19, 20 en 21 juli zwarte cross in Halle

zut

MF veteraan
11 jun 2001
2.160
0
Achterhoek
Het topic van Joris (Zwarte cross ... ook voor blanken) herinnerde me aan de zwarte cross.

cro7.jpg


19, 20 en 21 juli zwarte cross in Halle (achterhoek)
Zwarte Cross weekend 2002 19, 20 en 21 juli.
Het grootste muziekfestival van Oost Nederland en tegelijkertijd de grootste en meest kolderieke motocross van West Europa.
Sport, muziek, spektakel, festivalcamping, emotie en alles voor lage prijzen!

Super jump Demo.
Dit jaar komen de superjumpers met twee man. Beiden maken nog mooiere sprongen dan vorig jaar. Uniek: ook een Quad gaat super jumpen

Mestzak op de baan.
Als een soort waterbed komt er dit jaar een mestzak over de baan waar de motorenover heen moeten rijden. Hopelijk blijft de zak heel…

Vuurspuwende straaljet Quad.
Een straalmotor op wielen. Zeer spectaculair als de coureur zijn naverbranders aanzet. Donderend geraas en vlammen van wel 10 meter! Deze stunt op het startterrein is te zien op zondagmiddag en op vrijdagavond om 22.00 uur (zeer mooi in het doker!) Meer over Michel Kooy's red hot turbine quad op www.pyromaniac.nl

pyromaniac.jpg


50 meter vrije van Jovink limousine.
Lees je dit goed? Ja, de Jovinx gaan op zondag 21 juli hun 9 meter lange stretched limousine uit een 50 meter hoge hijskraan laten vallen. Op de grond? Nee, op een wip-wap. Wie er op andere kant van de wip gezet wordt is nog even geheim. We zoeken nog wel vrijwilligers voor deze stunt. Vooralsnog heeft alleen de werkzoekende minister Pronk zich aangemeld…

kop-stu5.jpg


Op de Zwarte Cross kan en mag er veel. Meer dan bij reguliere crosswedstrijden. Om het toch een beetje gezond te houden, zijn er echter wel een paar regels waar je aan moet voldoen, anders komen we er straks allemaal uit te zien als een kruising tussen Niki Lauda en Koos Alberts… Neem eerst het regelement even door als je mee wilt doen, zodat je niet al voor de de start op geweldadige wijze door de corrupte jury uit het deelnemersveld wordt geplukt

Meer info op:http://www.jovink.nl/zcross/index.html

Ik ga er absoluut heen :)
 
Laatst bewerkt:
Shit, dan ben ik op vakantie. Anders was ik zeker wel heen gegaan. Dit is HET evenement van het jaar in de achterhoek
 
Vorig jaar ben ik er ook geweest .... je kunt daar echt alles verwachten

kwam vorig jaar nog een Tank de baan op ...
 
Juist... Bij deze dus! Wie hebben er allemaal zin om naar toe te gaan. Het lijkt me nl echt enorm grappig. Daarbij ligt het in de achterhoek (Als je vanaf Doetichem recht naar Duitsland rijdt iig) En daar kun je vlgs mij ook prima motorrijden (wellicht is er iemand die daar de weg kent?).

Dus?? Wie gaan er heen?
 
Vorig jaar ben ik er ook geweest .... je kunt daar echt alles verwachten

kwam vorig jaar nog een Tank de baan op ...

Ja echt skon. Sta je daar niets vermoedend te kijken, hoor je ineens een verschrikkelijk zwaar geluid. Komt er een opgevoerde grasmaaier de bult over :? Kijk je nog een keer en zie je een gigantische loop boven de bult uitkomen. Met aan die loop een nog grotere tank :}

Maar ik ben er ook weer. Iig op zondag, wat ik de andere dagen doe weet ik nog niet.

Btw Sinterklaas was ook een topper :)
 
Ga zondag waarschijnlijk ook wel even gloep'n doar!!

Iedereen een opgerolde krant in zijn kont en een roos in zijn oor, dan vinden we elkaar snel genoeg! :} :}

En Elske: in de Achterhoek is het inderdaad lekker toeren ja. :}
 
Op dinsdag 09 juli 2002 21:10 schreef Joris het volgende:Btw Sinterklaas was ook een topper :)

was dat niet de Paus in de Paus Mobiel ???

ze hadden even vergeten dat ze over het wasbord moesten... werd dus veel gas geven en paar gasten erachter drukken
 
Al jareen aangeplakt zien staan, maar nooit gedacht dat dat wel eens leuk zou kunnen zijn. Nu ik dit zo gelezen heb, wil ik dit gebeuren ook wel een meemaken!!


CAT
 
Dus voor de duidelijk. De volgende mensen zijn er in ieder geval :

Randy
Hanzy Line
Mr. Hornet
Frank Coppens
Jarno
Rebelske ??
Joris
Schampie
Ralfie
Plastic Power
Sammio
Fast Forward

Wellicht is het leuk om in ieder geval op een bepaald tijdstip af te spreken om een biertje te pakken of zoiets. Ik ben er nog nooit geweest maar wellicht dat een van de "veteranen" kunnen aangeven of een afspraak als " 13:00 naast de ingang van de grote biertent" haalbaar is.

Het lijkt mij wel leuk om daar kennis te maken met andere forummers, of reeds bekende forummers weer te zien.
 
Ik hang 's middags rond bij de MAG-stand, als we daar nou eens afspreken om half twee?? Is iets eenduidiger als "links bij de biertent langs de toiletten, vervolgens haaks de bocht in en twee bomen verder staan we".

Allemaal een roos in je oor en een opgerolde krant in je hol, wedden dat we elkaar kunne vinden? :P
 
Laatst bewerkt:
Op vrijdag 19 juli 2002 10:50 schreef Ralfie het volgende:
Ik hang 's middags rond bij de MAG-stand, asl we daar nou eens afspreken om half twee?? Is iets eenduidiger als "links bij de biertent langs de toiletten, vervolgens haaks de bocht in en twee bomen verder staan we".

Allemaal een roos in je oor en een opgerolde krant in je hol, wedden dat we elkaar kunne vinden? :P

Klinkt goed. Laat hier even een berichtje achter, dan weten we wie ongeveer aan het zoeken zijn :P
 
zijn er nog mensen die op vrijdag moeten werken en dus pas op zaterdag gaan??
Dan wil ik wel mee (zaterdag!!)
Ik kom vanaf Amsterdam maar wil best omrijden om wat mensen te ontmoeten..


cu daar dan? (waar dan?)
 
Terug
Bovenaan Onderaan