show in brussel.


Je weet welke consequenties het heeft door dit topic te openen he ? })
 
niks! maar als ts heb je wel een bepaalde verantwoordelijkheid op je genomen. :Y ;)

Vanaf nu is dit dus het CB1000R topic . . . .. ben ook benieuwd naar de eerste 'real live' piccies van de eerste bezitters. Zal zelf niet overgaan tot aanschaf maar vind dit wel een gave fiets, tenslotte een Honda hart :P
 
Vanaf nu is dit dus het CB1000R topic . . . .. ben ook benieuwd naar de eerste 'real live' piccies van de eerste bezitters. Zal zelf niet overgaan tot aanschaf maar vind dit wel een gave fiets, tenslotte een Honda hart :P




full
 
Kijk, met de CB1000R is de eerste kandidaat in beeld als mijn FZ1 ooit gaat vervelen (en dat is in 2009). Lijkt me een mooi rijtje: Kawa Z1000 - Yamaha FZ1 - Honda CB1000R. En nu nog een Suz, maar dan niet de afgrijselijk lelijke B-King.
 
ook ik wacht om deze prachtige :9~ cb 1000 r in het echt te zien ,

dat zal wel op de beurs in utrecht zijn binnekort *D

ff kijken wat de prijs is??

endan proefritje, evenzoals de benelli tnt.



wat maken ze moterrijden toch mooi tegenwoordig he ;) :)

:W :W
 
As liefhebber van Naked bikes kan ik hier wel aan wennen. ;) :9~ Persoonlijk zou ik wel onmiddelijk het uitlaatsysteem wijzigen. :Y :Y Da vink nie zo mooi. :r

Iemand enig idee over de specificaties en een evt prijs? :X Mischien mijn CB 1300 eens meenemen naar de dealer om erover te praten............... :]

:W :W
 
Kijk, met de CB1000R is de eerste kandidaat in beeld als mijn FZ1 ooit gaat vervelen (en dat is in 2009). Lijkt me een mooi rijtje: Kawa Z1000 - Yamaha FZ1 - Honda CB1000R. En nu nog een Suz, maar dan niet de afgrijselijk lelijke B-King.

Idd, mooie volgorde maar waarom dan wachten tot 2009?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan