19 juni Super Motard Race Veenendaal

Chantay

MF veteraan
15 mei 2002
1.097
0
Vandaag begint om 10.00 uur weer de Super Motard Race in Veenendaal, achter op het industrieterrein bij Safe.

www.safe.nl/
(even kijken onder evenementen)

Zo te zien is het programma niet zo uitgebreid als vorig jaar, maar het zonnetje schijnt hier (nog) en Safe heeft een aantal leuke aanbiedingen speciaal voor deze dag.
 
Laatst bewerkt:
Ah shit, altijd teveel evenementen op één dag B|

Ik wil dat toch ook wel weer een keer live zien, zo'n SuperMotard race, altijd gaaf ! Nou ja, volgende keer dan maar weer ;)

Goeiemorgen :)

Het lijkt idd wel of er vandaag overal wat te doen is en zo meteen zitten we weer uit onze neus te peuteren, bij wijze van spreken dan ;)

Ik denk niet dat je er dit jaar zoveel aanmist aangezien het gisteren ook pas voor het eerst in de krant stond en dit jaar geen stuntteam o.i.d.
 
hmm leuk super motard race, daar ga ik wel eventjes heen vandaag.
(in mn blikje ;( :P ) zal ook mn camera meenemen, even wat fotootjes schieten :]
 
Ga wel ff kijken vanmiddag, de race begin pas om 12:30. Allen het begint nu wel aardig te betrekken.

Weer veel te doen vandaag, Supermotard, Arie Molenaar, Open dag Klu, Nordschleife en ik moet mijn banden nog wisselen van de racer.....

Terwijl ik dit zit te tikken, begint het te stortregenen.... :(
 
Ik had net mijn broek uit gedaan om me omtekleden en op de cat te springen om naar Safe te gaan en plotseling ( want het zonnetje scheen ) REGEN en niet z'n beetje ook dusssssssss dat word in het koekblikkie gaan.

Op dit moment moet ik zeggen dat het weer redelijk opklaart :? .
 
aha Iedereen is toch gegaan he :)

Ja en ook alweer terug.. Maar ja, is ook maar 5 minuten rijden ;)
Was wel leuk, maar het begon weer te regenen en hagelen :(

Toch ook nog een paar bekenden gespot : Rico, Saimonie & Bertuz.
 
Zo, zit inmiddels in maarssen, net even de fototjes bekeken en zien er wel geinig uit, was lekker weer trouwens met dat regenen B|

maar goed, het was wel effies geinig, alleen nergens een MFér gespot.
vanaaf post ik wel ff linkje met pics als ik thuis ben.
 
Zo, zit inmiddels in maarssen, net even de fototjes bekeken en zien er wel geinig uit, was lekker weer trouwens met dat regenen B|

maar goed, het was wel effies geinig, alleen nergens een MFér gespot.
vanaaf post ik wel ff linkje met pics als ik thuis ben.
Ik ben er ook nog even geweest.
Er was minder als verleden jaar (springkussen,sminken en rondje rijden op quads)voor de kids.
Zag nog wel een honda cbr600f zwart/rood,brons met mf sticker voor de deur bij safe
 
Nadat het begon te regenen op het moment dat ik dacht even te gaan kijken, werd ik om 16.00 uur wakker op de bank en heb ik alsnog de camera gepakt en even wat foto's gemaakt. Zal eerst eens kijken of het wat geworden is om hier neer te zetten ;)
 
Ik ben nu een filmpje aan het maken.

Ik heb Chantay ook nog gespot, alleen zij mij niet :)

Zal zo filmpje posten...

Ga wel ff kijken vanmiddag, de race begin pas om 12:30. Allen het begint nu wel aardig te betrekken.

Weer veel te doen vandaag, Supermotard, Arie Molenaar...


Ben ook bij Molenaar geweest...óf ik heb je helemaal niet gezien, óf ik wist niet dat jij het was, hehe!
 
Ik ben nu een filmpje aan het maken.

Ik heb Chantay ook nog gespot, alleen zij mij niet :)

Zal zo filmpje posten...Ben ook bij Molenaar geweest...óf ik heb je helemaal niet gezien, óf ik wist niet dat jij het was, hehe!

Ik was er niet, postte alleen maar wat er allemaal te doen was.... Was niet van plan om overal heen te gaan :+ ;)
 
full


Ook maar ff kieken dan.. :)
 
Ik ben nu een filmpje aan het maken.

Ik heb Chantay ook nog gespot, alleen zij mij niet :)

Zal zo filmpje posten...Ben ook bij Molenaar geweest...óf ik heb je helemaal niet gezien, óf ik wist niet dat jij het was, hehe!

Dejavu...hoe vaak ga ik jou nog voorbij lopen :X
Leuk filmpje :)
 
*knip* picje weg...

zeg... sta jij hier toevallig te filmen of nie? :?
wel jammer dat ik niemand gespot heb.. (of wel gezien, zonder dat ik et weet B| )
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan