Pak verstellen/vermaken

Aniki

MF veteraan
1 okt 2002
4.962
1
Leiden
aangezien ik een damespak gekocht heb, zit ie toch wat te ruim om de heupen. nu is me verteld dat dit goed te verhelpen is mits goed gedaan natuurlijk...

ik woon zelf in Alkmaar, waar in de buurt zit een zaak waar ik dit kan laten doen en wat gaat me dat kosten ongeveer?

dank :P
 
MJK in oudenbosch mischien? zij maken ook complete motor-pakken op maat. zal wel een dure aangelegenheid worden!
 
hier in twente weet ik wel wat adresjes, maar daar hebbie weinig an.
je kan ook naar een kleermaker gaan, of een schoenmaker, je kan het altijd vragen het scheelt vast veel geld.
 
Volgens mij zit in Volendam een bedrijf dat de buitenkleding voor de Politie Amsterdam-Amstelland maakt.
Daar hoef je je nix van aan te trekken, ;) maar die kunnen je pak misschien verbouwen, ik zal er asap een adres/telefoonnummer bij zoeken.
 
hallo,...ik werk op een verstel atelier en we doen ook soms leren kleding,....in principe is alles mogelijk , maar het is bij ons niet echt goedkoop,......

ik zou als ik jou was gewoon wat kleermakers/kledingreparaties bellen en dan als je langs gaat van te voren een prijs afspreken,....zodat je niet voor een verrassing komt te staan,.....

veel succes met zoeken,.....en vergeet niet dat als je alleen de heupen in laat nemen dat er dan een verloop komt van de oude naad naar de nieuwe naad en dat de naad dan dus niet meer waterdicht is,.......maar dat moet je dan maar vragen of hun er iets achter plakkken zodat het toch nog een beetje waterdicht blijft,......
 
hallo,...ik werk op een verstel atelier en we doen ook soms leren kleding,....in principe is alles mogelijk , maar het is bij ons niet echt goedkoop,......

ik zou als ik jou was gewoon wat kleermakers/kledingreparaties bellen en dan als je langs gaat van te voren een prijs afspreken,....zodat je niet voor een verrassing komt te staan,.....

veel succes met zoeken,.....en vergeet niet dat als je alleen de heupen in laat nemen dat er dan een verloop komt van de oude naad naar de nieuwe naad en dat de naad dan dus niet meer waterdicht is,.......maar dat moet je dan maar vragen of hun er iets achter plakkken zodat het toch nog een beetje waterdicht blijft,......

wat moet zoiets dan kosten? ik heb namelijk totaal geen idee wat me hiervoor aangerekend kan worden :?
 
Wij hanteren met dit soort dingen een uurprijs,.....dus dan ligt het aan het aantal minuten wat er voor zoiets als dit gerekend wordt,.......onze uurprijs in Den Haag is 35 euro,.....ik denk dat je met het vermaken van een motorpak ongeveer ( alleen de heupen ) twee of twee en een half uur bezig bent. dus de kosten zullen bij ons liggen op zo een 70 / 85 euro.

Maar nogmaals zou ik gewoon met het pak naar een kleermaker gaan en die kunnen dan daar ter plekke zien hoeveel arbeid er in gaat zitten,....( ik raad aan om naar een buitenlandse kleermaker te gaan, Turks/Marokkaans, die zijn meestal goedkoper als de nederlandse kleermakers ).

veel succes!!!
 
aangezien ik een damespak gekocht heb, zit ie toch wat te ruim om de heupen. nu is me verteld dat dit goed te verhelpen is mits goed gedaan natuurlijk...

ik woon zelf in Alkmaar, waar in de buurt zit een zaak waar ik dit kan laten doen en wat gaat me dat kosten ongeveer?

dank :P

Ik denk dat ze in het VU ziekenhuis in Amsterdam er wat aan kunnen doen. Alhoewel ik niet weet of ze gelijk de heupen verbreden. De extra ruimte bij de borsten vullen ze wel op.

Of bedoelde je of ze wat aan je pak konden doen ;)
 
in almere bij sander duren kun je je pak laten aanpassen. Niet overdreven duur. Moest m`n rits en wat andere stiksel laten fixen. Kostte me 5 euro.
 
Terug
Bovenaan Onderaan