FAZER rijders........... vertel het hier! Deel 6

Help FaToPi een belangrijke beslissing maken!!

  • Een FZ1 zwart

    Stemmen: 14 17,9%
  • Een FZ1 wit

    Stemmen: 3 3,8%
  • Een FZ1 zilver metalic

    Stemmen: 3 3,8%
  • Een FZ1 Fazer donker grijs

    Stemmen: 6 7,7%
  • Een FZ1 Fazer lava rood

    Stemmen: 11 14,1%
  • Een FZ1 Fazer oceaan blauw

    Stemmen: 25 32,1%
  • Gewoon een zwarte!

    Stemmen: 7 9,0%
  • waar gaat dit over??

    Stemmen: 9 11,5%

  • Totaal aantal stemmers
    78
Status
Niet open voor verdere reacties.

keen

MF veteraan
14 dec 2004
7.455
0
Niet jij. Wel anderen. Wat is het verschil tussen rijden op een Naked en een kuipfiets?
En die kleur. Tja... Mevrouw Fatopi en Fatopi junior hebben ook wat in de melk te brokkelen. Dus die bepalen de kleur :+

Ik heb dat hele verhaal gelezen. Zit ook mee te lezen op het FZ1 topic.
De Fazer 2007 heeft dat probleem nietGebruiksdoel is puur recreatief. En smaak. Tja..Hmm.. Ik moet een proefritje maken op een FZ1 naked? Jij hebt nu 3 motoren?
Dan heb ik een betere reden dan Damted... Zeg maar wanneer ik langs kan komen _O-:9~~

:)

Edit: Iedereen graag de poll invoeren :P
 
Laatst bewerkt:
@Keen : gaat hard he.

Ik ga mss ook een blauw helm Schuberth S1 Limited Blue 524569 bij Motozoom kopen.
Wie heeft die ook, wat is jou ervaring.
Ik heb nu Nolan maat X, wat is de vertaling naar 52, 54, 56 ....
 
@Keen : gaat hard he.

Ik ga mss ook een blauw helm Schuberth S1 Limited Blue 524569 bij Motozoom kopen.
Wie heeft die ook, wat is jou ervaring.
Ik heb nu Nolan maat X, wat is de vertaling naar 52, 54, 56 ....

Heb de C2 en bevalt kwa geluid goed..
En kwa maatvoering zal je toch echt moeten gaan passen voor je wat koopt
 
@Keen : gaat hard he.

Ik ga mss ook een blauw helm Schuberth S1 Limited Blue 524569 bij Motozoom kopen.
Wie heeft die ook, wat is jou ervaring.
Ik heb nu Nolan maat X, wat is de vertaling naar 52, 54, 56 ....
http://www.schuberth.de/index.php?id=90&L=1

Head size in cm/SCHUBERTH helmet sizes/Alpha helmet sizes

52 to 53 52/53 XS

54 to 55 54/55 S

56 to 57 56/57 M

58 to 59 58/59 L

60 to 61 60/61 XL

62 to 63 62/63 XXL

Maar zoals Fatopi aangeeft........ik zal lekker gaan passen.

ik heb de S1 ook tijdelijk gehad. op dit moment een shark rsf2.
Toen de S1 gekocht omdat die als 1 van de weinig goed beviel.
maar als ik hem langer ophad merkte ik dat hij ging drukken op me voorhoofd -O- -O-
.......ik kon hem gelukkig terugbrengen *O*
 
Laatst bewerkt:
[me="Grandia"]meldt zich ook weer[/me]

Mijn Shiver heb ik al weer plat gelegd '( , dus voorlopig rij ik weer rond op de Fazer. Ik heb ondertussen wel concurrentie, want mevrouw Grandia is inmiddels ook in het bezit van haar A-tje, "dus nu is'tie van mij". Van het voorjaar komt mijn nieuwe Shiver en tot die tijd zal ik toch niet veel rijden.

Wat is het verschil tussen rijden op een Naked en een kuipfiets?
En die kleur. Tja... Mevrouw Fatopi en Fatopi junior hebben ook wat in de melk te brokkelen. Dus die bepalen de kleur :+

Het is mij erg tegen gevallen hoeveel wind je vangt zonder kuip. Met name op stukken snelweg is dat echt even wennen en miste ik de kuip wel. Verder vind ik naked mooier, maar als je daar al aan twijfelt, moet je zeker de Fazer nemen.
 
Bedankt voor de helm tip ... idd passen.
Morgen maar vragen of pinlock nodig is.
voor de s1 niet.....die heeft al een laagje erop zitten :)

werkt prima.............ik hoor alleen dat die af en toe wel is kapot gaat.
 
:W en hier ook weer present

maarre; mag ik weer gewoon als Ster door het leven ipv mevrouw Motorgek ?
 
Bedankt voor de helm tip ... idd passen.
Morgen maar vragen of pinlock nodig is.

Mag ik nog een tip geven Blue Fazerin?

Als het mogelijk is zou ik vragen of je mag proefrijden met de helm, dat mag wel bij de meeste zaken en weet je gelijk wat de helm onder het rijden doet (maakt hij herrie, gaat hij niet liften?)

Ik koop geen helm meer zonder proefrijden.
 
voor de s1 niet.....die heeft al een laagje erop zitten :)

werkt prima.............ik hoor alleen dat die af en toe wel is kapot gaat.

Dat laagje vind ik bagger bij Schuberth. Gelukkig is er sindskort ook een pinlock te koop voor Schuberth *O*
 
Gedaan :P

@FaToPi: 2006 model ook geen probleem.
Ik heb de gaskleppen gesynchroniseerd, en sinds dien is de gasrespons een stuk beter.
Alleen bij extreem gebruik merk je hier iets van bv op circuit.
rond de 7500 rpm heeft hij wat last van aan/uit reacties.
Gewoon proberen...... :+ :+

Ik heb gelezen dat alle ellende waar o.a. vindtieleuk last van had er bij model Fazer 2007 uitgehaald is dus dat moet geen probleem zijn.
Aan de andere kant. Extreem gebruik zal je bij mij weinig zien
 
Mag ik nog een tip geven Blue Fazerin?

Als het mogelijk is zou ik vragen of je mag proefrijden met de helm, dat mag wel bij de meeste zaken en weet je gelijk wat de helm onder het rijden doet (maakt hij herrie, gaat hij niet liften?)

Ik koop geen helm meer zonder proefrijden.
Tuulijk, alle tips is welkom.
Bij Harry Meijer in Badhoevedorp, Kalsbeek in Zwolle heb ik proef gereden. Bij Motozoom zei die dame dat ik moet betalen en binnen 24 uur kan retourneren.
Eigenlijk bevalt die Nolan X-lite mij goed, behalve dat die niet zo jong meer is en de pinlock moet een echte zijn.
Die Schubert wil ik voor de zonne vizier als je in een tunnel ga. Mijn nieuwe mee kleurende glazen valt tegen met Hollands zon. Misschien met buitenlandse zon dat het goed doet ?
 
gestemd :)

Mijn motor heeft zoals volgens mij zo'n beetje elke yamaha een slecht contactslot, hij is al een hele tijd moeilijk van stuurslot te krijgen of op contact te zetten.
Kun je via yamaha een nieuw slot bestellen die met dezelfde sleutel die ik nu heb werkt?(zal dan wel prijzig zijn...) Ik heb namenlijk geen zin om voor voor het contact een andere sleutel te hebben dan de tank/buddy.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan