Nieuwe RS5 uitlaat Yoshimura Carbon ZX6R/RR 2005/2006

Liane

Die hard MF'er
27 jan 2006
408
0
woerden
Te koop aangeboden

Nieuw in doos:

Yoshimura RS5 Carbon demper voor Kawasaki ZX6R/RR uit 2005/2006.

Vraagprijs €450,-


Voor foto's moet je even op Marktplaats kijken,hier lukt het me niet een foto te plaatsen.
 
Rotschop en de foto's ;)

rs51mu4.jpg

rs52hu4.jpg


:W
 
denk dat we er allemaal aanmoeten!!
Zeker in buitenland!


Ach kom, niet zo bang he!! Bewaar je toch je originele voor Duitsland? Of kan er geen gaatje in geboord worden waardoor je uiteindelijk er toch een killertje in kan schroeven?
 
:W

Heb EJ al een mail gestuurd. Superduke gaat eruit. En kans bestaat dat er een zwarte ZX6R komt. Dusse..... heb wel tzt allicht interesse in de uitlaat. Zie alleen dat er geen E keur op zit. Dat is serieus vervelend ivm circuitdagen. Maar goed,moeten eerst maar ff de verkoop van de Superduke afwachten.
 
ziet er zeer gelikt uit
echt niet mogelijk om db killertje te monteren ?
ben vrij handig maar het moet te doen zijn he , liefst zonder al te veel af te breken :-)
 
supermooie demper ;)

ik wil hem zelf ook maar twijfel nog wel omdat die geen ekeur heeft.. of je moet het erin laten laseren.

en met me huidige leovincie zit ik goed, alleen vind ik de looks van de yoshi weer zo :9~ :9~
 
Luitjes, ding is nieuw in doos en kost normaliter ruim 700 euro. Dussem.... 400/450 lijkt me een prima prijs.
 
zal jullie even uit de droom helpen ik heb dezelfde demper en er is gewoon een db killer van yoshimura te koop en idd nieuw is hij 730 dus dit lijkt me een goede prijs

Succes met de verkoop
 
Bij Optitune in de online shop kun je een db killer halen voor de RS5. www.optitune.nl -> uitlaten 0> Yoshimura -> DB killer RS5. Succes.
 
ZX666 bedankt voor het geluidsfragment,mooie motor btw :)

V-Ray bedankt voor je tips betreffende de DB-killer,weet ik waar ik m voor mezelf kan halen.

En succes met de verkoop van je Superduke,kom een keer een proefritje op mijn black beauty maken,dan ben je zeker om. ;)
 
Laatst bewerkt:
Goed geregeld nog!

Nu gauw van de opbrengst een paar circuitdaagjes boeken. 21 April bijvoorbeeld, dan is de Kawa Day op Zolder. Makkelijk te bereiken circuit, makkelijk circuit en onder begeleiding. :] Neem je Ernst Jan ook mee? Wordt gezellig!
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan